volgens mij ziet dat er heel anders uit.quote:Op maandag 4 april 2011 11:06 schreef Delan het volgende:
syndrome van reihnaud, koude handen met bleke vlekken op handen of polsen. google maar s dan zie je het vanzelf.
het begint met zo'n vlekjes, mijn ex heeft er ook last van, kreeg steeds meer van dit soort vlekjes wat zich uitbreidde naar de handen. huisarts zei toen dat het op verschillende manieren tot uiting kwam. ik zeg ook niet dat het dit is hoor bij TSquote:Op maandag 4 april 2011 11:26 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
volgens mij ziet dat er heel anders uit.
okee, ik geloof je. jij bent ervaringsdeskundige, ik ken het gelukkig alleen uit boeken.quote:Op maandag 4 april 2011 11:50 schreef Delan het volgende:
[..]
het begint met zo'n vlekjes, mijn ex heeft er ook last van, kreeg steeds meer van dit soort vlekjes wat zich uitbreidde naar de handen. huisarts zei toen dat het op verschillende manieren tot uiting kwam. ik zeg ook niet dat het dit is hoor bij TS, maar het vlekje lijkt erop
o en sorry het is het syndrome van renaud (niet reihnaud, ff uit mn hoofd willen typen, haha)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |