maar dat staat twitter niet toe (en het kan ook gewoon met AJAX)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook extensies kunnen dat in principe gewoon doen hoor, kan zelfs dmv. javascript (icm. een Flash-tussenlaag).
AJAX kan volgens mij pas iets teruggeven als de pagina volledig geladen is, en dat is met de Streaming API dus nooit het geval. Proof of concept staat op http://mehack.com/twitter-streaming-api-from-javascript-with-aquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar dat staat twitter niet toe (en het kan ook gewoon met AJAX)
Johan Cruijff lost het op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
AJAX kan volgens mij pas iets teruggeven als de pagina volledig geladen is, en dat is met de Streaming API dus nooit het geval. Proof of concept staat op http://mehack.com/twitter-streaming-api-from-javascript-with-a
met onreadystatechange kun je dat fixen die wordt namelijk iedere keer uitgevoerd als er data bij komt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
AJAX kan volgens mij pas iets teruggeven als de pagina volledig geladen is, en dat is met de Streaming API dus nooit het geval. Proof of concept staat op http://mehack.com/twitter-streaming-api-from-javascript-with-a
Juist ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met onreadystatechange kun je dat fixen die wordt namelijk iedere keer uitgevoerd als er data bij komt.
je moet controleren dat readyState op 3 of hoger zit en vervolgens kun je de de data uitlezen. Je moet wel steeds de lengte opslaan van responseText (responseText.length), omdat steeds data aan die parameter wordt toegevoegd. Met responseText.substring(offset) kun je dan steeds het nieuwe data scheiden van het oude.
Zo, daar ben ik dan weer net niet nerdy genoeg voorquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met onreadystatechange kun je dat fixen die wordt namelijk iedere keer uitgevoerd als er data bij komt.
je moet controleren dat readyState op 3 of hoger zit en vervolgens kun je de de data uitlezen. Je moet wel steeds de lengte opslaan van responseText (responseText.length), omdat steeds data aan die parameter wordt toegevoegd. Met responseText.substring(offset) kun je dan steeds het nieuwe data scheiden van het oude.
Ik speel altijd een rete-oud Formule 1 spel op mijn computer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als dit jouw fapvoer is, heb ik toch liever bovenstaande afbeeldingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als dit jouw fapvoer is, heb ik toch liever bovenstaande afbeeldingen.
Ik Fok! op mijn Commodore, als ik het topic wil laden, moet ik RUN intypenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik speel altijd een rete-oud Formule 1 spel op mijn computer.
NEEquote:
mee eensquote:, heb ik toch liever bovenstaande afbeeldingen.
Dan hou je nog steeds het probleem met cross-domain beperkingen. Streaming API heeft volgens mij geen JSONP oid. (en dat zou sowieso lastig worden als je streaming data binnenhaalt).quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Klopt en Klopt alhoewel https://developer.mozilla.org/En/HTTP_Access_Controlquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hou je nog steeds het probleem met cross-domain beperkingen. Streaming API heeft volgens mij geen JSONP oid. (en dat zou sowieso lastig worden als je streaming data binnenhaalt).
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Stars in their eyes![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Stars in their eyes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|