Jup. Het bevriest niet; maar is gewoon extreem koud. Heerlijk voor in de zomerquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb zojuist een Lush cadeaubon voor mijn verjaardag gevraagd en die vriendin die zei 'Huh, dat ken ik niet?'. Dus nu ga ik haar na mijn verjaardag maar eens meenemen naar Den Bosch.![]()
Heeft iemand hier wel eens een shower jellie ingevroren trouwens? Dat lijkt me zo apart.
Weet jij zo wat ze hier in de winkel kosten? Ik kan het niet op de NL website vindenquote:Op maandag 4 april 2011 19:23 schreef Murmeli het volgende:
Die zijn in de uk duurder volgens mij, kan je beter in de winkel halen
Furoshikisjaaltjes zijn 3,95 in nl. Maar ik zie de bunny er niet bij staanquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Weet jij zo wat ze hier in de winkel kosten? Ik kan het niet op de NL website vinden
dreamwash is lekker voor savonds.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:20 schreef gothic-blackie het volgende:
heb nu al zin om vanavond te gaan douchen, ben bezig met de voorjaarsschoonmaak (ook wel nodig want door drukte zijn we er beiden (man en ik) lange tijd niet aan toe gekomen dus de stofwolkjes komen me tegemoet)
iemand tips om me vanavond te laten verwennen onder de douche?
lol die heb ik niet in mijn voorraadquote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dreamwash is lekker voor savonds.
is ook lekker zacht dus daar kan je elkaar lekker mee insmeren
Ik heb ook net besteld maar ga over een paar weken naar Haarlem en als ze hem daar dan hebben ga ik hem wel meenemen denk ik. Alles voor het goede doel hè.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef -Peach het volgende:
Gaat iemand die Japanese Aid zeep kopen? Klinkt een beetje als I should coco...
het is joy of jelly geworden voor het lichaam, met snowfairy voor mijn hals (merkte ruwe plekken op in mijn hals en dacht, die is wel lekker extraquote:Op woensdag 6 april 2011 17:35 schreef Murmeli het volgende:
Dan ghost. Is ook lavendel toch?
Of joy of jelly, irm
Ach, alles is wel gezellig samen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop