quote:Dat heb je daar effe mis. Helemaal kaal vind ik bijvoorbeeld lelijk en bovendien ziet het er IMHO erg kinderlijk uit. Termen als 'babyzacht' en zo die ik hier aantref onderstrepen mijn afkeer.
Op woensdag 21 augustus 2002 20:02 schreef Panjo het volgende:
ik denk algemeen dat alle manne geschoren mooier vinden.of heb ik het daar effe mis? :S
Als ik mijn gezicht smorgens geschoren heb, voel ik s'avonds ook alweer stoppels..
Haar sux.
Gebruik gewoon veet!! Daarna die creme erop die erbij geleverd wordt in de dualverpakking.
No problemo! en je bent een dag of 2 haarloos..
Tis kaal of kammen ![]()
Geef mij maar zonder haar!!!!
quote:Bwochwoch, schaar mij dan maar onder de "niet-algemene" mannen. Begrijp me niet verkeerd, een jaren '70 oerwoud vind ik ook niks, Maar er mag van mij best wel wat haar op staan. Creatief knippen kan ik ook wel waarderen.. Helemaal kaal? Liever niet imho..
Op woensdag 21 augustus 2002 20:02 schreef Panjo het volgende:
ik denk algemeen dat alle manne geschoren mooier vinden.of heb ik het daar effe mis? :S
nou in idergeval ik vin het vele malen mooier dan zoon bos met haar.
Weet iemand hoe ik dit tegenkan gaan, dat openhalen van jezelf??
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:55 schreef wc-eend het volgende:
Ok, heb dus de stoppels voor een gedeelte er afgehaald, ik haal me gigantisch snel open daar benee, vooral op de basis van mijn Penis, dus ben halverwege maar gestopt, ik heb mach 3 en gilette wilkinson 3d gebruikt en allebei zelfde probleem
Ik scheer heel rustig en met de haren mee... En er gaat niks af als ik met de richting meescheer, dus doe ik rustig/straktrekkend tegen de richting in, haal ik mezelf nog meer open....Weet iemand hoe ik dit tegenkan gaan, dat openhalen van jezelf??
Uh scheer je droog? Dat gaat idd lastig. ![]()
Met scheergel/schuim zal het toch wel lukken? Da's behoorlijk glad...
Werkt hier wel in elk geval.
Ik gebruik trouwens ook een Mach 3, werkt fijn.
quote:Uh van Zwitsal of Etos eigen merk.
Op maandag 23 september 2002 19:31 schreef wc-eend het volgende:
echt waar?? welk merk is het best??? en ook nog andere merken die je kan aanbevelen, me ouders moeten geen rare vragen stellen
Als je je zo openhaald met een scheermesje lijkt me ontharingscreme toch het beste...
Ik heb me dus nu een dag later weer geschoren, maar ze zitten er nog wel. Scrubcreme was er niet, maar wel een soort washand met een erg ruwe kant, dat ook een scrubcreme effect zou moeten hebben. Tis nu al wat minder, maar het lijkt net of ik eczeem heb ofzo en ik zou graag voor dinsdagavond (
) dat effect wel weg willen hebben. Ideetjes?
en voor de geinteresseerden, nee dit account is niet aangemaakt puur voor deze vraag
quote:Dat had ik ook.... ik weet niet wat is is, maar het is waarschijnlijk gewoon wat irritatie, maar het kan nog wel even blijven...
Op zondag 29 september 2002 14:46 schreef Anon1984 het volgende:
verhaaltje
quote:Wat is even? Is dat weken/dagen/uren? En een manier waarop het sneller weggaat?
Op zondag 29 september 2002 16:20 schreef wc-eend het volgende:[..]
Dat had ik ook.... ik weet niet wat is is, maar het is waarschijnlijk gewoon wat irritatie, maar het kan nog wel even blijven...
Gewoon met de richting meescheren, veel schuim en dan insmeren...
Geplaatst door Sweetsixteen16 op zaterdag 5 oktober 2002 15:46morgen allemaal rode bultjes!
Geplaatst door DuchessX op zaterdag 5 oktober 2002 15:47Schaamhaar & scheren
Geplaatst door Sweetsixteen16 op zaterdag 5 oktober 2002 15:48Als je de haartjes er 1 voor 1 eruit trekt dan heeft dat het meeste (brul)effect.
Geplaatst door nacht op zaterdag 5 oktober 2002 15:50nee ik bedoel eigenlijk voor de dames jhier: hoe vinden jullie het voelen. Ik vind het wel superlekker voelen.
iemoe
Ik heb toen twee weken met rode noten rondelopen en das geen pretje!
quote:gewoon onder de douche werkt dat bij jou? bij mij krijg je altijd stoppels.. ik douche eerst gewoon en dan even scheergel erop en ook weer een ' vlijmscherp, hagelnieuw Mach-3 mesje '
Op maandag 21 oktober 2002 00:02 schreef iemoe het volgende:
deze jongeman scheert z'n schaamhaar onder de doesj met een vlijmscherp, hagelnieuw Mach-3 mesje...succes gegarandeerd
iemoe
Na het scheren lekker insmeren met zwitsal babyzalf en ik krijg geen irritatie.
Vroeger wel veel last van gehad, irritatie, maar sinds ik zwitsal zalf gebruik niet meer.
Eventueel kan het helpen om de dag daarna ook nog te smeren met babyzalf.
Ik heb ook van die veet-ontharingscreme met zo'n spateltje geprobeerd, dat werkte dus voor geen meter, kon daarna nog alsnog scheren om de overgebleven haren ervanaf te halen en de haren kwamen net zo hard weer terug als bij scheren.
Harsen lijkt me opzich wel ok, maar ik ben doodsbang voor de pijn die dat doet
quote:las dat jij voor je werk erotisch model bent, of als hobby, maar hoe vaak scheer jij je dan eigenlijk, ik neem aan dat je niet met stoppeltjes op de foto mag staan!!!
Op maandag 21 oktober 2002 19:46 schreef erodome het volgende:
Ik scheer mezelf gewoon met het mes, een venus en scheergel voor gevoelige huid, merk verschild van keer tot keer(vind ik beter werken dan scheerschuim).Na het scheren lekker insmeren met zwitsal babyzalf en ik krijg geen irritatie.
Vroeger wel veel last van gehad, irritatie, maar sinds ik zwitsal zalf gebruik niet meer.Eventueel kan het helpen om de dag daarna ook nog te smeren met babyzalf.
Ik heb ook van die veet-ontharingscreme met zo'n spateltje geprobeerd, dat werkte dus voor geen meter, kon daarna nog alsnog scheren om de overgebleven haren ervanaf te halen en de haren kwamen net zo hard weer terug als bij scheren.
Harsen lijkt me opzich wel ok, maar ik ben doodsbang voor de pijn die dat doet
Maar ik ben altijd kaal, vind ik mooi en fijn en lekker.
Ik scheer mezelf om de dag, als ik een shoot heb scheer ik mezelf s'ochtens voor de shoot.
Er word weleens gezegd elke dag scheren, heb ik geprobeert, vind ik helemaal niets, de huid is dan nog te gevoelig en dan krijg ik uitslag.
Dus om de dag voor mij, werkt perfect je hebt de 2de dag wel hele kleine stoppeltjes, maar dat stelt weinig voor.
quote:ik ook hoor
Maar ik ben altijd kaal, vind ik mooi en fijn en lekker.
enneh: ik doe het inderdaad zonder scheerschuim gewoon onder de douche. wel effe zorgen dat alles lekker zacht en doorweekt is enzo, dan gaat het (bij mij) prima. zo scheer ik m'n gezicht ook.
iemoe
edit: / vergeten
Are you out of your mind
HARSEN!!! ![]()
Sorry
dit was ik die mijn voorstelde hoeveel pijn dit moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |