Striped Chameleon Studiosquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef KaMo het volgende:
Over een maandje is mijn thuisstudio af en kan ik bandjes gaan ontvangen voor demo opnames, tegen lage prijs.
Iemand een idee voor een naam?
Klopt, zei ik ook, en na drie keer had ik verwacht dat het nu wel goed zou zijn, maar is het nog niet. Ik vind het wel best.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Argh, niet lipsync op veel punten.
Leuk clipje verder wel hoor, maar als video maker kan ik me daar echt aan ergeren, dat is het belangrijkste van video...
Thanks! En jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:53 schreef KaMo het volgende:
Gaaf hoor Dean!
En zag ik jou daar nou een solo spelen?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef genakt het volgende:
[..]
Haal van internet af man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Haha!quote:
Hier zijn het allemaal van die jeugdhonken die jullie niet kunnen bergen of betalen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:42 schreef Witchfynder het volgende:
Vrienden!
7 mei hebben wij met de band misschien wat in Groningen. Hebben jullie misschien tips/goede ideeën om 6 of 8 mei ook ergens te spelen in het noorden?
Dat was helemaal niet random!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Haha!
Leuke
[ afbeelding ]
Iemand nog, minder random, ideeën?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet random!
Jij hebt iets met zebrastrepen en je nick is Kamo, wat mij altijd aan een kameleon deed denken.
Ik ga binnenkort 2 clipjes maken voor 400 per clip. Maar, op het moment echt te druk met dingen. Geen eens normaal weekend.quote:
Ik probeer je ook niet voor volgende week te boeken ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:38 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 2 clipjes maken voor 400 per clip. Maar, op het moment echt te druk met dingen. Geen eens normaal weekend.
Podium Hoogeveen moet te doen zijn denk ik. Hoewel het misschien wel een beetje kort dag is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:42 schreef Witchfynder het volgende:
Vrienden!
7 mei hebben wij met de band misschien wat in Groningen. Hebben jullie misschien tips/goede ideeën om 6 of 8 mei ook ergens te spelen in het noorden?
Gister pas aangesproken voor 7 mei, dus ja...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Podium Hoogeveen moet te doen zijn denk ik. Hoewel het misschien wel een beetje kort dag is.
Ik vind dat altijd een leuk zaaltje die best goede bands weten te strikken alleen is de opkomst vaak zo laag. Rammesses (ikzelf kon niet) stonden voor 8 manquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Podium Hoogeveen moet te doen zijn denk ik. Hoewel het misschien wel een beetje kort dag is.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Our Shop is currently closed for Sabbath. We will reopen soon after Sundown (CST USA) on Saturday. Browsing from the "Projects" tab is the best source of information when the Shop is closed. Shabbat Shalom! General Guitar Gadgets Staff
Da's wel minder inderdaad. Nouja, hoort er helaas wel een beetje bij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een leuk zaaltje die best goede bands weten te strikken alleen is de opkomst vaak zo laag. Rammesses (ikzelf kon niet) stonden voor 8 man(en daarvoor zijn ze uit engeland gekomen en het was een one-off concert) ik hoorde van 1 van de 8 man die er waren dat de heren niet erg 'amused' waren
Het is wel grappig hoe de poppodia altijd per tijd verschillen, ik vind dat het burgerweeshuis in deventer het de laatste tijd erg goed doet. Maar dat is pas van de laatste jaren heb ik het idee al waren ze vroeger ook erg leuk bezig. Zo schuift het altijd maar die 'oude' poppodia hebben wel een soort van vasthoudendedheid en het blijkt dat het altijd wel redelijk goed komtquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's wel minder inderdaad. Nouja, hoort er helaas wel een beetje bij.
En jij woont waar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef KaMo het volgende:
Over een maandje is mijn thuisstudio af en kan ik bandjes gaan ontvangen voor demo opnames, tegen lage prijs.
Iemand een idee voor een naam?
quote:
Dat,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |