Okee. Ik vond die namen al veel op elkaar lijken. En verwarde me soms eigenlijk alquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje is kloon van Barretje80
Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik vond die namen al veel op elkaar lijken. En verwarde me soms eigenlijk al
hier miezert het al sinds vanochtend 9 uur af en toe..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is hier al een hele tijd weg![]()
Maar fftjes gezien vandaag.
hier prikt hij zwak door de bewolking heen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier miezert het al sinds vanochtend 9 uur af en toe..
dus de zon is sowieso al pliete
Er komt regenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is hier al een hele tijd weg![]()
Maar fftjes gezien vandaag.
Yayquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komt regen
Maar van het weekend moooiii weer
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
O... Ik snap em.. *Kuch.. Post ik een half uur later*.
Maar.![]()
"Ik heb geen zin meer" in werken.
Zo beter dan? Tsss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Veelquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoeveelgebruik jij op 1 dag tegenwoordig
![]()
wel bewolkt maar jahquote:
hoop dat je dat gevoel lang vasthoudt voordat het gewoonte wordtquote:
dat was ik wel van plan jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat je dat gevoel lang vasthoudt voordat het gewoonte wordt
volgens buienradar moet ik tussen 15.00 en 15.30 naar huisquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:18 schreef Solique het volgende:
Hier ook bewolkt en net in de pauze begon het te miezeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Laat maleduck het maar niet horenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Koen66 het volgende:
Fuckaduck.... heb ERGENS in het gebouw mijn broodtrommel laten liggen
*ff zoeken
Succes!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Koen66 het volgende:
Fuckaduck.... heb ERGENS in het gebouw mijn broodtrommel laten liggen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens buienradar moet ik tussen 15.00 en 15.30 naar huisgaat het een beetje op je werk vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
of WoeWoquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Laat maleduck het maar niet horen
neuh.. half.. een beetjequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat het een beetje op je werk vandaag?
dan wel WoeWoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |