abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5938007
nivea for men - aftershave balsam dat gebruik ik altijd
[url=http:www.cubesandpolitics.tk][u]cubesandpolitics.tk[/u][/url]
pi_5944358
k een vraagje, heb het er allemaal afgeschoren, maar s'avonds zitten er alweer stoppels, blijft dat altijd of is dat alleen in het begin, want als het zo blijf laat ik het wel aangroeien en hou ik het kort, dan hoef ik me niet elke ochtend te scheren
  dinsdag 24 september 2002 @ 09:54:50 #103
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_5945182
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 20:02 schreef Panjo het volgende:
ik denk algemeen dat alle manne geschoren mooier vinden.

of heb ik het daar effe mis? :S

Dat heb je daar effe mis. Helemaal kaal vind ik bijvoorbeeld lelijk en bovendien ziet het er IMHO erg kinderlijk uit. Termen als 'babyzacht' en zo die ik hier aantref onderstrepen mijn afkeer.
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_5945262
Dat zal ook wel deels eraan liggen hoe snel jou haargroei is,
wat wel zo is, hoe vaker je het scheert hoe sneller de haren terug komen....

Als ik mijn gezicht smorgens geschoren heb, voel ik s'avonds ook alweer stoppels..

Haar sux.
Gebruik gewoon veet!! Daarna die creme erop die erbij geleverd wordt in de dualverpakking.
No problemo! en je bent een dag of 2 haarloos..

Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
pi_5945269
Wat mij betreft heeft hij het niet mis hoor!!

Tis kaal of kammen
Geef mij maar zonder haar!!!!

Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
  dinsdag 24 september 2002 @ 10:18:01 #106
25671 GraPghaST
Man met het Glimmend Voorhoofd
pi_5945364
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 20:02 schreef Panjo het volgende:
ik denk algemeen dat alle manne geschoren mooier vinden.

of heb ik het daar effe mis? :S

nou in idergeval ik vin het vele malen mooier dan zoon bos met haar.

Bwochwoch, schaar mij dan maar onder de "niet-algemene" mannen. Begrijp me niet verkeerd, een jaren '70 oerwoud vind ik ook niks, Maar er mag van mij best wel wat haar op staan. Creatief knippen kan ik ook wel waarderen.. Helemaal kaal? Liever niet imho..
Zelfs Christus aan het kruis had het beter dan ik thuis..
pi_5987749
Ok, heb dus de stoppels voor een gedeelte er afgehaald, ik haal me gigantisch snel open daar benee, vooral op de basis van mijn Penis, dus ben halverwege maar gestopt, ik heb mach 3 en gilette wilkinson 3d gebruikt en allebei zelfde probleem
Ik scheer heel rustig en met de haren mee... En er gaat niks af als ik met de richting meescheer, dus doe ik rustig/straktrekkend tegen de richting in, haal ik mezelf nog meer open....

Weet iemand hoe ik dit tegenkan gaan, dat openhalen van jezelf??

pi_5987911
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:55 schreef wc-eend het volgende:
Ok, heb dus de stoppels voor een gedeelte er afgehaald, ik haal me gigantisch snel open daar benee, vooral op de basis van mijn Penis, dus ben halverwege maar gestopt, ik heb mach 3 en gilette wilkinson 3d gebruikt en allebei zelfde probleem
Ik scheer heel rustig en met de haren mee... En er gaat niks af als ik met de richting meescheer, dus doe ik rustig/straktrekkend tegen de richting in, haal ik mezelf nog meer open....

Weet iemand hoe ik dit tegenkan gaan, dat openhalen van jezelf??

Uh scheer je droog? Dat gaat idd lastig.
Met scheergel/schuim zal het toch wel lukken? Da's behoorlijk glad...
Werkt hier wel in elk geval.
Ik gebruik trouwens ook een Mach 3, werkt fijn.

pi_6004203
Ik scheer met scheerschuim....
pi_6004775
quote:
Op maandag 23 september 2002 19:31 schreef wc-eend het volgende:
echt waar?? welk merk is het best??? en ook nog andere merken die je kan aanbevelen, me ouders moeten geen rare vragen stellen
Uh van Zwitsal of Etos eigen merk.

Als je je zo openhaald met een scheermesje lijkt me ontharingscreme toch het beste...

pi_6026086
Hmm, ik heb dus niet goed opgelet in dit topic hier (wel eerst gelezen), maar ik heb dus nu aan de zijkant, bij me dijen, allemaal rooie bultjes zitten. Gisteren ben ik een half uur onder de douche geweest en daarna me ballen kaalgeschoren, dat ging wel goed. Maar de zijkant wilde ik dan ook maar meteen wat netter houden en dat ging niet goed. Het ziet er dus ook niet uit.

Ik heb me dus nu een dag later weer geschoren, maar ze zitten er nog wel. Scrubcreme was er niet, maar wel een soort washand met een erg ruwe kant, dat ook een scrubcreme effect zou moeten hebben. Tis nu al wat minder, maar het lijkt net of ik eczeem heb ofzo en ik zou graag voor dinsdagavond () dat effect wel weg willen hebben. Ideetjes?

en voor de geinteresseerden, nee dit account is niet aangemaakt puur voor deze vraag

pi_6027261
quote:
Op zondag 29 september 2002 14:46 schreef Anon1984 het volgende:
verhaaltje
Dat had ik ook.... ik weet niet wat is is, maar het is waarschijnlijk gewoon wat irritatie, maar het kan nog wel even blijven...
Gewoon met de richting meescheren, veel schuim en dan insmeren...
pi_6027425
quote:
Op zondag 29 september 2002 16:20 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Dat had ik ook.... ik weet niet wat is is, maar het is waarschijnlijk gewoon wat irritatie, maar het kan nog wel even blijven...
Gewoon met de richting meescheren, veel schuim en dan insmeren...

Wat is even? Is dat weken/dagen/uren? En een manier waarop het sneller weggaat?
pi_6028161
zo als ik het las in jou verhaal was het ergste best snel weg.. dus ik denk dat tegen dinsdag het heel stukken minder moet zijn, en anders duurt het nog een weekje....
pi_6122068
ik heb dus net mijn kutje kaal geschoren en vind het maar raar. Het voelt wel extreem lekker om geen haar te hebben maar ik vnid het niet zo mooi eruit zien. Wat vinden jullie ervan?nacht

Geplaatst door Sweetsixteen16 op zaterdag 5 oktober 2002 15:46morgen allemaal rode bultjes!

Geplaatst door DuchessX op zaterdag 5 oktober 2002 15:47Schaamhaar & scheren

Geplaatst door Sweetsixteen16 op zaterdag 5 oktober 2002 15:48Als je de haartjes er 1 voor 1 eruit trekt dan heeft dat het meeste (brul)effect.

Geplaatst door nacht op zaterdag 5 oktober 2002 15:50nee ik bedoel eigenlijk voor de dames jhier: hoe vinden jullie het voelen. Ik vind het wel superlekker voelen.

Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 21 oktober 2002 @ 00:02:22 #116
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_6384268
deze jongeman scheert z'n schaamhaar onder de doesj met een vlijmscherp, hagelnieuw Mach-3 mesje...succes gegarandeerd

iemoe

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_6384534
Ik heb me een maal moeten scheren voor een liesbreukoperatie (bleek naderhand dat ik alleen m'n dijen moest scheren). Heb van het ziekenhuis toen een tube Veet gekregen. Nou bleek dit niet echt geschikt te zijn voor de gevoelige huid en ik had geen idee dat mijn klokkenspel zo gevoelige huid had!

Ik heb toen twee weken met rode noten rondelopen en das geen pretje!

Christmuz is in vorm........rond is ook een vorm
  maandag 21 oktober 2002 @ 19:27:22 #118
37518 M_a_T
tja....dat dan weer wel!
pi_6397188
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 00:02 schreef iemoe het volgende:
deze jongeman scheert z'n schaamhaar onder de doesj met een vlijmscherp, hagelnieuw Mach-3 mesje...succes gegarandeerd

iemoe

gewoon onder de douche werkt dat bij jou? bij mij krijg je altijd stoppels.. ik douche eerst gewoon en dan even scheergel erop en ook weer een ' vlijmscherp, hagelnieuw Mach-3 mesje '
-=Being beautiful is hard, but someone's gotta do it=-
pi_6397543
Ik scheer mezelf gewoon met het mes, een venus en scheergel voor gevoelige huid, merk verschild van keer tot keer(vind ik beter werken dan scheerschuim).

Na het scheren lekker insmeren met zwitsal babyzalf en ik krijg geen irritatie.
Vroeger wel veel last van gehad, irritatie, maar sinds ik zwitsal zalf gebruik niet meer.

Eventueel kan het helpen om de dag daarna ook nog te smeren met babyzalf.

Ik heb ook van die veet-ontharingscreme met zo'n spateltje geprobeerd, dat werkte dus voor geen meter, kon daarna nog alsnog scheren om de overgebleven haren ervanaf te halen en de haren kwamen net zo hard weer terug als bij scheren.

Harsen lijkt me opzich wel ok, maar ik ben doodsbang voor de pijn die dat doet

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_6402811
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 19:46 schreef erodome het volgende:
Ik scheer mezelf gewoon met het mes, een venus en scheergel voor gevoelige huid, merk verschild van keer tot keer(vind ik beter werken dan scheerschuim).

Na het scheren lekker insmeren met zwitsal babyzalf en ik krijg geen irritatie.
Vroeger wel veel last van gehad, irritatie, maar sinds ik zwitsal zalf gebruik niet meer.

Eventueel kan het helpen om de dag daarna ook nog te smeren met babyzalf.

Ik heb ook van die veet-ontharingscreme met zo'n spateltje geprobeerd, dat werkte dus voor geen meter, kon daarna nog alsnog scheren om de overgebleven haren ervanaf te halen en de haren kwamen net zo hard weer terug als bij scheren.

Harsen lijkt me opzich wel ok, maar ik ben doodsbang voor de pijn die dat doet

las dat jij voor je werk erotisch model bent, of als hobby, maar hoe vaak scheer jij je dan eigenlijk, ik neem aan dat je niet met stoppeltjes op de foto mag staan!!!
pi_6406779
Nou ja ik maak natuurlijk niet elke dag foto's he

Maar ik ben altijd kaal, vind ik mooi en fijn en lekker.

Ik scheer mezelf om de dag, als ik een shoot heb scheer ik mezelf s'ochtens voor de shoot.

Er word weleens gezegd elke dag scheren, heb ik geprobeert, vind ik helemaal niets, de huid is dan nog te gevoelig en dan krijg ik uitslag.
Dus om de dag voor mij, werkt perfect je hebt de 2de dag wel hele kleine stoppeltjes, maar dat stelt weinig voor.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 19:04:54 #122
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_6415444
quote:
Maar ik ben altijd kaal, vind ik mooi en fijn en lekker.
ik ook hoor , geen haar tussen m'n tanden bij het beffen..

enneh: ik doe het inderdaad zonder scheerschuim gewoon onder de douche. wel effe zorgen dat alles lekker zacht en doorweekt is enzo, dan gaat het (bij mij) prima. zo scheer ik m'n gezicht ook.

iemoe

edit: / vergeten

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  woensdag 27 november 2002 @ 13:27:14 #123
37201 Stoei-poes
Purrrr,.........
pi_7019591
Beste knorrtje,

Are you out of your mind

HARSEN!!!

Sorry dit was ik die mijn voorstelde hoeveel pijn dit moet doen

Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
  vrijdag 6 december 2002 @ 20:09:47 #124
41140 djdim
www.funshirts.nl
pi_7184015
Jaaa op mijn balzak vin ik het ook eng hoor, heb vaak toch wel schrammen daar... weet je hoeveel bloed daar in kan...
www.funshirts.nl strakke shirts in vele opzichten
pi_7191260
onder de douche met scheerzeep en kwast! en dan een mes! geen probleem, nooit wondjes en nooit irritaties. zo doe ik mijn oksles, mijn gezicht en destijds ook mijn hoofd.
[url=http:www.cubesandpolitics.tk][u]cubesandpolitics.tk[/u][/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')