zullen we even samen in een hoekje gaan janken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:05 schreef Barretje80 het volgende:
Waarom moet ik altijd midden in de nacht een mental breakdown hebben?? en dan vooral op een doordeweekse dag.. zo praktisch altijd
die LP heb ik letterlijk stuk gedraaidquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:09 schreef JJH het volgende:
Ah crap, waarom is mijn naald dood? Ik wil nu de LP van War of the worlds luisteren!
Ik heb hem, en een hele mooie versie ook. Maar ik heb een week of twee geleden de naald uit mijn element gesloopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die LP heb ik letterlijk stuk gedraaid
owwwquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb hem, en een hele mooie versie ook. Maar ik heb een week of twee geleden de naald uit mijn element gesloopt.
mweh.. heb net al huilend en tierend in de armen van BarMan gelegen ..quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zullen we even samen in een hoekje gaan janken?
Ik geloof dat een Philips 412 nog wel redelijk gangbaar is. Ik wil ook al 2 weken even bij de platenboer hier verderop langs. Die kan werkelijk overal aankomen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owwwen die zijn niet zo makkelijk meer verkrijgbaar
quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. heb net al huilend en tierend in de armen van BarMan gelegen ..
maar daarmee heb ik hem ook wakker gemaakten nu voel ik me DAAR weer schuldig over
morgen wordt wel een moeilijke dag want ik moet m'n senior en manager confronteren met het feit dat ze dagelijks over mijn grenzen heen gaan.. pff lastig!
en vooral omdat ik niet wil dat ze denken dat ik m'n werk niet aankan...
zit jij ook in die vreselijke achtbaan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:22 schreef JJH het volgende:
Ik slaap trouwens voorlopig niet. De laatste 2 uur waren weer een emotionele rollercoaster.
Ik zit nu op een positief punt gelukkig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zit jij ook in die vreselijke achtbaan?
ik ook, maar het gaat wel vreselijk over de kop allemaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit nu op een positief punt gelukkig.
Nog een maand, en dan hoef je nergens meer boos op te zijn, kun je lekker beginnen met het opnieuw opbouwen van je leven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben zo blij dat ik vergeet boos te zijn, en dat laatste is wel de basisindicatie
drie keer is scheepsrecht, en dit is de derde keer, dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog een maand, en dan hoef je nergens meer boos op te zijn, kun je lekker beginnen met het opnieuw opbouwen van je leven.
Echt, dat zou je maar één keer per leven moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |