Dat dus. Hij wil alleen je tieten zien/sex van je. Jij zoekt emotionele houvast wat je niet bij hem krijgt.quote:
Misschien ben jij wel een beetje aandachtsgeil en wanhopig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:14 schreef clairan het volgende:
[..]
A: Hij is gewoon geil en wanhopig.
B: Hij is onzeker, aangezien zijn vorige relatie geen succes was. (En ik bovendien zijn ex mag.)
Maar optie A lijkt me het meest logisch.
Wat snap je er nou niet aan? Hij speelt gewoon een spelletje met je.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:24 schreef clairan het volgende:
[..]
Ik heb hem erna gesms't: "tip: je moet meisjes laten denken dat ze een kans maken, dat vinden ze leuk. Niet meteen als je bang met dat ze gevoelens krijgen dat de kop in drukken"
gisteravond reageerde hij met huh
nu met: en de tip van woensdag komt van *clairan. haha.
ik: als je er maar van leert.
hij: you know nothing about me. denk daar maar eens over na. xxI don't get it.
[..]
ja, maar dat was niet de vraag.
Hij loopt stoer te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:24 schreef clairan het volgende:
[..]
Ik heb hem erna gesms't: "tip: je moet meisjes laten denken dat ze een kans maken, dat vinden ze leuk. Niet meteen als je bang met dat ze gevoelens krijgen dat de kop in drukken"
gisteravond reageerde hij met huh
nu met: en de tip van woensdag komt van *clairan. haha.
ik: als je er maar van leert.
hij: you know nothing about me. denk daar maar eens over na. xxI don't get it.
[..]
ja, maar dat was niet de vraag.
Vandaag de dag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:28 schreef AlphaOmega het volgende:
Gaat de verpaupering vandaag de dag echt zo hard?
Toen hadden we nog niet eens webcams en smsquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat ben ik toch blij dat ik jong was in de jaren 80 en 90...
Toen hadden we nog niet eens computers of mobiele telefoons!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Toen hadden we nog niet eens webcams en sms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |