quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
Bol, straks de naaktfoto's met onherkenbaar gemaakte pielemoos van Guido in de daily
DENNIS HOU VAN HAAR!!!!!!! JE KUNT HET MANJE!!!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
DENNIS HOU VAN HAAR!!!!!!! JE KUNT HET MANJE!!!
juist!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan maar gewoon binnen blijven FOK!-ken.
je kan 't effe twittere, #dennisquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
DENNIS HOU VAN HAAR!!!!!!! JE KUNT HET MANJE!!!
na retweeten dan!!!quote:
Pfff, idd, een Emo is al erg genoeg, straks Ejo en Emo, dan stel ik voor om hen samen in de geheime kamer te proppen, dan kunnen ze elkaar in de put en naar huis praten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
als joanne het te horen krijgt wordt ze hysterisch van verdriet want ze houdt heel veel van hem (sjips een mo is al genoeg hoor)
daar kam ik vanmiddag ook te laat achterquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, idd, een Emo is al erg genoeg, straks Ejo en Emo, dan stel ik voor om hen samen in de geheime kamer te proppen, dan kunnen ze elkaar in de put en naar huis praten.
ik zie het, omdat mijn overbuurvrouw haar getrouwde lover weer over de vloer krijgt, da's elke woensdagquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar kam ik vanmiddag ook te laat achter
Noh.... nu ben ik helemaal van slag....quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef pietpaniek het volgende:
Ga niet weer streamverslag van de reklames schrijven hoor
lees de vorige maar ze zijn steeds hetzelfdequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh.... nu ben ik helemaal van slag....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |