Destinequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Allrounder het volgende:
Straks Dotan? Jammer, Veenstra was zo lekker bezig.
een webbrowser extensiequote:
Eens, ben er ook niet kapot van...quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Allrounder het volgende:
Gaat 'ie z'n megahit Vistouw spelen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Allrounder het volgende:
Ja, zo handig naast het browsen, je ziet meteen of er een update is, zonder dat je nog weer een één of ander vaag programma ernaast moet draaien.quote:
Gaan wel een kleine 2 min. overheen voor dat een tweet binnen is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, zo handig naast het browsen, je ziet meteen of er een update is, zonder dat je nog weer een één of ander vaag programma ernaast moet draaien.
Kan je instellen hoor. Je kan ook checken om de 10 seconden oid.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Gaan wel een kleine 2 min. overheen voor dat een tweet binnen is.
maar een los programma mag een real-time stream opzetten. Als iemand een tweet stuurt zie ik dat direct terwijl een extensie om de zoveel seconden verbinding moet maken om te controleren of er een nieuwe update is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, zo handig naast het browsen, je ziet meteen of er een update is, zonder dat je nog weer een één of ander vaag programma ernaast moet draaien.
Ach, ik loop niet elke seconde mijn timeline te checken, dus die minuut of misschien 3 minuten later dat ik een tweet zie maakt mij niet zo veel uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar een los programma mag een real-time stream opzetten. Als iemand een tweet stuurt zie ik dat direct terwijl een extensie om de zoveel seconden verbinding moet maken om te controleren of er een nieuwe update is.
ze hangen er leuk bijquote:
Ook extensies kunnen dat in principe gewoon doen hoor, kan zelfs dmv. javascript (icm. een Flash-tussenlaag).quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar een los programma mag een real-time stream opzetten. Als iemand een tweet stuurt zie ik dat direct terwijl een extensie om de zoveel seconden verbinding moet maken om te controleren of er een nieuwe update is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |