Goed van je dat je toch gebeld hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha die foto! Ik heb net gebeld en idd; ik kwam timide en schuchter over en ze wisten niet of ik n aggressieve passagier aankon. Ik heb dingen uitgelegd en ze vertelde idd dat ik nu heel anders overkwam. Kwam dus echt door mijn zenuwen, het constante denken of t wel goed gaat en of ik alles zeg maken mij onzeker. Ik heb haar bedankt, gezegd dat het mij echt heel leuk leek maar deze ervaring meeneem naar volgende gesprekken.
Goed gedaan, FFTquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha die foto! Ik heb net gebeld en idd; ik kwam timide en schuchter over en ze wisten niet of ik n aggressieve passagier aankon. Ik heb dingen uitgelegd en ze vertelde idd dat ik nu heel anders overkwam. Kwam dus echt door mijn zenuwen, het constante denken of t wel goed gaat en of ik alles zeg maken mij onzeker. Ik heb haar bedankt, gezegd dat het mij echt heel leuk leek maar deze ervaring meeneem naar volgende gesprekken.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Da's mooi FFT, fijn dat je dat even kwijt kon. Nu op naar de volgende!
Pee, wiens bruiloft ga je fotograferen?
Edit: oh wacht
quote:
Oehw, wat voor speledingetje heb je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuw speledingetje en een presentatie moten voorbereiden is n slechte combinatie
Moet ik dat even vragen aan onze bevriende fotograafquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een voorbeeldcontract voor een bruidsfotografie-actieNiet te vinden
netbookjequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oehw, wat voor speledingetje heb je?
MeMo heeft hele leuke speeltjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oehw, wat voor speledingetje heb je?
Foto!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens moet ik wel even vermelden dat ik vér boven het gemiddelde van mijn rasgenoten zit.
P heeft geen officiele uitnodiging gehad om onze bruiloft te fotograferenquote:
die ook maar die zijn slecht voor mn gezondheidquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
MeMo heeft hele leuke speeltjes
FF, goed dat je even gebeld hebt
Ohw leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je ze juist gebruiktquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die ook maar die zijn slecht voor mn gezondheid
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
nog 1 keer voor kuukske dan:OMG, heb je 'm ook in die kleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |