quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:59 schreef lipjes het volgende:
Nog even de laatste post:
[..]
Ja is wel het idee ja
quote:
Alleen is de vraag of het allemaal wel gaat lukken.quote:
Tja, als je genoeg verdient is het niet moeilijk toch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Alleen is de vraag of het allemaal wel gaat lukken.
Want na augustus wordt het moeilijker om een huis te kopen als starter dusja
Ik vind dat echt belachelijk...quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Alleen is de vraag of het allemaal wel gaat lukken.
Want na augustus wordt het moeilijker om een huis te kopen als starter dusja
Ik verdien meer dan 20k per jaar en kan alleen maar een hypotheek krijgen van 110k.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja, als je genoeg verdient is het niet moeilijk toch.
Ja ik zit nu ook nog wel goed thuis, maar samenwonen lijkt me wel watquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat echt belachelijk...
Ik zou ook wel willen kopen maarja aan de andere kant.. ik zit hier ook wel prima
was dat nou een jurk?quote:
Ik woon samenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik verdien meer dan 20k per jaar en kan alleen maar een hypotheek krijgen van 110k.
Om maar even een voorbeeldje te geven
[..]
Ja ik zit nu ook nog wel goed thuis, maar samenwonen lijkt me wel wat
ik heb eens even rondgekeken en kan wel voor 156k aan een mooi huis komen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik woon samen![]()
En voor 175k heb je hier niet veel soeps
Ohwquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
OUtfit van vandaag
[ afbeelding ]
[..]
Nee
Ach ja, ik huur ook nog steeds hoor, als alleenverdiener blijft het ook gewoon lastig om wat leuks te kunnen kopen. Hier in de omgeving heb je minimaal 220k nodig, ik krijg niet meer dan 180k.. dus ben daarom gaan hurenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb eens even rondgekeken en kan wel voor 156k aan een mooi huis komen.
Maar zelfs als ik mijn vriendin erbij haal met haar huidige baan kunnen we maar aan 140k komen.
slaat echt nergens op
Hier hetzelfde verhaal, ik zou een hypotheek van 225 ook wel trekken, maar het risico zou te groot zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
Ik huur ook hoor, dat komt omdat ik helemaal geen hypotheek krijg... ook zijn huizen hier erg duur, als ik zo huisje wil kopen zal ik wel 225 moeten neerleggen, dat zouden we wel redden maar ze geven ons gewoon geen hypotheek.
precies... ik zie dat hier ook niet echt gebeuren..quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
Ik huur ook hoor, dat komt omdat ik helemaal geen hypotheek krijg... ook zijn huizen hier erg duur, als ik zo huisje wil kopen zal ik wel 225 moeten neerleggen, dat zouden we wel redden maar ze geven ons gewoon geen hypotheek.
Ik heb hier ook hetzelfde, mooi huis wat ik kan huren, wellicht over een paar jaar eens kijken of ik het kan overkopen van de woningbouwquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies... ik zie dat hier ook niet echt gebeuren..
Hier heb je een redelijk huis voor 200k
Dan maar huren, ik zit hier prima, heb toffe buren, de buurt is ook aardig en centraal
Ik mis alleen die vaste trap naar zolder
Ja dat misschien wel jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb hier ook hetzelfde, mooi huis wat ik kan huren, wellicht over een paar jaar eens kijken of ik het kan overkopen van de woningbouw
Klopt, maar huren sluit ik uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, ik huur ook nog steeds hoor, als alleenverdiener blijft het ook gewoon lastig om wat leuks te kunnen kopen. Hier in de omgeving heb je minimaal 220k nodig, ik krijg niet meer dan 180k.. dus ben daarom gaan huren
Hoezo zouden ze je geen hypotheek geven? of alleen neit voor dat bedrag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
Ik sta rood.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar huren sluit ik uit
kost ook gewoon te veel.
[..]
Hoezo zouden ze je geen hypotheek geven? of alleen neit voor dat bedrag?
Dan moet je het doen met wat je hebt en niet klagen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, maar huren sluit ik uit
kost ook gewoon te veel.
[..]
Hoezo zouden ze je geen hypotheek geven? of alleen neit voor dat bedrag?
doe ik ook, lekker thuis wonenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je het doen met wat je hebt en niet klagen...
Weet ik, maar kom er niet uit.quote:
zuiniger leven?quote:
Dat kan ik dus niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
zuiniger leven?
sta zelf ook in het rood, flink.
maar de schatting is nog 5 maanden en dan ben ik eruit
kan niet bestaat nietquote:
Dat dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben blij dat ik schuldenvrij ben na 51,5 jaar lang afbetalen
Voelt zo fijn... en op = op
Heerlijk gevoel is dat
Nice.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben blij dat ik schuldenvrij ben na 5 jaar lang afbetalen
Voelt zo fijn... en op = op
Heerlijk gevoel is dat
jawelquote:
Mja geeft best een nice gevoel als je beseft dat het niet veel had gescheeld of ik was dakloos met mijn oudste zoon....quote:
Ja, kan me voorstellen dat dat gewoon een last van je schouders is. Ik en mijn moeder hebben heel veel geluk gehad dat we mochten wonen bij haar vriend, anders waren we ook dakloos geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja geeft best een nice gevoel als je beseft dat het niet veel had gescheeld of ik was dakloos met mijn oudste zoon....
Mja ik mocht ook wel bij iemand wonen maar wat als het dan mis gaat, dus ik heb gewoon alles kunnen regelen wat er te regelen viel.... en heb zo mijn eigen huis kunnen behouden e.d.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat dat gewoon een last van je schouders is. Ik en mijn moeder hebben heel veel geluk gehad dat we mochten wonen bij haar vriend, anders waren we ook dakloos geweest.
Dat weet ik dus niet.... ben opeens heel down, zie het allemaal niet meer zitten...quote:
quote:
Ja, dat is waar. Dat heb je goed gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik mocht ook wel bij iemand wonen maar wat als het dan mis gaat, dus ik heb gewoon alles kunnen regelen wat er te regelen viel.... en heb zo mijn eigen huis kunnen behouden e.d.
Dat is wel heel erg drastisch zegquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.... ben opeens heel down, zie het allemaal niet meer zitten...
thnx.. ben ook wel een beetje trots op mezelf zo af en toequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Dat heb je goed gedaan.
Eigenlijk wel ja... Gewoon ff een dag of 2 heel negatief over alles...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg drastisch zegheb je er vaker last van....?
Heeft niks met hormonen te maken? Moet je ongesteld worden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja... Gewoon ff een dag of 2 heel negatief over alles...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
en, hoe voelt die vandaag?quote:
dat is te verhelpenquote:
Die was er bij mij vannacht al.quote:
Iedereen heeft liefde nodig in zn levenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze heeft nu alleen maar liefde nodig
klinkt goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:06 schreef Bos81 het volgende:
Hallo
Vanavond lekker Bowlen/steengrillen
leuk!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:06 schreef Bos81 het volgende:
Hallo
Vanavond lekker Bowlen/steengrillen
Ja ben benieuwd. Met de "autisme-raad" waar ik in zit.quote:
Gezellig, al eens vaker weggeweest of is dit een eerste keer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd. Met de "autisme-raad" waar ik in zit.
Ik ben daar wel vorig jaar wezen bowlen, maar steengrillen niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig, al eens vaker weggeweest of is dit een eerste keer?
Oh dus het is niet compleet iets nieuws.. dat is wel fijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef Bos81 het volgende:
Oh maar dat was niet met de raad. DIt is wel het eerste uitje ter ontspanning. In December zijn we wel met die raad naar een congres in Antwerpen geweest
Nee, en het is ook met mensen die ik het afgelopen jaar regelmatig heb gezien en zo. Dat scheelt ook weer een hoop natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus het is niet compleet iets nieuws.. dat is wel fijn
Wordt vast heel gezellig, en lekker etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, en het is ook met mensen die ik het afgelopen jaar regelmatig heb gezien en zo. Dat scheelt ook weer een hoop natuurlijk.
Ja, denk ik ook wel. Morgen gelukkig mijn vrije dag. Al staat de begeleiding om 10.00 uur op de stoep. Maar kan dus gewoon lekker rustig aan dingen gaan doen morgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt vast heel gezellig, en lekker eten
Derpquote:
Je UIquote:
Ach maakt eigenlijk niet uit. Om eerlijk te zijn vind ik iemand die met de tieten te koop loopt niet erg leuk.quote:
daar kan ik me bij aansluitenquote:
Ik kan ook best wel genieten van een mooi paar borsten hoor. Maar het moet wel naturel blijven en er niet overdreven mee gepronkt worden.quote:
Vast niet...quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er weer ff klaar mee
Tot later snoetjes
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er weer ff klaar mee
Tot later snoetjes
4 maar?quote:
ja is een tijdje geleden ik weet het...quote:
nog eentje extra dan maar voor jouquote:
Druk geweest met vanalles?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja is een tijdje geleden ik weet het...
Ik geef je groot gelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja en klaar met stage en even geen zin in fok dus..
is het zo ergquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk.er gebeurt hier toch niks.
dank!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja is een tijdje geleden ik weet het...
[..]
nog eentje extra dan maar voor jou
Nogal ja... GRTD is een beetje aan het uitsterven, het was eerst zo lekker drukquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
is het zo erg... dus jij verveelt je nog meer op je werk?
of gebanned.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef tdrone het volgende:
ja de meeste mensen waar ik veel mee praatte zijn ook weg..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
Naja, jullie mogen het nu ook weer even zonder mij stellen
Ik ben er weg van!
hoi appelquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef MaleDuck het volgende:
Naja, jullie mogen het nu ook weer even zonder mij stellen
Ik ben er weg van!
Hey!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef gianni61 het volgende:
pfff, wat een werkdag
Tdrone, Appeltje! lang niet gezien, hoe ist?
vandaag ook een beetje een kutdag op het werk, maar die is gelukkig bijna voorbij. Waarom is jouw dag niet goed dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey!
Gaat wel, vandaag niet zo'n geweldige dag, hopelijk morgen weer wat beter.
Met jou dan?
Gister lang gewerkt, vannacht slecht geslapen. Ben moe, hoofdpijn, vanalles.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag ook een beetje een kutdag op het werk, maar die is gelukkig bijna voorbij. Waarom is jouw dag niet goed dan?
Tentamens?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef tdrone het volgende:
met mij gaat het gelukkig wel goed heb het alleen erg druk met school
nee groot project dat veel tijd kost.. wel meestal een dag in de week vrij maar de andere dagen ben ik pas 5 uur thuisquote:
Oh, balen man! Succes in ieder geval!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee groot project dat veel tijd kost.. wel meestal een dag in de week vrij maar de andere dagen ben ik pas 5 uur thuis
Nou op zich gaat het wel goed op het werk. Moet eind deze week een offerte indienen voor een groot project dus nu met de hele papierhandel bezig om alles volgens de regeltje van de klant te kunnen aanbieden en dat wekt af en toe flink wat iritaties.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gister lang gewerkt, vannacht slecht geslapen. Ben moe, hoofdpijn, vanalles.
Wat gaat er niet goed op je werk?
ach het project is wel interessant dus dat valt meequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, balen man! Succes in ieder geval!
Hmm, jij ook succes dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou op zich gaat het wel goed op het werk. Moet eind deze week een offerte indienen voor een groot project dus nu met de hele papierhandel bezig om alles volgens de regeltje van de klant te kunnen aanbieden en dat wekt af en toe flink wat iritaties.
Jij moet dus even goed uitrusten en slapen..
Dikke knuffel voor Appeltje
Oh, waar gaat het over?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach het project is wel interessant dus dat valt mee
ik ben vooral bezig om te kijken wat de cultuur is binnen het bedrijf waar we de casus voor doen. en dan kijken of ze willen veranderen mocht dat uit ons project komen.. is wel leuk om de verschillen tussen mensen te zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, jij ook succes dan.
En dankje.
[..]
Oh, waar gaat het over?
Ingewikkeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben vooral bezig om te kijken wat de cultuur is binnen het bedrijf waar we de casus voor doen. en dan kijken of ze willen veranderen mocht dat uit ons project komen.. is wel leuk om de verschillen tussen mensen te zien
Doegquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:26 schreef gianni61 het volgende:
zo, ik ga naar huis en ga spaghetti maken.
houdoe
Kip mozzarella.quote:
Wattan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kip mozzarella.
en ik heb net het tofste ooit gedaan.
Iemand in de lucht gehangen met touw.quote:
Whut.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iemand in de lucht gehangen met touw.
Ja. Nee, niet met een strop. Netjes met touwen om de borst, het middel, de dijen en de enkels.quote:
Cool!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Nee, niet met een strop. Netjes met touwen om de borst, het middel, de dijen en de enkels.
Yes. Was voor t eerst.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:32 schreef QuincydeKoster het volgende:
En ik gaat morgen voor de 7e x naar WWRY
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:32 schreef QuincydeKoster het volgende:
En ik gaat morgen voor de 7e x naar WWRY
Hoezo. DW en ik zijn niet dezelfde hoor..quote:
Jupsquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo. DW en ik zijn niet dezelfde hoor..
Gewoon leuk dat je er weer heen gaat hoor. Zeven keer is natuurlijk best wel veel. Maar ja het is natuurlijk wel een prachtige show.
Moe, hoesten, niesen en werken...quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:53 schreef gianni61 het volgende:
hoe ist op deze druilerige donderdag ochtend?
Paaaaaaaaaaat!quote:
Moooooeeeeeequote:
We worden vanzelf wakker tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:01 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig is iedereen nog moe hier.
ik heb ook al wat opstartproblemen.
Ik ben niet moequote:Op donderdag 31 maart 2011 08:01 schreef gianni61 het volgende:
good for you.quote:
ik hoop het welquote:
Wat is er vanavond en morgen avond en zaterdag avond?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
good for you.
ik heb zin in vanavond. en in morgenavond. en in zaterdagavond
Dankjewel.quote:
vanavond ga ik mijn nieuwe subwoofer ophalenquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat is er vanavond en morgen avond en zaterdag avond?
Leuk leuk leuk! Zuipen is altijd goed... Dit klink spannender dan mij weekend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanavond ga ik mijn nieuwe subwoofer ophalen
morgenavond begint het weekend, dus weer gezellig met vrienden in de kroeg zitten
zaterdagavond is er een hardstyle feestje in maastricht met de alpha twins
Werkse!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:13 schreef gianni61 het volgende:
ik moet weer even echt gaan werken.
tot later
Dat is niet zo vreemd he als ik om 5 uur wakker gewhatsappt benquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:01 schreef gianni61 het volgende:
Bahaha, wat een boefje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd he als ik om 5 uur wakker gewhatsappt ben
Moest hij doen van mijquote:
Ohw, zodat jij tenminste iets maakt van je dag?quote:
Nee, ik heb mn nachtmerries weer terug. Dan is het wel fijn als iemand je daar ff uithaalt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, zodat jij tenminste iets maakt van je dag?
Ohw dat zuigt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik heb mn nachtmerries weer terug. Dan is het wel fijn als iemand je daar ff uithaalt.
Mjah nogal!quote:
Heb je nou wel genoeg slaap dan?quote:
Absoluut nietquote:
Oke, slaap lekker meisje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Absoluut niet![]()
Ga nu ook weer even liggen.
Bart maakte me om 5 uur wakker, half 7 ging mn wekker. 10 minuten voor half 7 is Bart naar bed gegaan![]()
Net mn zoon naar school gebracht. Dus ga nu even slapen.
succes manquote:
wtf, het is een benny.quote:
Ik ken niet zingen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
Jullie willen vast ook wel meedoen met FOK!Idols toch?
FOK!Idols: Doe mee en win een geweldige prijs!
Het is 'blind', dus niemand krijgt te zien dat jij zingt. En je kunt een leuke prijs winnen
Je kan heul wel zingen.quote:
Ik ben zenuwachtig enzo.quote:
het was toch anoniem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
is niet nodig
Het klinkt gewoon goed
Hmm, bedankt. Nu mezelf nog overtuigen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
is niet nodig
Het klinkt gewoon goed
Klopt... maar de inzendingen moeten toch bij iemand binnenkomen.quote:
Moeten we nog ff naar kijken wie het zijn en of ze het zelf willenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, bedankt. Nu mezelf nog overtuigen.
Het duurde best lang voordat ik op het verzendknopje durfde te drukken.
Nouja, ik zie wel wat er uit komt.
Worden alle deelnemers bekendgemaakt na het stemmen of alleen de eerste drie zegmaar?
Wat moet ik zingen dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... maar de inzendingen moeten toch bij iemand binnenkomen.
Als je meedoet zijn jij en ik de enige die het weten... tenzij je het verder vertelt natuurlijk
[..]
Moeten we nog ff naar kijken wie het zijn en of ze het zelf willen
Dat durf ik niet joh, tot wanneer heb ik?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een liedje, maakt niet uit wat
[..]
Helemaal top
Vandaag en morgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat durf ik niet joh, tot wanneer heb ik?
Maar ken niet zingen dus boeiend.quote:
Gaaf!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:07 schreef lipjes het volgende:
Goedemorgen, zojuist een Tablet besteld
Welke?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:07 schreef lipjes het volgende:
Goedemorgen, zojuist een Tablet besteld
Oke. Nice, ziet er wel tof uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Deze
https://www.dealextreme.c(...)cortex-a8-1ghz-57770
Weet ikquote:
Valt zeker mee. Zeker als je kijkt naar de specsquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weet ik
En niet zo duur (143e ofzo)
Wil hem voornamelijk om te kijken hoe die werkt e.d.
Heb zelf een bedrijf in computerservice en vragen over Tablets zijn slechts een kwestie van tijd.
Ja daarom, en als ik hem wegdoe flikker ik hem wel voor 200 op MPquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Valt zeker mee. Zeker als je kijkt naar de specs
Yup, helaasch welquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef gianni61 het volgende:
is het verboden om je collega's met een taser te lijf te gaan?
af en toe heb ik het gevoel dat bij sommige noodzakelijk is om weer wat hersenactiviteit op te wekken
dat is misschien een beetje drastisch, maar ik zou er nu wel zin in hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, helaasch wel
ze met een bureaustoel op hun achterhoofd klappen, daarna het raam uitgooien en er nog 3x met de auto overheenrijden, het lijk dumpen in het midden van de oceaan met een betonblok aan zijn of haar been mag dan weer wel
Mwa valt wel mee, ik doe het minstens 1 keer per jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is misschien een beetje drastisch, maar ik zou er nu wel zin in hebben
je kan zeggen wat je wil, het dringt toch niet tot hem doorquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee, ik doe het minstens 1 keer per jaar
Maar hoezo dan?
meld het dan bij je manager/teamleiderquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, het dringt toch niet tot hem door
hij verandert 100x iets om uiteindelijk op de beginsituatie uit te komen
en terwijl we het rete druk hebben gaat hij bij iedereen de bestelling voor paaseieren opnemen..
mooiquote:
Neuk ja.quote:Check de bass, de kick, de snare, de strijkers
De juiste sfeer voor de klokkenluiders
Check de bass, de kick, de snare, de strijkers
Cliff, Clyde en Stefan zijn de klokkenluiders
Ja he. Dat dacht ik ook.quote:
Het gaat ook lekker nergens over hier...quote:
Klopt, valt nog mee dat het niet over tieten gaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Het gaat ook lekker nergens over hier...
Ach, dat is ook niet altijd even leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, valt nog mee dat het niet over tieten gaat
nee dat is waar, lingerie dan maar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach, dat is ook niet altijd even leuk.
Prima.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee dat is waar, lingerie dan maar?
Neejoh, ik ben toch zeker geen vrouw.quote:
echt nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben toch zeker geen vrouw.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
weet ik niet wat ik denk...
wie ben ik ?
Hmmmmmm, met jou tieten moet dat toch geen probleem zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zoek een vent die geen relatie/seks wil maar mij wel wil laten shoppen met zijn pinpas.
Ik ben bang dat het redelijk onmogelijk is om zo iemand te vinden
Je wilt geen seks?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zoek een vent die geen relatie/seks wil maar mij wel wil laten shoppen met zijn pinpas.
onmogelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar ik wil niet seksquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmmmm, met jou tieten moet dat toch geen probleem zijn.
Ik wil wel seksquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wilt geen seks?gaat het wel goed met je?
Gaat me heus wel lukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:16 schreef 92Merel het volgende:
Ik kom hier weer volop terugposten !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:16 schreef 92Merel het volgende:
Ik kom hier weer volop terugposten !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemeen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Mogguhquote:
Jij ben lekker vrolijk op deze vrijdagmorgen!quote:
Bijna weekend hequote:Op vrijdag 1 april 2011 07:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij ben lekker vrolijk op deze vrijdagmorgen!
Klopt en het schijnt morgen heerlijk weer te wordenquote:
ja, en dat is gelukkig geen 1 april grapquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt en het schijnt morgen heerlijk weer te worden
Ja 22 gradenquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt en het schijnt morgen heerlijk weer te worden
dan gaan we morgen weer als echte bouwvakkers in blote pens met oranje hesje in de tuin staanquote:
Mogguh!quote:
ja, maar ik ga altijd om 9 uur zwemmen.op vrijdagquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mogguh!
jij hebt toch zeker vrij vandaag?
nog in bed aant fokken?
Heb je mn hyves gezien boobs?quote:
Ja.quote:
Heeft hij dat gedaan? Wat een boefje, we gaan hem spanken!quote:
Je denkt toch niet dat ik dat zelf doe hequote:Op vrijdag 1 april 2011 08:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Heeft hij dat gedaan? Wat een boefje, we gaan hem spanken!
Neequote:Op vrijdag 1 april 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat zelf doe he
Ja maar aangezien ik een mail adres van hem heb en gebruik heeft dat weinig tot geen zinquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:25 schreef NBT het volgende:
Verander dan ook eindelijk eens je wachtwoord!
Ja dat doe je zelf.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar aangezien ik een mail adres van hem heb en gebruik heeft dat weinig tot geen zin
True.quote:
Ga ik nadenken over een wachtwoord en hopen dat ik mn mailadres mag behoudenquote:
Succesquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga ik nadenken over een wachtwoord en hopen dat ik mn mailadres mag behouden
Dank uquote:
waar ga jij een eind aan maken?quote:
ja, maar dan snap ik hem nog niet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |