SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik haat het soms zo om een vrouw te zijn hè. Moeilijk doen blablabla. Ik wil mijn gedachten stop kunnen zetten.
Oh die moest ik nog ooit kijken idd.quote:
een patient vond mij al lief en zorgzaam toen ik opstond (aangezien zij dat niet kon) om een glaasje water voor haar te pakkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, mensen zijn vaak wel heel blij en dankbaar als je ze geholpen hebt, dat is dan wel tofLaatst vond een patiënt me zo lief en zorgzaam
mijn dag ook weer goed.
Oh, dat ken ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik haat het soms zo om een vrouw te zijn hè. Moeilijk doen blablabla. Ik wil mijn gedachten stop kunnen zetten.
ditquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk het ook welquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon doen, zo lief is ie vast wel
Sommige mensen zijn snel tevreden, mooi tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
een patient vond mij al lief en zorgzaam toen ik opstond (aangezien zij dat niet kon) om een glaasje water voor haar te pakken
Merciquote:
Joah, we zijn ook best leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik.
Vrouwen.
Maar toch ook vrouwen.
ja idd verder heb ik de hele dag met me oma gekletst en tv gekeken op een tv uit 1980 waar zoveel straling vanaf kwam dat toen ik opstond er een rontgen foto van mij op me bed stondquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn snel tevreden, mooi toch![]()
Maar opzich is het ook heel naar als je niets kunt zelf, dus dan is het fijn als iemand wat voor je doet
Ja dilemma hè. Denk dat iedereen dat vindt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik.
Vrouwen.
Maar toch ook vrouwen.
Slaap zacht Appeltjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klopt.
Maar nu ga ik slapen.
Kusjess
Doei slaap lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klopt.
Maar nu ga ik slapen.
Kusjess
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:33 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ja idd verder heb ik de hele dag met me oma gekletst en tv gekeken op een tv uit 1980 waar zoveel straling vanaf kwam dat toen ik opstond er een rontgen foto van mij op me bed stond
Schlapf lecker Appeltje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klopt.
Maar nu ga ik slapen.
Kusjess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |