En dan ga je er Type O Negative mee spelen toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een extra laag de spuitbus is nu op![]()
Ik wil deze zomer nog ermee spelenmoet dus opschieten de behuizing verven kost me al ruim een maand
Wees blij dat je geen body of hals aan het lakken bent. Daar wil je minstens 12 lagen op hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze zomer nog ermee spelenmoet dus opschieten de behuizing verven kost me al ruim een maand
Misschienquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
En dan ga je er Type O Negative mee spelen toch?
Welkomquote:
Dat laat ik wijselijk aan anderen overquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen body of hals aan het lakken bent. Daar wil je minstens 12 lagen op hebben.
Zeker, beetje akkoorden meezing werk of meer solo / elektrisch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef ElmoFan het volgende:
weet iemand nog leuke nummers om te spelen voor beginners?
ik heb net califonication en sweet home alabama een beetje onder de knie, dat soort werk, akkoorden dus. maar solo's lijken me ook wel leuk, misschien wat lastiger maargoed.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef savale het volgende:
[..]
Zeker, beetje akkoorden meezing werk of meer solo / elektrisch?
komt wel goed hoor maar even voor gaan zitten en opnieuw proberenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik had het in een keer goed
Achteraf dan, ik dacht dat het fout was, maar hoorde het niet goed. Tweede keer weer zelfde aangesloten, beter getest, en klaar
quote:
californication tokkelde ik al, knocking on heavens door lijkt me ook wel leuk, ik denk dat ik die ga doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:02 schreef savale het volgende:
californication kun je gaan uitbreiden door te gaan tokkelen als je dat nog niet doet.
Dit zijn allemaal relatief simpele nummers omdat ze alleen open akkoorden gebruiken.
http://www.tabsrus.nl/List/1
Op die site staan ook makkelijke liedjes met barré akkoorden of tokkelliedjes.
Probeer in het begin vooral liedjes te spelen die je zowiezo al goed kent (van t luisteren), dat scheelt een hoop frustratie
Dat zijn de goede aansluitschema's van je elementen. Zelfs alle drie verschillende 5 standen schakelaars.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
dat maakt het net echt duidelijker voor me
![]()
dat ziet eruit als een ontzettend dikke laag lak om eerlijk te zijn. geen last van 'druipers'?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Ik ga deze van de week proberenquote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn de goede aansluitschema's van je elementen. Zelfs alle drie verschillende 5 standen schakelaars.
Je ziet per kolom vijf standen. Dat zijn de standen van je schakelaar. Die rode strepen is welke contacten hij op dat moment maakt.
Common is je output van de schakelaar, en op de 1, 2 en 3 kan je element 1, 2 en 3 aansluiten.
1= brug [jouw geval een humbucker]
2= middelste singlecoil
3= nek singlecoil
Je hoeft je elementen maar op een van de beide nummers aan te sluiten, bruggen naar het andere contact is niet nodig.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat ziet eruit als een ontzettend dikke laag lak om eerlijk te zijn. geen last van 'druipers'?Ik zal eens langs de gynaecologe gaan om het een en ander te checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ik ga 'm toch nog licht opschuren dan decoreren en aflakken ben nog niet klaar dus
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Uhm....quote:Op zondag 3 april 2011 10:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik zal eens langs de gynaecologe gaan om het een en ander te checken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |