Ik vind iemand niet snel aanstellen. Maar na een aantal nachten wakker liggen slaat het om in: godver wat stelt die zich aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind het snel aanstellen. Daarom zou ik het niet worden.
Nou, bij mij is het precies hoe jij het zegt. In het begin heb ik er begrip voor, maar dat is snel voorbij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind iemand niet snel aanstellen. Maar na een aantal nachten wakker liggen slaat het om in: godver wat stelt die zich aan
En misschien heb ik het met mensen die ik niet ken of beroepsmatig kent wel helemaal niet. Maar mensen uit mijn omgeving heb ik dat wel
Nu met de zwangerschap kan ik snel janken maar ook snel weer los latenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het precies hoe jij het zegt. In het begin heb ik er begrip voor, maar dat is snel voorbij.
Dat loslaten is wel handig om te houden denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu met de zwangerschap kan ik snel janken maar ook snel weer los laten
Ene kant mooi. Andere kant hoop ik wel dat het ook weg blijft
Mja. Dat ligt aan die dingen he. Hormonen noemen ze ze ook wel eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat loslaten is wel handig om te houden denk ik
Misschien kan je er een paar houdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Dat ligt aan die dingen he. Hormonen noemen ze ze ook wel eens
9 dagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien kan je er een paar houden
Hoelang nog..? Een weekje toch?
of de buurvrouw bevalt hem gewoon niet, dat kan ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:15 schreef Tally het volgende:
De buurvrouw heeft trouwens aangeboden om te koken voor mijn man als ik in het ziekenhuis ligt
Als hij een womanizer was geweest had hij het aanbod aangenomen, maar hij gaat liever bij zijn moeder eten
Ze is precies wat hij wel eens zou willen proberenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
of de buurvrouw bevalt hem gewoon niet, dat kan ook
Pics van buurvouw?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:18 schreef Tally het volgende:
Ze is precies wat hij wel eens zou willen proberen
Hangt nogal van de problemen af en in hoeverre ik de persoon in kwestie mag. Over het algemeen houd ik er ook niet van als mensen over zaken waar we allemaal mee moeten dealen heel erg dramatisch gaan lopen doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef rival het volgende:
Bij sommige mensen trek ik me hun problemen aan, maar meestal denk ik inderdaad, fuck it stel je niet zo aan....
Dat denk ik wel erg vaak trouwens dat laatste
Neh. Ze is lief! Dus houden we dr lekker zelf.quote:
Mijn zusje is precies zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vriendin van een maat van me kan dat zo heerlijk, die heeft echt niet door dat niet iedereen zin heeft om tijdens een feestje/stapavond/whatever het de hele tijd over haar problemen te hebben.
Da's teveel rompslomp inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef Tally het volgende:
Neh. Ze is lief! Dus houden we dr lekker zelf.
Nou ja. En dr vriend natuurlijk! Daarbij is zij ook zwanger. Dus ook geen type voor hier
Mijn man zei al tegen haar vriend: Ach ze is toch al zwanger dus ik kan best langskomenquote:
Ik kan daar dus echt niet bij, ze lijkt op één of andere manier bijna te genieten van het zwelgen in haar problemen. Ik ben altijd blij als ik veel aan mijn kop heb als ik eens lekker lol kan trappen en ff alles van me af kan zettenquote:
Mja ach sommige mensen voelen zich zelf beter als zij anderen de stuipen op het lijf jagen en er over door blijven gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan daar dus echt niet bij, ze lijkt op één of andere manier bijna te genieten van het zwelgen in haar problemen. Ik ben altijd blij als ik veel aan mijn kop heb als ik eens lekker lol kan trappen en ff alles van me af kan zetten
met dat soort mensen ben ik snel klaar, maar ook mijn vrienden denk ik zo.. want die hebben we er niet tussen.... er zitten wel maten tussen met zeikwijven maar die zeiken dan gelukkig alleen tegen het vriendje..quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hangt nogal van de problemen af en in hoeverre ik de persoon in kwestie mag. Over het algemeen houd ik er ook niet van als mensen over zaken waar we allemaal mee moeten dealen heel erg dramatisch gaan lopen doen.
Keertje klagen, keertje het onderwerp aansnijden, ok, maar aub niet dat aandachttrekkerige gedoe en de hele dag/avond/whatever er weer op terug komen.
Vriendin van een maat van me kan dat zo heerlijk, die heeft echt niet door dat niet iedereen zin heeft om tijdens een feestje/stapavond/whatever het de hele tijd over haar problemen te hebben.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef Tally het volgende:
Echt he.. Om zulke berichten word ik link http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/347486
Helemaal als je diegene kent die zijn opgepakt
Het Verdomhoekjequote:Burgemeester Aleid Wolfsen spreekt vandaag met bewoners van het Verdomhoekje, de buurt waar het gezin woonde.
Raakte ze het maar kwijt, ze blijft er nogal mee zitten, sommige thema's blijven maar terug komen immersquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ach sommige mensen voelen zich zelf beter als zij anderen de stuipen op het lijf jagen en er over door blijven gaan.
Mooiste is dat zij zelf alles kwijt zijn zodra ze alleen zijn of de deur achter zich dicht trekken maar een ander blijft er mee zitten.
Eensch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
Het is niet erg als je over je problemen praat, alleen als je er niets aan doet om het te veranderen.
Is mijn mening dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even showen met mijn kraamkado. Van Oma, mn tante en mijn oom
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Mja, daar heb je wel een punt..quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
Het is niet erg als je over je problemen praat, alleen als je er niets aan doet om het te veranderen.
Is mijn mening dan.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Tally het volgende:
Dat is wel apart! En wel leuk dat het zoiets blijvends isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even showen met mijn kraamkado. Van Oma, mn tante en mijn oom
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik blijf er vaak mee zittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Raakte ze het maar kwijt, ze blijft er nogal mee zitten, sommige thema's blijven maar terug komen immers.
Ik lul bijna nooit over mijn sores, buiten wat klagen over hoe kut het werk weer was
Mooie ketting Tally. Niet teveel tierlantijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even showen met mijn kraamkado. Van Oma, mn tante en mijn oom[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Is vind hem zo geweldigquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel apart! En wel leuk dat het zoiets blijvends is
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even showen met mijn kraamkado. Van Oma, mn tante en mijn oom
♥ || Baby catcher in training || ♥
Krea.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is overigens wel erg als jij er over praat.
groetjes,
Krea.
Tja, als ze eens een keer niet moeilijk doet is het een schat van een meid en kan ik er echt wel lol mee hebben. Maar ik zou het geen week volhouden met haar als vriendinquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
met dat soort mensen ben ik snel klaar, maar ook mijn vrienden denk ik zo.. want die hebben we er niet tussen.... er zitten wel maten tussen met zeikwijven maar die zeiken dan gelukkig alleen tegen het vriendje..
Oooo echt?! Dat is helemaal leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Is vind hem zo geweldigHaar naam staat achterin gegraveerd
Dus straks even inpakken (na het showen aan manlief) zodat Oma het vrijdag kan geven na de geboorte
Nou ja, sommige problemen zijn niet op te lossen, maar dan hoort er imo gewoon een stukje acceptatie bij. Dan kan je er nog wel eens van balen en van tijd tot tijd er over beginnen maar dingen waar je niks aan kan doen moet je gewoon mee leren leven zonder om de haverklap je omgeving erover door te zagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
Is mijn mening dan.
Dat dus. Wat je niet kan veranderen moet je accepteren en wat je niet kan accepteren moet je veranderen. Maar van die eeuwig zeikende mensen "ik heb zo weinig geld want ik werk niet boehoe"quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, sommige problemen zijn niet op te lossen, maar dan hoort er imo gewoon een stukje acceptatie bij. Dan kan je er nog wel eens van balen en van tijd tot tijd er over beginnen maar dingen waar je niks aan kan doen moet je gewoon mee leren leven zonder om de haverklap je omgeving erover door te zagen
Ik moest meteen aan je denkenquote:
Niks, mijn plaatjequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
1992 belde. Het wil zijn plaatje terug.
Hoe langer de wedstrijd duurde, hoe meer smsjes ik kreeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan je denkenUiteraard.
Erg is dat he.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan je denkenUiteraard.
Ja achteraf denk je: WAAROM?!?!?!?!quote:
Dan moet ik er even eentje zoeken. Of je moet ook genoegen nemen met mijn man?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
Ik waardeer het. Nu moeten jullie nog aan me denken als je je vriend oraal bevredigt.
Komt ie weer aan hoor, met zijn hongaarse worst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
Ik waardeer het. Nu moeten jullie nog aan me denken als je je vriend oraal bevredigt.
Omdat appel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ben een film aan het downloaden met 1 peer... ETA inifinty
Pron kun je tegenwoordig beter via tube8 enzo bekijken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ben een film aan het downloaden met 1 peer... ETA inifinty
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
Just in casequote:
Auwtsjquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je zijn opmerking wel weer vergeten.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:
Baby toch al geboren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Tally het volgende:
Soms krijg je iets gratis waar je onwijs blij mee bent en er achterkomt dat het net is niet is wat je er van verwacht
Ik zou niet meer durvenquote:
Die was niet gratisquote:
Dat komt nog wel! Ze spaart even.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ahhh daar hoort minstens een verdrietige post bij in hvjn
Oh ja, dat is waar ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Die was niet gratis
Maar de maxi cosi bij de kinderwagenDie past niet in mijn auto
Dan zit er maar 1 ding op, een nieuwe autoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Die was niet gratis
Maar de maxi cosi bij de kinderwagenDie past niet in mijn auto
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op, een nieuwe auto
Ik dacht dat ik een raveteef was. Of Gothic.quote:
Zie je wel! Je bent emo!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
Ik dacht dat ik een raveteef was. Of Gothic.
Identiteitscrisis?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
En waarom ben jij dat dan nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
Ik doe niet andersquote:
wispelturig krengquote:
quote:
Hier nog niet... Kan je die regen daar houden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:16 schreef Tally het volgende:
Het regentHeel hard
En zo aan de lucht te zien gaat het ook onweren straks
Dank jequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier nog niet... Kan je die regen daar houden?
Ductape!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Miss is eindelijk gestopt met kwijlen?
Oh nu wil ie me wat geven?quote:
Het lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
Miss is eindelijk gestopt met kwijlen?
Sssht, breng ze eens niet op ideeën!quote:
You would knowquote:
Je wist toch wat ik bedoeldequote:
Die ouwe heeft gelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker en heb jouw schrijfwijze over genomen
Ik gebruik het nooitquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik er maar van uit gaan dat jij wel zou weten hoe het te spellen
zekers.. de aanwezigheidspremie doet een mens goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:28 schreef JoeBravo het volgende:
Wat is het toch heerlijk om je loonstrookje te ontvangen
Mwah, ik heb liever het geld dan het briefjequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:28 schreef JoeBravo het volgende:
Ik ontvang graag allebeiquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mwah, ik heb liever het geld dan het briefje
zeg, dat doen we toch nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Krassen? Die maak ik alleen op de bus
Tjah, er staan weleens bosjes, en er hangen weleens takken in de wegquote:
tja dan is het niet erg hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, er staan weleens bosjes, en er hangen weleens takken in de weg
Uitstappen en vragen of de bosjes en takken even opzij willen gaan staat zo raar en werkt meestal nietquote:
haha..dat klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitstappen en vragen of de bosjes en takken even opzij willen gaan staat zo raar en werkt meestal niet
Nee, ik ga niet met een sleutel langs de bus lopen en in de lak krassen natuurlijk.. Ik rij gewoon meteen finaal een paal omverquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
haha..dat klopt.
Maar ik dacht aan iets heel anders
Haha...nog beterquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet met een sleutel langs de bus lopen en in de lak krassen natuurlijk.. Ik rij gewoon meteen finaal een paal omver
Als je dan maar niet vreet wat zij maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
Professionele koks die geen recept kunnen volgen, ik zit me op te vreten hier...
Echt, ze zijn zo domquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je dan maar niet vreet wat zij maken.
Beats amateurkoks die zonder problemen ingrediënten vervangen en hoeveelheden aanpassen. Hoe vaak ik wel niet iets voorgeschoteld heb gekregen bij vrienden en familie wat in niks meer leek op het receptquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
Professionele koks die geen recept kunnen volgen, ik zit me op te vreten hier...
Ik probeer ook altijd mijn eigen draai aan een recept te geven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
heb je voor kannibalisme recepten nodig?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar er is ze al 3 keer duidelijk gezegd dat dat niet moest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd mijn eigen draai aan een recept te geven.
Vast wel toch? The other white meat heeft ook vast een goed recept nodigquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef clevy het volgende:
[..]
heb je voor kannibalisme recepten nodig?
Is dat dat topchef programma?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar er is ze al 3 keer duidelijk gezegd dat dat niet moest.
En ze stoppen gewoon warme zooi in de ijsmachine. En dat wijf met dat Amsterdamse accent is helemaal vreselijk, dom wicht.
* missbehavin zit zich idd een beetje op te winden
Ja en het zijn dus professionals, dat is het erge.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat dat topchef programma?
Daar heb ik vanmorgen een herhaling van gezien.
Die gasten zijn inderdaad wel heel slecht.
Konden niet eens een fatsoenlijke pizza maken.
Ja dat viel mij ook op, dat ze afgestudeerd kok waren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en het zijn dus professionals, dat is het erge.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op, dat ze afgestudeerd kok waren.
Ik dacht eigenlijk bij het zien vanmorgen dat dus blijkbaar iedereen kok kan worden.
met sushi is het ook een kwestie van goed materiaal en kundig snijden.. dus ligt er aan wat je er van wil makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast wel toch? The other white meat heeft ook vast een goed recept nodig
Ik heb wel net een nieuw koksmesquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef clevy het volgende:
[..]
met sushi is het ook een kwestie van goed materiaal en kundig snijden.. dus ligt er aan wat je er van wil maken
Dat was vanmorgen ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze moeten sorbet maken en bijna allemaal beginnen ze niet met hetgeen wat het langst nodig heeft, het ijs
Je krijgt toch ook wel het bij behorende loon gestort? Dat papiertje mogen ze houden als ik mijn geld maar krijgquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:28 schreef JoeBravo het volgende:
Ja maar dat is toch ook een beetje logisch nadenken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was vanmorgen ook.
Zelf pizza maken, beginnen ze allemaal met de topping en niet met de bodem, die bij de meeste dus gewoon niet goed was.
Ik durf eigenlijk wel te beweren dat ik dat beter kan.
Put the knife downquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel net een nieuw koksmes
maar ben jij ook van goed materiaal gemaakt om rauw te verorberen? (er is bijna geen manier om te zeggen 'heb je lekker vlees'quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel net een nieuw koksmes
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:24 schreef clevy het volgende:
[..]
maar ben jij ook van goed materiaal gemaakt om rauw te verorberen? (er is bijna geen manier om te zeggen 'heb je lekker vlees')
Ja dat denk ik ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ook een beetje logisch nadenken?
2 opties.. of je pakt het als compliment op of je geeft me een hengst voor m'n kop..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jeetje, wat moet ik daar nu op antwoorden?
Of beide.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:25 schreef clevy het volgende:
[..]
2 opties.. of je pakt het als compliment op of je geeft me een hengst voor m'n kop..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:25 schreef clevy het volgende:
[..]
2 opties.. of je pakt het als compliment op of je geeft me een hengst voor m'n kop..
loonstrookje en ww-specificatie houden beide in dat je geld krijgt, maar ben toch blijer met de 1equote:Op woensdag 30 maart 2011 19:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Je krijgt toch ook wel het bij behorende loon gestort? Dat papiertje mogen ze houden als ik mijn geld maar krijg
graag gedaan vriendelijke damequote:
Logischquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
loonstrookje en ww-specificatie houden beide in dat je geld krijgt, maar ben toch blijer met de 1e
Jij bent duidelijk nieuw hier hequote:
owjeee.. wat doe ik nu weer fout?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nieuw hier he
Iemand die nog niet heeft ontdekt dat je nick een verbastering is van missgagball?quote:
Nietsquote:
Weeksequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik zal eens even lekker een uur in bad gaan liggen.
Tot straks
Oh niks fout hoorquote:
Ik twijfel of ik ook in bad ga. Al ben ik moe en is het een hele operatie om er uit te komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik zal eens even lekker een uur in bad gaan liggen.
Tot straks
yup.. dagelijks.. fatalistme en aandacht tekortquote:
Precies, al die plotselinge bevallingen in het water...alhoewel jij dan weer geen 12 bent.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ook in bad ga. Al ben ik moe en is het een hele operatie om er uit te komen
Ze heeft op het moment een rave partyquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, al die plotselinge bevallingen in het water...alhoewel jij dan weer geen 12 bent.
8 april was het toch? Kan je daarna weer stoeien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft op het moment een rave partyEn het kan afzakken als ik in het lekkere warme water gaat zitten
Maar eigenlijk heb ik liever dat het water er uit stroomt en ze er uit wil
Ja 8 april. Nog een dikke (wheheheh) week.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
8 april was het toch? Kan je daarna weer stoeien.
sex kan helpenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft op het moment een rave partyEn het kan afzakken als ik in het lekkere warme water gaat zitten
Maar eigenlijk heb ik liever dat het water er uit stroomt en ze er uit wil
Ervaring?quote:
Dat wil die nietquote:
quote:
Hij vind dat ik maar geduld moet hebben.quote:
Zo te lezen is Joe het niet met 'm eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij vind dat ik maar geduld moet hebben.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo te lezen is Joe het niet met 'm eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
optie 1quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef edraket31 het volgende:
Aan de berichten hierboven te lezen, zitten hier genoeg voedseldeskundigen........
Hoe doen jullie dat (als single) met het dagelijkse potje koken?
Elke dag verse spulletjes halen, 20-30 minuten koken en dan in je eentje in 5 minuten wegwerken of is het toch allemaal voornamelijk junkfood en kant-en-klaar-maaltijden van de Appie?
Sorry, ik kook meestal voor 2quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef edraket31 het volgende:
Aan de berichten hierboven te lezen, zitten hier genoeg voedseldeskundigen........
Hoe doen jullie dat (als single) met het dagelijkse potje koken?
Elke dag verse spulletjes halen, 20-30 minuten koken en dan in je eentje in 5 minuten wegwerken of is het toch allemaal voornamelijk junkfood en kant-en-klaar-maaltijden van de Appie?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]Hehe ja, typisch is dat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Maar ook daar zullen we nooit achter komen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Tally het volgende:
Ik ben ook goed als ik niet zwanger ben hoor
Ja lieve schat, maar die kan ik niet betalenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
Die Diamant Sabatier Constance serie houdt trouwens wel magistraal lekker vast.
dat neem ik van je aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Tally het volgende:
Ik ben ook goed als ik niet zwanger ben hoor
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lieve schat, maar die kan ik niet betalen
garantie tot aan de deur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef Tally het volgende:
Maar op dit moment is het ook niet dat ik seks wilWant het doet allemaal pijn
Als er belooft word dat ze daardoor komt (wheheheh) dan meteen!
Je kan dus zo meedoen aan 40 dagen zonder...?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef Tally het volgende:
Maar op dit moment is het ook niet dat ik seks wilWant het doet allemaal pijn
Als er belooft word dat ze daardoor komt (wheheheh) dan meteen!
Die zijn al voorbijquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan dus zo meedoen aan 40 dagen zonder...?
ik doe al langer zonder, geen kunst aan.quote:
Tis inclusief de hand aan jezelf slaan hehquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe al langer zonder, geen kunst aan.
*no comment*quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis inclusief de hand aan jezelf slaan hehOok dat mag dus niet.
Geen kunst aan? Zodra het hier over seks gaat haak je af omdat je het niet aankan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef JoeBravo het volgende:
ik doe al langer zonder, geen kunst aan.
m'n waardigheid, wat doe jequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen kunst aan? Zodra het hier over seks gaat haak je af omdat je het niet aankan.
Ik probeer alleen maar te helpen een dame te vinden die op een andere manier kennis wil maken met jouw terugtrekkende bewegingen.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te helpen een dame te vinden die op een andere manier kennis wil maken met jouw terugtrekkende bewegingen.
zou ik ook moeten doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zou ik ook moeten doen.Je hebt een baan tegenwoordig, doet dat niets voor je ritme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik kom er op tijd uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt een baan tegenwoordig, doet dat niets voor je ritme?
Als je daar geen last van hebt, is dat toch niet erg?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, ik kom er op tijd uit.
Alleen het op tijd gaan slapen valt nog wat tegen
heb ik wel. niet heel erg, maar toch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je daar geen last van hebt, is dat toch niet erg?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb ik wel. niet heel erg, maar toch.
De hele middag gapend op je werk zitten is niet zoals het hoort
i knowquote:
Ik ook, maar dat is toch meer omdat het moet en ik nogal lange dagen gemaakt heb de laatste tijd, in combinatie met (erg) vroeg beginnen.quote:
Ik gaap heel de dag door, ook als ik genoeg geslapen heb, krijg ik ook vaak commentaar op van collega's maar die geloven gewoon niet dat ik wel genoeg slaap pakquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb ik wel. niet heel erg, maar toch.
De hele middag gapend op je werk zitten is niet zoals het hoort
Daar gaat het mis..quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gaap heel de dag door, ook als ik genoeg geslapen heb, krijg ik ook vaak commentaar op van collega's maar die geloven gewoon niet dat ik wel genoeg slaap pak
Ok, ik krijg niet precies elke dag genoeg slaap maar ook als ik mijn 8-9 uur gehad heb gaap ik nog steeds. Bij minder dan 7 uur wordt het wel een stuk erger en minder dan 6 uur gaap ik me een kaakspierverrekkingquote:
Yay souvenirs!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
Thuis, super dagje gehad. Uiteraard weer veel te veel gekochtmaar wel hele gave dingen gezien
Geld moet rollen hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
Thuis, super dagje gehad. Uiteraard weer veel te veel gekochtmaar wel hele gave dingen gezien
Als het naar mij rolt vind ik het goedquote:
niks souvenirs. Onderdelen en gereedschappenquote:
Hey WTquote:
Hoiquote:
Kan mij het interesseren, maar toch krijg ze een hallo van mij.quote:en waar is yuki!
hmm, komt niet heel aardig over zoals je dat nu zegtquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Kan mij het interesseren, maar toch krijg ze een hallo van mij.
Oei.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, komt niet heel aardig over zoals je dat nu zegt
En wat is je nieuwe speeltje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
W vanaf mn nieuwe speeltje
hij is echt tof
Valt je laptop nu weg tegen de muur?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
W vanaf mn nieuwe speeltje
hij is echt tof
nog niet uitgeprobeerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt je laptop nu weg tegen de muur?
op wie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis nog heel vroeg, maar ik denk dat ik erop ga duiken..
Kloptquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Nu nog kitty gone bad en we hebben ze allemaal weer gehad
Deze is goed hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt
Ik denk dat ik zo toch maar terug ga naar Maximus
-ENGEL-!!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben er ook nog... en wat een langzaam topic
Wel posi emoquote:
Ahh, die flufffeehh UI was net zo leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt
Ik denk dat ik zo toch maar terug ga naar Maximus
Nee tief op, hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar hebben wij dat andere topic voor....
Nee, twee andere Fokkers hebben die ook alquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ahh, die flufffeehh UI was net zo leuk
Ja, ik zag het, LovelyLady heeft hem ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, twee andere Fokkers hebben die ook alVan mij nageaapt, want ik was de eerste
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, LovelyLady heeft hem ook.
Maar die van jou was leuker
Ik ben zoveel keer in Amf geweest zonder jou te zien. Ongelooflijk.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben zoveel keer in Amf geweest zonder jou te zien. Ongelooflijk.
+1quote:
Ik hou van mezelfquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
Kap eens met dat coochie coochie gezever
* schoptquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
*Kusjekroelliewoelliequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
quote:
quote:
wat nu goochie goochie... ik stel vast dat WT niet gebeld heeft... dat is een feitquote:
Oh ja!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
Vergeet niet in de wangetjes te knijpen
quote:
quote:
Echt hequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent veel te goed voor deze wereld
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh het moet meteen weer ruig he..
denk aan je voetenwerk he.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt heEn met veel plezier kan die rechtse er ook nog wel achteraan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |