als er geen mannen waren was jij er ook niet simpel is datquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik moet helemaal niets maar eigenlijk wel want loop nu al achter op m'n planning. Dan zou je denken 'ga slapen' MAAR DAST LUKT DUS NIET AARGHGHGHGH HELP MIJ
waarom bestaan er mannen![]()
![]()
ik doodde 7 vliegen met 7 handen ooitquote:
Boeken zullen geschreven worden. Liederen zullen gezongen worden. Gedichten opgevoerd. Alleen om deze daad.quote:
jawel want godquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:41 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
als er geen mannen waren was jij er ook niet simpel is dat
Omdat mannen piemels hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik moet helemaal niets maar eigenlijk wel want loop nu al achter op m'n planning. Dan zou je denken 'ga slapen' MAAR DAST LUKT DUS NIET AARGHGHGHGH HELP MIJ
waarom bestaan er mannen![]()
![]()
Ik heb zondag ook nog bij de Burger King gegetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
die had ik zondag nog! alleen dan va nburger king
Vieze vette bende...quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb zondag ook nog bij de Burger King gegetenBig King XXL
best wel altijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:42 schreef Bloempje. het volgende:
Mannen zijn ook best wel leuk soms hoor
Mannenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:42 schreef Bloempje. het volgende:
ja eigenlijk heb je best wel gelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
MannenDoe mij maar gewoon een vrouw of een opblaaspop.
Was nou op zn rug gesprongen!quote:
Dat is toch niks joh, zo'n opblaaspop. Dan kan je nog beter een man nemen, nog een beetje warm enzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
MannenDoe mij maar gewoon een vrouw of een opblaaspop.
Ik had een hele leuke man in Berlijn maar nu laat hij niets meer van zich horen en ik snap het nietttttttttttttttttttttttttttttttttt. Hoef niet eens iets met hem maar hij was gewoon zo tof, was voor het eerst sinds heel lang zo gelukkig dat ik lach niet van mijn gezicht kon krijgen en het is kut dat dat dan ineens dan niet meer is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:42 schreef Bloempje. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |