abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:52:25 #201
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_11357696
Ik heb een vraagje, ik epileer soms mijn schaamhaar met een pincet. Er zit dan om sommige haren een soort van doorzichtig zakje. Is dat het haarzakje? En als dat het haarzakje is, betekent dat dan dat die haren wegblijven? Voorgoed?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_11360748
Gecultiveerd is denk ik het credo : zelf scheer ik me ook regelmatig rondom de "wortel", en ook m'n zak is kaal. Verder zorg ik dat de rest redelijk kort is, je kunt er dus geen vlechtjes in maken

Alleen moet het eigenlijk bij iedere douchebeurt eventjes gedaan worden (dagelijks dus), om stoppels te voorkomen.

woensdag 25 juni 2003 @ 17:20:16 #203
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_11371909
is het waar dat de iritatie weggaat na een paar keer scheren?vindt t zo irri dat er rode bultjes zitten, voel me dan net een afzichtelijk monster.

ontharingscreme is wel fijn, maar echt te duur voor zo'n scholiere als ik...

tips anyone?

"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  woensdag 25 juni 2003 @ 20:02:29 #204
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_11375344
net babycreme gedaan na scheren T WERKT T WERKT ECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dus
'

"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
pi_11383043
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb een vraagje, ik epileer soms mijn schaamhaar met een pincet. Er zit dan om sommige haren een soort van doorzichtig zakje. Is dat het haarzakje? En als dat het haarzakje is, betekent dat dan dat die haren wegblijven? Voorgoed?
Voorgoed.. was het maar waar! Als je harst haal je het ook weg met haarzakje en al, maar na een paar maanden komt het wel weer (vaak ietsje dunner) terug. Maareh.. epileren met een pincet?? Dat schiet toch niet op?!
  donderdag 26 juni 2003 @ 09:32:50 #206
12913 GreatWhiteSilence
pi_11385082
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 01:22 schreef Pauline het volgende:

[..]

Voorgoed.. was het maar waar! Als je harst haal je het ook weg met haarzakje en al, maar na een paar maanden komt het wel weer (vaak ietsje dunner) terug. Maareh.. epileren met een pincet?? Dat schiet toch niet op?!

Ik scheer me normaal, ik doe het alleen als ik me verveel. Harsen lijkt me nou helemaal niets, met al die plakkerige zooi.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 26 juni 2003 @ 09:38:40 #207
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_11385158
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 01:22 schreef Pauline het volgende:

[..]

Ik weet niet welke satan dat harsen heeft uitgevonden maar dat doe ik dus nooit meer he. Ik dacht dat ik wel wat kon hebben, de blauwe plekken staan er nog steeds op.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_11386270
ik scheer alles dr af wekelijks blijft het lekker glad en kaal en lekker zacht
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_11390776
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 09:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik scheer me normaal, ik doe het alleen als ik me verveel. Harsen lijkt me nou helemaal niets, met al die plakkerige zooi.

Epileren met een pincet als je je verveelt? lol

Ik ben ook geen fan van harsen, heb het ook nog nooit gedaan. Ik scheer liever. Nadeel is dat je dagelijks bezig blijft, maar het doet in ieder geval geen pijn Ontharingscreme heb ik nooit zin in, dat intrekken duurt zo lang, en dan zit je daar te wachten tot het intrekt met je benen wijd..

donderdag 26 juni 2003 @ 14:53:42 #210
12913 GreatWhiteSilence
pi_11391278
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:30 schreef Pauline het volgende:

[..]

Epileren met een pincet als je je verveelt? lol

Ik moet toch wat, nietwaar Dat is beter dan spreekwoordelijk uit je neus gaan zitten peuteren Of nog erger, alles wat los en vast zit in huis op gaan eten uit verveling
quote:
Ik ben ook geen fan van harsen, heb het ook nog nooit gedaan. Ik scheer liever. Nadeel is dat je dagelijks bezig blijft, maar het doet in ieder geval geen pijn Ontharingscreme heb ik nooit zin in, dat intrekken duurt zo lang, en dan zit je daar te wachten tot het intrekt met je benen wijd..
Bij mij werkt dat ontharingsspul niet eens. Het was een behoorlijke teleurstelling nadat ik zoveel geld had uitgegeven aan die troep...

Ik scheer me alleen vlak voor ik naar mijn vriend ga, anders raakt het geïrriteerd en dat ziet er niet mooi uit. Voor ik mijn vriend had deed ik dat eens per 3 dagen ofzo, weet het al niet eens meer zeker

pi_11391459
Mij lijkt zo'n epileerapparaat echt ideaal! Gaat snel en blijft langer weg & glad. Maar ja, zo'n ding is vrij prijzig..
  donderdag 26 juni 2003 @ 16:12:20 #212
12913 GreatWhiteSilence
pi_11393081
Een epileerapparaat lijkt me heel pijnlijk. Bij mij is het tenminste veel pijnlijker om mijn benen met een epileerapparaat te bewerken dan er één enkel haartje per keer uit te trekken.

Bovendien ben ik bang dat mijn huid daardoor erg geïrriteerd raakt, en dat wil ik nu juist voorkomen... Maar ik kan het natuulijk altijd eens proberen.

vrijdag 27 juni 2003 @ 00:21:30 #213
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_11404019
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 11:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hoezo? Zie niet wat 't probleem is, prima kaal te houden.

*beaamt*
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 09:15:10 #214
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_11406808
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een epileerapparaat lijkt me heel pijnlijk. Bij mij is het tenminste veel pijnlijker om mijn benen met een epileerapparaat te bewerken dan er één enkel haartje per keer uit te trekken.

Bovendien ben ik bang dat mijn huid daardoor erg geïrriteerd raakt, en dat wil ik nu juist voorkomen... Maar ik kan het natuulijk altijd eens proberen.

Ik heb zelf een epileer apparaat, en moet zeggen: Geweldig makkelijk. Ik had ook zo'n periode dat ik ging epileren met pincet, maar dat werd ik wel behoorlijk zat En pijnlijk is het niet echt hoor. Gewoon een kwestie van ontspanning. Als jij heel hard denkt dat het pijnlijk zal zijn, dan is het ook zo. Andersom werkt ook.
Ik ben wel heel rustig te werk gegaan. Om de paar dagen een stukkie erbij epileren. Nu is het rond mn penis behoorlijk kaal. M'n zak en echt heel close bij mn penis scheer ik nog wel.
M'n oksels heb ik ook geepileerd, en dat is helemaal geweldig Geen prikkelende haartjes meer, altijd schoon. En daar merk ik al dat de haartjes die terug komen zich veel makkelijker laten verwijderen. Bij schaamhaar is dat nog minder, die haartjes blijven hard. (Doe het nu een maand of 3)

Het apparaat dat ik heb is een Braun silkepil (45 euro). Is wel prijzig voor het heeeeeele simpele stukje techniek dat het eigenlijk is...maarja.

The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
pi_11408760
Ah, 45 euro valt me nog wel mee, ik dacht dat het gemiddeld 75 euro kostte. Hoe vaak moet je epileren om het mooit te houden?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 12:56:11 #216
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_11410980
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:11 schreef Pauline het volgende:
Ah, 45 euro valt me nog wel mee, ik dacht dat het gemiddeld 75 euro kostte. Hoe vaak moet je epileren om het mooit te houden?
1x per week.
The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
  zondag 29 juni 2003 @ 00:32:32 #217
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_11438678
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
M'n vriendin heeft een keer in een sadistische bui zo'n epileer geval (met van die ronddraaiende bladen) op m'n been gezet. Jezus, dacht echt dat ik doodging. Ik kan het jullie in ieder geval niet kwalijk nemen als jullie 't bij een scheermesje houden
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_11442142
Ik epileer bijna alles. En ik ben er zeer tevreden over.
Wekenlang blijft het mooi glad.
Het doet wel ff wat pijn maar dat heb ik er voorover.
Ik gebruik het apparaatje voor me benen, oksle en bikinilijn.
En soms ook mijn onderarmen.
En stel ik wil eens een keer wat meer haar weg hebben tussen m'n benen dan gebruik ik hars.

Scheren doe ik echt niet meer.
Toen ik nog een scheermesje gebruikte had ik de volgende dag alweer stoppels die behoorlijk jeukten. En het zag er niet uit.

Paar jaar terug liet ik mijn schaamhaar harsen door iemand maar als ik het zelf doe dan ben ik een stuk goedkoper uit.
Maar stel iemand wil het laten doen door een ander dan kun je ook naar Meppel gaan. www.bodyboetiek.nl
Daar ging ik eerder heen

zondag 29 juni 2003 @ 12:43:52 #219
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_11443409
quote:
Op zondag 29 juni 2003 00:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

M'n vriendin heeft een keer in een sadistische bui zo'n epileer geval (met van die ronddraaiende bladen) op m'n been gezet. Jezus, dacht echt dat ik doodging. Ik kan het jullie in ieder geval niet kwalijk nemen als jullie 't bij een scheermesje houden

Mietje
pi_11443640
Als ik m'n bikinilijn epileer, dan op den duur komen de haartjes terug, maar dan onder de huid zeg maar. Hebben meer mensen hier last van en zo ja, wat doe jij eraan?
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  zondag 29 juni 2003 @ 13:19:45 #221
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_11443963
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:57 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Als ik m'n bikinilijn epileer, dan op den duur komen de haartjes terug, maar dan onder de huid zeg maar. Hebben meer mensen hier last van en zo ja, wat doe jij eraan?
Scrubben! Met scrubgel van het kruitvat.
  zondag 29 juni 2003 @ 13:36:12 #222
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_11444277
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:43 schreef elbundy het volgende:

[..]

Mietje

Pff, ik zou zeggen, probeer 't 'es Echt fijn, paar honder haren die er in een keer met bruut geweld uitgerukt worden. Zet er nog liever een gasbrander op
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 29 juni 2003 @ 17:00:17 #223
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_11447586
quote:
Op zondag 29 juni 2003 13:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Pff, ik zou zeggen, probeer 't 'es Echt fijn, paar honder haren die er in een keer met bruut geweld uitgerukt worden. Zet er nog liever een gasbrander op

Ik weet heus wel waar het omgaat hoor Ervaring genoeg, tis gewoon een kwestie van concentratie.
  zondag 29 juni 2003 @ 20:49:53 #224
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_11451252
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:00 schreef elbundy het volgende:

Ik weet heus wel waar het omgaat hoor Ervaring genoeg, tis gewoon een kwestie van concentratie.

Ah, net zoiets als over gloeiende kolen lopen dus. Tsjakkah
pi_11884240
Ik heb ook zo'n Braun epileer apparaat en vanochtend mijn onderrug mee gedaan, had daar niet heel veel haar, maar vond het storend. De hele dag happy geweest met het zachte resultaat, krijg ik nu een paar bultjes en een beetje jeuk... dus help!

Oh trouwens over de pijn. Als je het apparaat op de volste stand zet en dan in je haar zet, moet je het niet te rustig langs je haar laten gaan, maar wel erop houden, in het begin doet het ontzettend pijn, maar al snel valt het mee, zolang je maar doorgaat en niet stoppen want dan wordt het opnieuw erg.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')