Chocola? Ontaarde moederquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
Ik ga krassen want mijn pakketje is er nog niet. Waardoor ik nog geen boodschappen heb kunnen doen en nog geen brood heb kunnen halen.
Alleen een reep chocolade had ik nog in de kast. Die heb ik nu maar opgegeten want ja de parasiet moet iets hebben om te eten
Jaquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:56 schreef Tally het volgende:
[..]
JaEn ik moet er mee stoppen want anders krijg ik nooit anorexia las ik net
Jeetje en dat willen we niet he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:56 schreef Tally het volgende:
JaEn ik moet er mee stoppen want anders krijg ik nooit anorexia las ik net
quote:
Trek krijg je, honger hebben die kleine negertjes in het zuiden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
WG hou je mond eens, ik krijg honger
Dan ken je mij nog nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Trek krijg je, honger hebben die kleine negertjes in het zuiden.
In Limburg hebben ze ook gewoon supermarkten enzo hoor?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Trek krijg je, honger hebben die kleine negertjes in het zuiden.
Oh hoe slechtquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lijkt me dat je weinig moeite zal hebben om een worst te vinden
Iets zuidelijker zus... iets bij de meridiaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze ook gewoon supermarkten enzo hoor?
quote:
Nu nog stromend water en electriciteit en het zijn net mensen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze ook gewoon supermarkten enzo hoor?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ik wil niet weten wat er bruin gekleurd is bij jou
Zolang je maar van de mijne afblijft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |