Jij gebruikt dus wel XTC?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nou we zijn allemaal enorm trots op je.
Dus daarom toch stiekem een beetje haat richting Shary An ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het in het begin een paar keer gezien, maar toen dat BenSaunders
-gemolk begon heb ik nooit meer gekeken, en sindsdien heb ik 10000% haat aan talentenshit.
Dat zeg ik niet. Maar het is gewoon dom om dat zomaar te roepen. Zeker als je er vrijwel niets (zo blijkt uit je post, anders roep je zoiets niet) vanaf weet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij gebruikt dus wel XTC?
Baaaaaaaas.
Zolang ze elkaar afknallen is er toch niets aan de hand ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Lekker alles illegaal maken.Meer doden, meer drugsoorlogen, meer criminaliteit en evenveel gebruikers.
Goooooo kabinet
Oja en nu ga ik want heb eigenlijk geen zin in deze discussie.
Ik weet er inderdaad weinig van af, en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het is gewoon dom om dat zomaar te roepen. Zeker als je er vrijwel niets (zo blijkt uit je post, anders roep je zoiets niet) vanaf weet.
Misschien een beetje, maar ook gewoon haar voorkomen toen ze te gast was/ C&S haar aan de lijn hadden, dat was echt tenenkrommendquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus daarom toch stiekem een beetje haat richting Shary An ?
Hehe ok, dat kan inderdaad de muziek wel verkloten ja. Als je weet dat iemand schijt irritant of arrogant is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef Pino112 het volgende:
Misschien een beetje, maar ook gewoon haar voorkomen toen ze te gast was/ C&S haar aan de lijn hadden, dat was echt tenenkrommend.
Niet slim.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet er inderdaad weinig van af, en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.
Blijf maar mutenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef Paul-89 het volgende:
Even muten en een ekte Snoop Dog plaat luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |