Jij? Zal die ander dat zelf niet doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Damn ik zit gewoon iemands relatie te slopen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Jij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Ach zij doet het uiteraard zelf...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij? Zal die ander dat zelf niet doen?
Ja jij sloopt niets dus. Doet ze zelf. Niet druk over makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach zij doet het uiteraard zelf...
Even situatie: 4 jaar relatie, zie elkaar alleen in het weekend. Hij kan zijn gevoelens niet kwijt, en vind 1 op 1 lastig. Zij verliefd maar mij tegen gekomen (uberhaupt al fout natuurlijk), en ogen geopend (wist niet dat ze relatie had overigens). Relatie loopt dus niet... en gaat mij adviezen vragen. Ben ik goed in
Enerzijds vind ik het sneu voor haar. Maar die relatie is echt gedoemd te mislukken. Enige wat ik irritant vind dat ik de aanleiding ben voor het ogen openen van haar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja jij sloopt niets dus. Doet ze zelf. Niet druk over maken
Gewoon lekker je ding doen
Haar probleemquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik het sneu voor haar. Maar die relatie is echt gedoemd te mislukken. Enige wat ik irritant vind dat ik de aanleiding ben voor het ogen openen van haar.
Maar je hebt wel gelijk...
Ah. Het luisterend oor. Kun je een relatie wel vergeten, je bent nu de friendzone.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach zij doet het uiteraard zelf...
Even situatie: 4 jaar relatie, zie elkaar alleen in het weekend. Hij kan zijn gevoelens niet kwijt, en vind 1 op 1 lastig. Zij verliefd maar mij tegen gekomen (uberhaupt al fout natuurlijk), en ogen geopend (wist niet dat ze relatie had overigens). Relatie loopt dus niet... en gaat mij adviezen vragen. Ben ik goed in
Je slaat de spijker hier echt volledig op zijn kop! Ze gelooft dat het nog goed komt. Maar aan de andere kant weet ze dat het gedoemd is te mislukken. Hij zit ook in zijn comfortzone met zijn vrienden, voetbal etc. zij reist elke keer 80km naar hem in het weekend (dat al 4 jaar pfff)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Haar probleemHoe eerder ze er mee kapt hoe meer gezeik het haar scheelt.
Maar vrouwen (ja ja j ik weet het) willen zoiets altijd (nou ja vaak) uitknijpen en er dan zo veel mogelijk hartenleed uithalen in de hoop dat ze het fout hebben
Wil ik ook niet eens, dit is er zo een waar ik overheen wals... dat is ook niet goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Het luisterend oor. Kun je een relatie wel vergeten, je bent nu de friendzone.
Heerlijk, zo'n man die zich zo inzet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je slaat de spijker hier echt volledig op zijn kop! Ze gelooft dat het nog goed komt. Maar aan de andere kant weet ze dat het gedoemd is te mislukken. Hij zit ook in zijn comfortzone met zijn vrienden, voetbal etc. zij reist elke keer 80km naar hem in het weekend (dat al 4 jaar pfff)
Zij staat het toe. zo simpel is het.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n man die zich zo inzet!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n man die zich zo inzet!
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zij staat het toe. zo simpel is het.
Een keertje seks zou nog kunnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Het luisterend oor. Kun je een relatie wel vergeten, je bent nu de friendzone.
Ook al!! Arme WGquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Een keertje seks zou nog kunnenmaar daarna komt ze er achter dat ook dat fout is en ze niet meer dan broedergevoelens voor hem heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |