quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er fanatiek extra bubbeltjespapier om gedaan![]()
En ze was helemaal verbaasd dat ik het adres kende
Hahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het zal vast wel goed aankomen, vooral met dat extra bubbeltjespapier!
Jasmin zit erin en ik werk toch in een verzorgingstehuis? Zo ruikt het 's ochtends daar, naar pies.![]()
Oké Jasmin ruikt naar pies met bloemetjes dan.
Linkje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nu weer een rare actie van iemand op lushforum
Wat zijn het ook een stel dwazen af en toequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neh PM
ze wil iets van me overnemen en dat is 70 gram, dus 3 postzegels. Zegt ze doe er maar 2 postzegels op want ik krijg toch nooit strafport. Ik zeg: dan zet ik mij niet als afzender erop en het is jouw probleem als het kwijtraakt. Zegt ze: HOEZO DAN
Lolquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:00 schreef Murmeli het volgende:
Mijn vriendje mag mij ook wel lush geven. Maar ja, ik heb alles al.
OMGquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neh PM
ze wil iets van me overnemen en dat is 70 gram, dus 3 postzegels. Zegt ze doe er maar 2 postzegels op want ik krijg toch nooit strafport. Ik zeg: dan zet ik mij niet als afzender erop en het is jouw probleem als het kwijtraakt. Zegt ze: HOEZO DAN
Ooohhhquote:
Als je Royal Mail kiest, komt het via de regionale post. Soms Selektvracht. Bij mij was het een bedrijf dat Presikhaaf Post heet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Hoe kan ik voorkomen dat m'n UK pakketje (die nog niet besteld is) met DHL komt? Royal Mail invullen? Of maakt dat niks uit.
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
OoohhhZou ik misschien van jou een proef mogen hebben? Ik ben zo benieuwd
Ik heb veul om te ruilen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik moet alleen even kijken of ik nog van die kleine flesjes heb, maar dat komt wel goed![]()
Wat heb je allemaal![]()
Ik heb helaas geen Ghost.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:16 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik vind die ook lekker! Maar ik pak toch eerder Ghost, omdat dat makkelijker is
Hmm ben benieuwd. Ga het zo proberen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb wel eens Hair Doctor gebruikt. Ik vind hem erg fijn. De geur is heel sterk `pepermunt' en het voelt erg koel aan op je hoofdhuid en tintelt. Het is vooral een masker voor de hoofdhuid.
Heyyy! Ik las dat je blij was met t vloppiequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:06 schreef te-brengla het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe je het vindt. Ik vind het een erg fijn masker.
Halp, mijn hoofd tintelt!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:06 schreef te-brengla het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe je het vindt. Ik vind het een erg fijn masker.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef te-brengla het volgende:
Vanavond ga ik een tooth tab uitproberen en morgen wordt de dirty douchegel uitgeprobeerd
En de jellies ken ik ook nog niet. Ik ben er erg blij mee.
Tja, ik niet dus.quote:Op zondag 3 april 2011 14:42 schreef te-brengla het volgende:
Het hele potje? Wij doen er met zijn 2en 3 x mee.
tip voor de jelly's, ik snij het in kleine stukjes van 1 bij 1 cm en pak dan als ik ga douchen elke keer een of twee stukjes en stop die in mijn puff, dan glibbert het een stuk minder en ben je het ook minder snel kwijtquote:Op zondag 3 april 2011 15:34 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben erg blij met de spullen die ik besteld heb. Ik was vanochtend alleen hevig in gevecht met de jelly, want die ontsnapte steeds! Ik zie het nog gebeuren dat ie straks, als ie wat geslonken is, zomaar opgeslurpt wordt door het doucheputje. Banana moon vind ik erg lekker ruiken, maar ik ben dan ook gek op bananenschuimpjes. Dreamcream gebruik ik nu pas een paar dagen, dus daar kan ik weinig zinnigs over zeggen, eerst eens even wat langer ermee smeren. En ik ben zo blij met Love Solid Perfume, helemaal op de gok gekocht! Maar hoe krijg je de parfum weer teruggeduwd in de verpakking? Gelukkig heb ik de stick er maar een halve millimeter uitgeschoven.
Smitten kreeg ik gratis bij mijn bestelling. Ik heb van mijn leven nog nooit handcreme gebruikt, want ik heb geen probleemhanden. Dus ik vind het ook lastig om te zeggen wat het effect is.
Happy hippy, The GodMother en Miranda zitten nog in de verpakking. Vorige keer had ik uit Japan een onduidelijke geheel roze zeep: ik kan nu zeggen, dat is idd Miranda geweest! Nu heb ik gewoon een groen stuk zeep.
Goeie tip! Ik had niet verwacht dat de substantie zo stevig was dat je het kan snijden...quote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
tip voor de jelly's, ik snij het in kleine stukjes van 1 bij 1 cm en pak dan als ik ga douchen elke keer een of twee stukjes en stop die in mijn puff, dan glibbert het een stuk minder en ben je het ook minder snel kwijt
het snijden van jelly lukt zeker, het is alleen ff glibberen op de snijplankquote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Goeie tip! Ik had niet verwacht dat de substantie zo stevig was dat je het kan snijden...
Melting marshmellow lijkt me lekker!quote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Mishu het volgende:
Ik ga naar een bungalowpark deze week. Wat is het lekkerste van Lush om in je bad te hebben?
Ja, dat is wel een aanraderquote:
Misschien werkt scheren met Lush al?quote:Op maandag 4 april 2011 10:02 schreef Etcetera het volgende:heeft last van irritatie na het scheren, wil proberen om hem aan de Lush te krijgen
maar hij is niet zo van het smeren
Heb ik vanochtend gedaan! Heel fijn, mij haar is nu iets stugger dan gewoonlijk en dat is met een kort en warrig kapsel wel zo handig.quote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef Nune het volgende:
Ik vind jellies het fijnst om je haar mee te wassen
Hmm kan bij m'n volgene bestelling even vragen of ik wat proefjes van hun 'scheerlijn' magquote:Op maandag 4 april 2011 10:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien werkt scheren met Lush al?
Laat hem dan niet als eerste scheren met Prince! Ik heb hier al van 2 mannen gehoord dat het is alsof je boter op je gezicht smeert... Mijnquote:Op maandag 4 april 2011 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Hmm kan bij m'n volgene bestelling even vragen of ik wat proefjes van hun 'scheerlijn' magIk heb het al voorgesteld bij
en hij keek me aan alsof ik gek was
Oh, stomquote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn pakje is binnen.![]()
Alleen staat mijn vraag voor proefjes wel aangedikt met een tekstmarker maar ze zitten er niet bij.
Wat valt er aan uit te leggen?quote:Op maandag 4 april 2011 12:50 schreef sararaats het volgende:
Ik zag op de site van Lush dat er bij de cadeaus een kortingsbon zit.
Kan iemand het even uitleggen?
quote:Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat valt er aan uit te leggen?
Er zit gewoon een kortingsbon bij van 10% voor je volgende aankoop (in de winkel / via de Lush site)
Zeg, kom dan gelijk die vanishing cream even ophalenquote:Op maandag 4 april 2011 13:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga morgen voor drie dagen naar Bergen (N-H) en nu wil ik donderdag (misschien...) even gaan shoppen in Haarlem (ghe ghe, waarom zou ik nu toch naar Haarlem willen....). Wat is daar een beetje goed qua parkeren? En is het een leuke Lush? Ik dacht namelijk dat er mensen van hier waren die daar (in de buurt) wonen...)
Ja, waarschijnlijk welquote:Op maandag 4 april 2011 13:28 schreef douche-eendje het volgende:
Je gaat ook vast wel een dagje Alkmaar in? Dan kunnen we vast wel ergens een vanishing-cream-ophaaldate plannen
Ik ga woensdag wat eten bij Abby's, het hof van Alkmaar en het Eetpaleis (bastognemoussequote:Op maandag 4 april 2011 13:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk welDat zal dan misschien woensdag en/of (ook) donderdag zijn. Of we moeten morgen nog zin hebben om naar Alkmaar te gaan
Haha. Heb je daar leuke eettentjes/aanraders?
Ik heb sowieso mijn telefoon bij (+internet), dus dan kunnen we wel even contact houden
Je kunt bij de Zilte Zoen absoluut heel erg lekker eten!!!quote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga woensdag wat eten bij Abby's, het hof van Alkmaar en het Eetpaleis (bastognemousse![]()
) zijn ook aanraders. Verder heb je zowel in Bergen aan Zee als Egmond aan Zee de zilte zoen, die schijnt ook erg goed te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |