Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HAHAHAHAdie van het ziekenhuis van vandaag?
![]()
Maar dan zoent hij terwijl hij zingt? Wel tof trouwens dan. Wel kut dat 100000 man je dan aankijkt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NeeHaar beeld is heel slecht, ik kon via andere scherm in Ahoy meekijken en zag ze best wel zoenen.
En nu ga ik gemeen zijnMaar ik denk dat je die jongen beter kan opgeven.
Ahw Jan tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
alles doet pijn dus ik kom jullie nog heel ff lastigvallen
Ik zal de volgende keer minder diep gaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer minder diep gaan [ afbeelding ]
Ja vond ik ookquote:
quote:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:54 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Naa ik ben niet zo een internetheldwel heb ik donderdag een date met een verpleegster
Nu wil ik details. Hoe ziet ze er uit?quote:
Je bent gewoon jaloers dat ik wel een man kan regelenquote:
Oh, oke. Rot Bobquote:
Ik had hem al geregeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik wel een man kan regelenSorry
Nee hij hield heel even op en toen zong ie I can be your heroooo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar dan zoent hij terwijl hij zingt? Wel tof trouwens dan. Wel kut dat 100000 man je dan aankijkt.
Ja maar ik snap het dus echt niet hè. Normaal gesproken zijn mannen vrij duidelijk, maar dit was geen onenight stand ofzo.En ik snap ook niet wat ik zelf wil eigenlijk.
Wij doen altijd gewoon met speeksel..maar ik had een droge bekquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, oke. Rot BobVolgende keer iets meer glijmiddel gebruiken anders
blond 18 , we waren al een tijdje aan het pratenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nu wil ik details. Hoe ziet ze er uit?hoe oud? Hoe ging het precies, ik kan me niet voorstellen dat ik met een patiënt zou gaan daten
Oh, nou, dat is ook niet lief, dat je m er dan toch gewoon maar in ramtquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wij doen altijd gewoon met speeksel..maar ik had een droge bek
Alleen niet voor hetgeen waar jij naar opzoek bent.quote:
Tofquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:58 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
blond 18 , we waren al een tijdje aan het pratenze moest me prikken toen raakte we wat meer aan de praat en vroeg ik voor de grap of ze donderdag vrij was en toen zei ze ja
Ohquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hij hield heel even op en toen zong ie I can be your heroooo.
Probeer dan daar eerst achter te komen, en laat hem niet te veel alles overhoop halen. Als ik je situatie goed begrijp, dan ben ik bang dat hij ondanks zn eerlijk zijn, toch met je speelde.
Ja ik hoop hetquote:
Ja ook half.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen niet voor hetgeen waar jij naar opzoek bent.
Dat is alleen in de gevallen wanneer er diepgaande gevoelens achter zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Bloempje. het volgende:
BOB LEUGENAAR HET IS NIET WAAR! Net zei je nog dat je liever een opblaaspop dan een man had
Verpleegkundigen zijn heel liefquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:59 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja ik hoop hetzolang ze maar geen naalden fetish heeft
Gewoon concentreren op jezelf. Of je hem nou wel ziet of niet. Waarschijnlijk ben je misschien te close geraakt en wil hij dat niet, en reageert hij dat zo af, door niet of nauwelijks reageren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OhDan is het cool
Hehe ja maar hoe moet ik dat gaan doen als hij niet terugsmst en hij stopt met z'n opleiding en ik hem dus niet meer ga zien. Haha uitzichtloos dit. Ik weet het.En toch is't kut.
Geniet er nog van zolang het nog kan. Laat geen kansen liggen in het leven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ook half.Snap er geen kut van.
Oh, oke.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is alleen in de gevallen wanneer er diepgaande gevoelens achter zitten.
Heel lief jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Verpleegkundigen zijn heel liefAlleen wel wat sadistische trekjes misschien, omdat het leuk vinden om mensen te prikken enzo... Maar dat doet ze vast alleen op stage
Net alsof jij haar niet wilt prikken. Puberaal hier hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Heel lief jamaar dat sadistische trekjes ben ik niet zo van
Alleen op stage joh, verder allemaal liefquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja denk het? Maar wat ik niet snap is waarom hij dan eerst nog (voorrrrr mij) sms't en dan als ik sms ook gelijk smst en dan nu nicht meer, terwijl ik niets raars heb gezegd ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon concentreren op jezelf. Of je hem nou wel ziet of niet. Waarschijnlijk ben je misschien te close geraakt en wil hij dat niet, en reageert hij dat zo af, door niet of nauwelijks reageren.
En dat doet het meeste pijn uiteindelijk.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof jij haar niet wilt prikken. Puberaal hier hoor.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof jij haar niet wilt prikken. Puberaal hier hoor.
Mocht je verslaafd raken aan heroïne, weet zij iig je ader te vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
dat is idd waarquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mocht je verslaafd raken aan heroïne, weet zij iig je ader te vinden.
Dat mag nog heel niet in je eerste jaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mocht je verslaafd raken aan heroïne, weet zij iig je ader te vinden.
Yupquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat mag nog heel niet in je eerste jaar![]()
Ohnee, tweede was ze al toch?
Ach man, niets engs aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:04 schreef killerbee911 het volgende:
Maar dan nog ben ik zo panisch voor naalden dat ik nooit verslaafd word aan heroine
Dat laatste is beste optie, dan weet je genoeg. Maar ik heb zo een soortgelijke situatie gehad, enn in dat geval was ik een leuk speelballetjequote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja denk het? Maar wat ik niet snap is waarom hij dan eerst nog (voorrrrr mij) sms't en dan als ik sms ook gelijk smst en dan nu nicht meer, terwijl ik niets raars heb gezegd ofzo.Maargoed je hebt wel gelijk denk ik. Ofzo. Beter kom ik hem gewoon nog een keer tegen, kan ik zien hoe hij reageert.
Ohh, dan zit je wel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |