quote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef savale het volgende:
Mijn MIJ strat maar even onder handen genomen: de pickups waren nog de originele uit 83, dat was helaas niet veel meer... Meteen even de hals weer goed afgesteld en geintoneerd.
- strat MIJ '83
- fender scn pickups
- floyd rose
- koper geshield
speelt nu weer lekker (zonder ruis) zo!
pic:
[ afbeelding ]
Gadget is wel een beetje het juiste woord. Ik heb er zelf één en ik moet zeggen dat ze behoorlijk aan de prijs zijn als je let op de kwaliteit van die dingen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
thnx. die is het idd. Ik herken de vorm en het blauwe lampje. Best grappige gadget
Zebrapadquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een leuk hardcore punk bandje ala Dead Kennedys?
Minor Threatquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een leuk hardcore punk bandje ala Dead Kennedys?
Jullie schurken eerder tegen de punkrock aan.quote:
Klopt, maar je eigen band roepen is altijd leukquote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jullie schurken eerder tegen de punkrock aan.
Top! En hoeveel heeft dat grapje nu in totaal gekost?quote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef Svyatagor het volgende:
Yay, nieuwe inverter in de iMac gezet, it's alive! Wel een hoop gesleutel, moederbord moest er uit, maar alles werkt!
Ongeveer 150 euro. Nieuwe inverter (75), nieuw RAM (25) en nieuwe harde schijf (50), hoewel dat laatste niet eens nodig was; er zat 250 gb in, maar ik heb er een snellere van 1 tb ingezet. Plus een torx-schroevendraaiersetje (5) en een rol alu-tape (5), maar die kan ik beide weer voor andere dingen gebruiken natuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Top! En hoeveel heeft dat grapje nu in totaal gekost?
Gaaf! De donorMac was gratis? Kicken, wat zijn momenteel de specs dan?quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ongeveer 150 euro. Nieuwe inverter (75), nieuw RAM (25) en nieuwe harde schijf (50), hoewel dat laatste niet eens nodig was; er zat 250 gb in, maar ik heb er een snellere van 1 tb ingezet. Plus een torx-schroevendraaiersetje (5) en een rol alu-tape (5), maar die kan ik beide weer voor andere dingen gebruiken natuurlijk.
Ja, de donormac kreeg ik voor niks. Het is een Coreduo 2.0 met een 20 inch scherm, 2gb aan werkgeheugen en 1 tb harde schijf. Verder alles aan boord, wifi, bluetooth, firewire, etc. Er zat ook geen netsnoer, toetsenbord en muis bij, maar dat had ik allemaal nog wel.quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf! De donorMac was gratis? Kicken, wat zijn momenteel de specs dan?
probeer hem een maandje ofzo, en doe hem daarna weg als het niet bevaltquote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, de donormac kreeg ik voor niks. Het is een Coreduo 2.0 met een 20 inch scherm, 2gb aan werkgeheugen en 1 tb harde schijf. Verder alles aan boord, wifi, bluetooth, firewire, etc. Er zat ook geen netsnoer, toetsenbord en muis bij, maar dat had ik allemaal nog wel.![]()
Misschien ga ik 'm inderdaad gebruiken voor audiodingen, maar misschien gaat ie ook in de verkoop. Ik schat dat ik er op Marktplaats nog wel 350 voor kan krijgen oid.
Ja, zoiets is wel mijn plan. Geloof dat mijn ouders ook nog wel interesse hebben. Ik werk sowieso al op mac, dus het is meer even proberen in hoeverre de oudere specs me tegen gaan staan omdat het te langzaam gaat oid.quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
probeer hem een maandje ofzo, en doe hem daarna weg als het niet bevalt
klopt ja, ben dus niet de enige die er last van heeft...quote:Op zondag 3 april 2011 18:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gadget is wel een beetje het juiste woord. Ik heb er zelf één en ik moet zeggen dat ze behoorlijk aan de prijs zijn als je let op de kwaliteit van die dingen.
Het valt overigens best nog tegen om er fatsoenlijk (en constant) mee te spelen, soms wil de toon niet lekker komen, en soms ga je ineens over op een boventoon die niet past...
Ow, ik wist niet dat je al gebruiker was. In dat geval gewoon aan je ouders schenken/verkopen inderdaad, dan heb je daar ook altijd een appeltje paraat staan!quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, zoiets is wel mijn plan. Geloof dat mijn ouders ook nog wel interesse hebben. Ik werk sowieso al op mac, dus het is meer even proberen in hoeverre de oudere specs me tegen gaan staan omdat het te langzaam gaat oid.
Waar?quote:Op zondag 3 april 2011 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
Man, dinsdag weer eens akoestisch oefenen. Voor het eerst in maaaanden. Volgende maand hebben we weer een akoestische gig. Wordt hard werken die arrangementen en nummers op te halen.
Rotterdam. Opening van Patrick's expositie. Hij zal nog meespelen als special guestquote:
Vreselijk mooie gitaar. Wat bedoel je met dat de oude elementen op waren ?quote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef savale het volgende:
Mijn MIJ strat maar even onder handen genomen: de pickups waren nog de originele uit 83, dat was helaas niet veel meer... Meteen even de hals weer goed afgesteld en geintoneerd.
- strat MIJ '83
- fender scn pickups
- floyd rose
- koper geshield
speelt nu weer lekker (zonder ruis) zo!
pic:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |