als er een boom valt in het bos en er is die niemand die het hoort, maakt ie dan geluid?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar maar hoe doe je dat als je batterij leeg is!
Misschien moet je je moeder even bellen om te klagen dat je je basisopvoeding niet hebt genoten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef clevy het volgende:
[..]
als er een boom valt in het bos en er is die niemand die het hoort, maakt ie dan geluid?
Buzz is sowieso een held.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Buzz![]()
Als hij in het spaans schiet is hilarisch.
Nou jongens, stop maar met Dm'en/Pm'en.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
Buzz is de nieuwe man in mijn leven. Hij mag weer mee naar bed.
Ik begin wel met krassen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou jongens, stop maar met Dm'en/Pm'en.
Heb jij al gemeld hoe GOED je je voelt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's dit topic toch? Hoe voel je je nu #674
Ik vond hem al verdacht veel op een homo lijken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die wil helemaal niet dood, dat is gewoon een aandachtshoer.
Het schijnt ondertussen niet meer te levenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die wil helemaal niet dood, dat is gewoon een aandachtshoer.
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij al gemeld hoe GOED je je voelt?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'
Ik heb je gequote.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |