Een ander drinkt, rookt, gokt... Het is maar net waar je je geld aan uit wilt geven. Mijn voorraad is overigens vrij beschaafd. Koop pas nieuw spul als het oude op is. Dan valt het mee.quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef friekin_ het volgende:
Vraagje: hoe betalen jullie dit allemaal? Ik kan het echt niet permitteren om meerdere keren in de maand te bestellen. Scheelt UK zoveel?
quote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga woensdag wat eten bij Abby's, het hof van Alkmaar en het Eetpaleis (bastognemousse![]()
) zijn ook aanraders. Verder heb je zowel in Bergen aan Zee als Egmond aan Zee de zilte zoen, die schijnt ook erg goed te zijn.
Bedankt voor de tipsquote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Je kunt bij de Zilte Zoen absoluut heel erg lekker eten!!!
Parkeren voor Lush Haarlem is misschien het handigst als je parkeert bij Ikea Haarlem en vanaf daar de trein neemt. (Zo ga ik het ook doen over een paar weekjes)
Hmm, geen idee...quote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Tamashii het volgende:
Kun je met lush cadeaubonnen ook via internet bestellen? xD
Ik werk ervoor en verder heb ik eigenlijk geen echte hobbies / verslavingen etc.quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef friekin_ het volgende:
Vraagje: hoe betalen jullie dit allemaal? Ik kan het echt niet permitteren om meerdere keren in de maand te bestellen. Scheelt UK zoveel?
Volgens mij kan dat welquote:Op maandag 4 april 2011 17:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm, geen idee...Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord eigenlijk.
Dat zou wel mooi zijn dan! Niet dat ik er heb, maar toch...quote:Op maandag 4 april 2011 17:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat welStaat me tenminste bij dat ik daar ooit eens iets over heb gelezen
quote:Hoe moet ik het doen wanneer ik mijn kortingsbon bij lush bestelling wil toevoegen? Mailtje sturen met foto ofzo? Maar hoe word dit verder dan gedaan?
Uit het Vraag Maar Raak-topic van Lush NL forumquote:Ik geloof een foto van de bon en een foto waarop ie doorgescheurd is! Dat was eerst iig.
Ik bestel ook niet meerdere keren in de maand, dit jaar nog geen enkele bestelling gedaan. Heb een tijd gehad dat ik gemiddeld 15 euro per maand aan lush uitgaf, dat was in den beginnen. Maar voor mij is het nog een relatief goedkope "hobby", hehe.quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef friekin_ het volgende:
Ohquote:Op maandag 4 april 2011 18:16 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar een kortingsbon is geen cadeaubon
Ja, die zijn zeker schattig!quote:Op maandag 4 april 2011 19:01 schreef Michelangela het volgende:
Ik bestel ook niet vaak, maar als ik bestel dan is het meestal wel een grotere order, zo praat ik voor mezelf het toch goed, het maximale eruit halen :-p Ik vind die bunny knot wraps echt superschattig, maar heb verder eigenlijk niets nodig. Is er iemand waar ik mee kan bestellen?
Ghehe dat is em niet.quote:Op maandag 4 april 2011 18:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Uit het Vraag Maar Raak-topic van Lush NL forum
Jup. Het bevriest niet; maar is gewoon extreem koud. Heerlijk voor in de zomerquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb zojuist een Lush cadeaubon voor mijn verjaardag gevraagd en die vriendin die zei 'Huh, dat ken ik niet?'. Dus nu ga ik haar na mijn verjaardag maar eens meenemen naar Den Bosch.![]()
Heeft iemand hier wel eens een shower jellie ingevroren trouwens? Dat lijkt me zo apart.
Weet jij zo wat ze hier in de winkel kosten? Ik kan het niet op de NL website vindenquote:Op maandag 4 april 2011 19:23 schreef Murmeli het volgende:
Die zijn in de uk duurder volgens mij, kan je beter in de winkel halen
Furoshikisjaaltjes zijn 3,95 in nl. Maar ik zie de bunny er niet bij staanquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Weet jij zo wat ze hier in de winkel kosten? Ik kan het niet op de NL website vinden
dreamwash is lekker voor savonds.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:20 schreef gothic-blackie het volgende:
heb nu al zin om vanavond te gaan douchen, ben bezig met de voorjaarsschoonmaak (ook wel nodig want door drukte zijn we er beiden (man en ik) lange tijd niet aan toe gekomen dus de stofwolkjes komen me tegemoet)
iemand tips om me vanavond te laten verwennen onder de douche?
lol die heb ik niet in mijn voorraadquote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dreamwash is lekker voor savonds.
is ook lekker zacht dus daar kan je elkaar lekker mee insmeren
Ik heb ook net besteld maar ga over een paar weken naar Haarlem en als ze hem daar dan hebben ga ik hem wel meenemen denk ik. Alles voor het goede doel hè.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef -Peach het volgende:
Gaat iemand die Japanese Aid zeep kopen? Klinkt een beetje als I should coco...
het is joy of jelly geworden voor het lichaam, met snowfairy voor mijn hals (merkte ruwe plekken op in mijn hals en dacht, die is wel lekker extraquote:Op woensdag 6 april 2011 17:35 schreef Murmeli het volgende:
Dan ghost. Is ook lavendel toch?
Of joy of jelly, irm
Ach, alles is wel gezellig samen natuurlijk
Ben jij ook aan het opmakenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef -Peach het volgende:
Jeeejj het gaat goed met spul opmaken! Lege 100 gr I Love Juicy en Cynthia Sylvia, lege 500gr TOB, lege pot Big. Nu gaat Freeze eraan
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:57 schreef -Peach het volgende:
Jaaa om mn volgende bestelling te rechtvaardigen. Maar het gaat al aardig
wow dat is gaaf zeg!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef Eef999 het volgende:
Lush NL is binnen, nu UK nog
![]()
Ik kreeg trouwens 240 gr. Gold, Frankincense and Beer jelly gratis (¤17,95)
De vorige x kreeg ik in NL een lipbalm en liptint gratis, ook voor rond de 17 euro
Een klein stukje in een puf, dan schuimt het heerlijk en hoef ik niet rollend door de douche achter een gevallen jelly aanquote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef Murmeli het volgende:
die zijn lekker he? beetje mee oefenen en dan zijn ze heerlijk schuimig. GFB ruikt ook wel lekker ja.
ik heb vanmorgen gedoucht met iced wineblijft ook jammie
hoe gebruik jij ze?
oja, zo doe ik het ookquote:Op donderdag 7 april 2011 12:02 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Een klein stukje in een puf, dan schuimt het heerlijk en hoef ik niet rollend door de douche achter een gevallen jelly aan![]()
Ik had bij de bestelling ook Whoosh, ruikt heel fris en lekker
ik zou me sowieso geen zorgen gaan maken, dat is zonde van je tijdquote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef Lene het volgende:
Mijn pakketje is op de 29e al verzonden vanuit de UK, en hij is er nog niet. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Heb je het laten verzenden via Royal Mail?? Die hebben nl. geen track & trace. Met RM zou het 7 a 10 werkdagen kunnen duren, dus nog geen paniekquote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef Lene het volgende:
Mijn pakketje is op de 29e al verzonden vanuit de UK, en hij is er nog niet. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Hey!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:23 schreef Nanook24 het volgende:
Auto, ik heb net je proef Coolaulin ingepakt en ga het zo meteen naar de brievenbus brengen.
Sorry dat het even geduurd heeft.
Wow, wat tof!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef Eef999 het volgende:
Lush NL is binnen, nu UK nog
![]()
Ik kreeg trouwens 240 gr. Gold, Frankincense and Beer jelly gratis (¤17,95)
De vorige x kreeg ik in NL een lipbalm en liptint gratis, ook voor rond de 17 euro
Ik weet niet. Volgens mij vond ik I Should Coco niet geweldig, maar het is wel voor het goede doel... Alleen.. Ik mag nu niet bestellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef -Peach het volgende:
Gaat iemand die Japanese Aid zeep kopen? Klinkt een beetje als I should coco...
Ik heb een brandertje gescoord bij de xenos. I think i'm doomed. Straks meltje fikken. Zijn mn proefjes al onderwegquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
http://www.lush.co.uk/sho(...)body-lovely-jubblies
Tettencreme!
Bijna, de postzegels waren opquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb een brandertje gescoord bij de xenos. I think i'm doomed. Straks meltje fikken. Zijn mn proefjes al onderweg![]()
Ja, wacht maar. Het is een leuk flopje gewordenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, wacht maar. Het is een leuk flopje geworden. Het moet denk ik wel lukken om hem voor 6 uur in de bus te krijgen, ga zo vanuit werk postzegels scoren.
kom maar snuffelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef te-brengla het volgende:
Ik ben best wel een beetje nieuwsgierig naar hoe een melt bevalt.
Ik had een proefje, maar ik vond het nietsquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:14 schreef automatic_ het volgende:
Dames! Ruikt die tietencreme lekker? En/Of heeft iemand een proefje daarvan?
Hmm.. Okequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had een proefje, maar ik vond het niets
Het rook een beetje naar oude-vrouwtjes-voetencreme vond ik
Leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Geen Lush voor mij deze maandkleren en schoenen voor m'n zus d'r huwelijk gekocht
En da's best prijzig
maar wel leueueueueuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |