Is dit waar??? Kan iemand dit bevestigen??quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef pipojansen het volgende:
en mannen, als je een vrouw ziet dat met haar benen over mekaar aan het wiebelen is dan betekent dat maar 1 ding: geil, neuken, nu of nooit.
jaquote:
Dit is waar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is dit waar??? Kan iemand dit bevestigen??
Vaak likken van onderlip schijnt ook een signaal te zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef wise het volgende:
[..]
jazelfde als je met vrouwen in gesprek ben en ze gaan met hun vinger door hun haar om er "krulletjes" van te maken
[ afbeelding ]
of bijtend eropquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vaak likken van onderlip schijnt ook een signaal te zijn.
Het verspreiden van een muskusachtige visgeur ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Id_do_her het volgende:
Vaak likken van onderlip schijnt ook een signaal te zijn.
Dit is waar. Zo zijn er ook nog een aantal andere symptomen om het maar even luxe te zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Is dit waar??? Kan iemand dit bevestigen??
ecktquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef pipojansen het volgende:
want ze wiebelde met haar benen. en mannen, als je een vrouw ziet dat met haar benen over mekaar aan het wiebelen is dan betekent dat maar 1 ding: geil, neuken, nu of nooit.
wel eerst een conversatie starten hequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef Gripper het volgende:
Ok, ik ga zo in de kantine meteen checken of er vrouwelijke collega's met benen wiebelen, aan onderlip likken, of hun haar krullen met hun vingers!
Ik doe dat juist altijd als iemand zich overduidelijk tot mijn aangetrokken voelt waarbij dat totaal niet wederzijds is... Houd mijn benen dan altijd zo dicht mogelijk bij elkaar/over elkaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef pipojansen het volgende:
als je een vrouw ziet dat met haar benen over mekaar aan het wiebelen is dan betekent dat maar 1 ding: geil, neuken, nu of nooit.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe dat juist altijd als iemand zich overduidelijk tot mijn aangetrokken voelt waarbij dat totaal niet wederzijds is... Houd mijn benen dan altijd zo dicht mogelijk bij elkaar/over elkaar.
die zullen het niet bevestigenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef vanBinsberge het volgende:
IK EIS EEN VROUW DIE DIT KOMT BEVESTIGEN IN DIT TOPIC
Welk spelletje? Lijkt me eigenlijk logischer dat mannen dit doen trouwens om een boner in het openbaar te verbergen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
die zullen het niet bevestigenAnders is het spelletje afgelopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |