Extra klankkast voor achter in je gitaar voor een nóg vettere tonequote:Op zondag 3 april 2011 10:58 schreef savale het volgende:
@N.I.M.B.Y. waar is dat gifgroende ding een onderdeel van dan?
quote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Extra klankkast voor achter in je gitaar voor een nóg vettere tone
Verandering "kan" verbetering zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 11:06 schreef savale het volgende:
Haha oohjoh kijk maar uit dan, want zo'n dikke laklaag verandert je toon dan wel weer
Aha SCN = Samarium Cobalt Noiselessquote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef savale het volgende:
Mijn MIJ strat maar even onder handen genomen: de pickups waren nog de originele uit 83, dat was helaas niet veel meer... Meteen even de hals weer goed afgesteld en geintoneerd.
- strat MIJ '83
- fender scn pickups
- floyd rose
- koper geshield
speelt nu weer lekker (zonder ruis) zo!
pic:
[ afbeelding ]
Likequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
In de tuin gitaar spelen, even de buren trakteren op een mini concertje
quote:Op zondag 3 april 2011 11:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Extra klankkast voor achter in je gitaar voor een nóg vettere tone
Zo mooie dealquote:Op zondag 3 april 2011 11:30 schreef savale het volgende:
haha die "klankkast" klonk al wat ongeloofwaardig, maar je weet het tegenwoordig nooit![]()
die SCN PU's zijn erg fijn als je je strat sound wilt behouden. Vooral in het laag klinken deze echt zoveel beter dan wat er standaard in zat.
Ik kocht m trouwens een paar jaar terug echt voor n prikkie: 250 incl koffer en floyd rose. Alles was alleen waardeloos afgesteld en de ruis was niet te harden. Was een mooie kans om zelf wat meer in de techniek te duiken.Inmiddels is t de gitaar die ik toch het meest pak. Zal nog wel een keer wat geluidssampletjes posten.
Valt mee voor die leeftijd.quote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef savale het volgende:
Ik ga even meten voor je....
ze zitten tussen de 5,7 - 5,8k
You've got mail.quote:Op zondag 3 april 2011 11:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dat na die zuipsessie van gister....
Een sustainer waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 15:15 schreef tjoptjop het volgende:
Ik was gisteren bij een optreden waarbij de gitarist een blokje gebuikte om die op de snare te zetten ter hoogte van de pickups en vervolgens ging spelen zonder te strummen. Zal misschien wel iets van een toongenerator oid zijn? Weet iemand hoe en wat dit is. Vond het wel een grappig ding
Ja, er is vast wel iemand die dat weet.quote:Op zondag 3 april 2011 15:15 schreef tjoptjop het volgende:
Ik was gisteren bij een optreden waarbij de gitarist een blokje gebuikte om die op de snare te zetten ter hoogte van de pickups en vervolgens ging spelen zonder te strummen. Zal misschien wel iets van een toongenerator oid zijn? Weet iemand hoe en wat dit is. Vond het wel een grappig ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |