Alleen moet het eigenlijk bij iedere douchebeurt eventjes gedaan worden (dagelijks dus), om stoppels te voorkomen.
ontharingscreme is wel fijn, maar echt te duur voor zo'n scholiere als ik...
tips anyone?
dus
'
quote:Voorgoed.. was het maar waar!
Op dinsdag 24 juni 2003 23:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb een vraagje, ik epileer soms mijn schaamhaar met een pincet. Er zit dan om sommige haren een soort van doorzichtig zakje. Is dat het haarzakje? En als dat het haarzakje is, betekent dat dan dat die haren wegblijven? Voorgoed?
quote:Ik scheer me normaal, ik doe het alleen als ik me verveel. Harsen lijkt me nou helemaal niets, met al die plakkerige zooi.
Op donderdag 26 juni 2003 01:22 schreef Pauline het volgende:[..]
Voorgoed.. was het maar waar!
Als je harst haal je het ook weg met haarzakje en al, maar na een paar maanden komt het wel weer (vaak ietsje dunner) terug. Maareh.. epileren met een pincet?? Dat schiet toch niet op?!
quote:Ik weet niet welke satan dat harsen heeft uitgevonden maar dat doe ik dus nooit meer he. Ik dacht dat ik wel wat kon hebben, de blauwe plekken staan er nog steeds op.
Op donderdag 26 juni 2003 01:22 schreef Pauline het volgende:[..]
Voorgoed.. was het maar waar!
Als je harst haal je het ook weg met haarzakje en al, maar na een paar maanden komt het wel weer (vaak ietsje dunner) terug. Maareh.. epileren met een pincet?? Dat schiet toch niet op?!
quote:Epileren met een pincet als je je verveelt? lol
Op donderdag 26 juni 2003 09:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:[..]
Ik scheer me normaal, ik doe het alleen als ik me verveel. Harsen lijkt me nou helemaal niets, met al die plakkerige zooi.
Ik ben ook geen fan van harsen, heb het ook nog nooit gedaan. Ik scheer liever. Nadeel is dat je dagelijks bezig blijft, maar het doet in ieder geval geen pijn
Ontharingscreme heb ik nooit zin in, dat intrekken duurt zo lang, en dan zit je daar te wachten tot het intrekt met je benen wijd..
quote:Ik moet toch wat, nietwaar
Op donderdag 26 juni 2003 14:30 schreef Pauline het volgende:[..]
Epileren met een pincet als je je verveelt? lol
quote:Bij mij werkt dat ontharingsspul niet eens. Het was een behoorlijke teleurstelling nadat ik zoveel geld had uitgegeven aan die troep...
Ik ben ook geen fan van harsen, heb het ook nog nooit gedaan. Ik scheer liever. Nadeel is dat je dagelijks bezig blijft, maar het doet in ieder geval geen pijnOntharingscreme heb ik nooit zin in, dat intrekken duurt zo lang, en dan zit je daar te wachten tot het intrekt met je benen wijd..
Ik scheer me alleen vlak voor ik naar mijn vriend ga, anders raakt het geïrriteerd en dat ziet er niet mooi uit.
Voor ik mijn vriend had deed ik dat eens per 3 dagen ofzo, weet het al niet eens meer zeker
Bovendien ben ik bang dat mijn huid daardoor erg geïrriteerd raakt, en dat wil ik nu juist voorkomen... Maar ik kan het natuulijk altijd eens proberen.
quote:*beaamt*
Op dinsdag 24 juni 2003 11:23 schreef Catbert het volgende:[..]
Hoezo? Zie niet wat 't probleem is, prima kaal te houden.
quote:Ik heb zelf een epileer apparaat, en moet zeggen: Geweldig makkelijk. Ik had ook zo'n periode dat ik ging epileren met pincet, maar dat werd ik wel behoorlijk zat
Op donderdag 26 juni 2003 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een epileerapparaat lijkt me heel pijnlijk. Bij mij is het tenminste veel pijnlijker om mijn benen met een epileerapparaat te bewerken dan er één enkel haartje per keer uit te trekken.Bovendien ben ik bang dat mijn huid daardoor erg geïrriteerd raakt, en dat wil ik nu juist voorkomen... Maar ik kan het natuulijk altijd eens proberen.
Het apparaat dat ik heb is een Braun silkepil (45 euro). Is wel prijzig voor het heeeeeele simpele stukje techniek dat het eigenlijk is...maarja.
quote:1x per week.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:11 schreef Pauline het volgende:
Ah, 45 euro valt me nog wel mee, ik dacht dat het gemiddeld 75 euro kostte. Hoe vaak moet je epileren om het mooit te houden?
quote:M'n vriendin heeft een keer in een sadistische bui zo'n epileer geval (met van die ronddraaiende bladen) op m'n been gezet. Jezus, dacht echt dat ik doodging. Ik kan het jullie in ieder geval niet kwalijk nemen als jullie 't bij een scheermesje houden
Op donderdag 26 juni 2003 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een epileerapparaat lijkt me heel pijnlijk. Bij mij is het tenminste veel pijnlijker om mijn benen met een epileerapparaat te bewerken dan er één enkel haartje per keer uit te trekken.
Scheren doe ik echt niet meer.
Toen ik nog een scheermesje gebruikte had ik de volgende dag alweer stoppels die behoorlijk jeukten. En het zag er niet uit.
Paar jaar terug liet ik mijn schaamhaar harsen door iemand maar als ik het zelf doe dan ben ik een stuk goedkoper uit.
Maar stel iemand wil het laten doen door een ander dan kun je ook naar Meppel gaan. www.bodyboetiek.nl
Daar ging ik eerder heen
quote:Mietje
Op zondag 29 juni 2003 00:32 schreef Catbert het volgende:[..]
M'n vriendin heeft een keer in een sadistische bui zo'n epileer geval (met van die ronddraaiende bladen) op m'n been gezet. Jezus, dacht echt dat ik doodging. Ik kan het jullie in ieder geval niet kwalijk nemen als jullie 't bij een scheermesje houden
quote:Scrubben! Met scrubgel van het kruitvat.
Op zondag 29 juni 2003 12:57 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Als ik m'n bikinilijn epileer, dan op den duur komen de haartjes terug, maar dan onder de huid zeg maar. Hebben meer mensen hier last van en zo ja, wat doe jij eraan?
quote:Pff, ik zou zeggen, probeer 't 'es
Op zondag 29 juni 2003 12:43 schreef elbundy het volgende:[..]
Mietje
quote:Ik weet heus wel waar het omgaat hoor
Op zondag 29 juni 2003 13:36 schreef Catbert het volgende:[..]
Pff, ik zou zeggen, probeer 't 'es
Echt fijn, paar honder haren die er in een keer met bruut geweld uitgerukt worden. Zet er nog liever een gasbrander op
quote:Ah, net zoiets als over gloeiende kolen lopen dus. Tsjakkah
Op zondag 29 juni 2003 17:00 schreef elbundy het volgende:Ik weet heus wel waar het omgaat hoor
Ervaring genoeg, tis gewoon een kwestie van concentratie.
Oh trouwens over de pijn. Als je het apparaat op de volste stand zet en dan in je haar zet, moet je het niet te rustig langs je haar laten gaan, maar wel erop houden, in het begin doet het ontzettend pijn, maar al snel valt het mee, zolang je maar doorgaat en niet stoppen want dan wordt het opnieuw erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |