Hysterische kleine meisjes op de achtergrondquote:
Wat kutquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had een hele leuke man in Berlijn maar nu laat hij niets meer van zich horen en ik snap het nietttttttttttttttttttttttttttttttttt. Hoef niet eens iets met hem maar hij was gewoon zo tof, was voor het eerst sinds heel lang zo gelukkig dat ik lach niet van mijn gezicht kon krijgen en het is kut dat dat dan ineens dan niet meer is.
Ofzo.
Maar dar is dit topic niet voor
nee dat is ook weer zo spreek alleen voor mezelfquote:
Ik ben klein en toen ook hysterisch. Dus check.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hysterische kleine meisjes op de achtergrond
Oh okequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:45 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
nee dat is ook weer zo spreek alleen voor mezelf![]()
Dan heb ik hier een toepasselijke Justing Bieber voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben klein en toen ook hysterisch. Dus check.
Ahwquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zag hem nog lopen vandaag maar durfde niets te zeggenik haat onzeker zijn.
hahahahahaha vet kut voor dat meisje, zij wil hem zoenen maar het mag niet want hahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KIJK DAN VANAF 2: 22 IK ZWEER HET JONGEN, IK WERD GEK TOEN IK HET ZAG.
Even op de verwarming leggen en de opblaaspop is ook warmquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is toch niks joh, zo'n opblaaspop. Dan kan je nog beter een man nemen, nog een beetje warm enzo.
Die lach, echt, ik word er gewoon agressief vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb ik hier een toepasselijke Justing Bieber voor je [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SKKL was Enrique jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb ik hier een toepasselijke Justing Bieber voor je [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
smelt snel hoor, dus pas opquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Even op de verwarming leggen en de opblaaspop is ook warm [ afbeelding ]
Ohja, fijn met die opblaaspop film kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Even op de verwarming leggen en de opblaaspop is ook warm [ afbeelding ]
Moet je even naar 4:46 gaan, daar zoenen ze echt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
hahahahahaha vet kut voor dat meisje, zij wil hem zoenen maar het mag niet want hahahaha
Ja maar ik snap het dus niet hè. Want hij was zó tof en eerlijk en ja weet ik veel. Het was echt echt fijn. Hij zal er wel gewoon niet aan denken ofzo weet ik veel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
AhwDat is helemaal kut. Vrij lullig van hem ook
Kan je maar beter van af zijn denk ik, maarja, voordat je dat zelf gelooft duurt wel even denk ik
ik weet wat jij nodig hebt : * roosvicee aangeven doet *quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het dus niet hè. Want hij was zó tof en eerlijk en ja weet ik veel. Het was echt echt fijn. Hij zal er wel gewoon niet aan denken ofzo weet ik veel.Hij smste me zelfs nog
aaaaargh
Hmm, raar dat wel.. Maar laat je niet gek maken hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het dus niet hè. Want hij was zó tof en eerlijk en ja weet ik veel. Het was echt echt fijn. Hij zal er wel gewoon niet aan denken ofzo weet ik veel.Hij smste me zelfs nog
aaaaargh
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ik weet wat jij nodig hebt : * roosvicee aangeven doet *
Is ook een raar woord.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:49 schreef killerbee911 het volgende:
Dat ik net roosvicee typte vond ik het een heel raar woord
Ja ik maak mezelf dus wel gek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm, raar dat wel.. Maar laat je niet gek maken hoorDaar word je niet gelukkiger van
Maar wel een shitsituatie dit...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Komt wel goed schatje vergeet je nog
Je word al beter met je internetliefdeskills.
Ja hequote:
Da's goor. Maar bedankt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ik weet wat jij nodig hebt : * roosvicee aangeven doet *
Haha ik drink het niet dus zou het niet wetenquote:
Ja dat dacht ik al.. Balenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik maak mezelf dus wel gek.En ik moet keihard leren dus kan het echt niet gebruiken om te liggen piekeren.
Dankje ik ben ook blij met deze progressiequote:
Hahahaha ja nou nee. Misschien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al.. BalenValt denk ik ook vrij weinig aan te doen.. Behalve wel naar m toe gaan als je m ziet lopen, maar dat gaat niet zo makkelijk denk :p
ze knuffelen alleen maar heel innig?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je even naar 4:46 gaan, daar zoenen ze echt.
zelfs dat verneukt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel zelfde verhaallijn? Of zelfs dat verneukt?
Dat mag je zeker zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:52 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Dankje ik ben ook blij met deze progressie
Neequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahahaha ja nou nee. Misschien.
[..]
ze knuffelen alleen maar heel innig?
5+6 zelfsquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Seizoen 5 van Skins UK nog wel gekeken?
Naa ik ben niet zo een internetheldquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat mag je zeker zijnmisschien regel je op deze manier ooit wel een fok vriendinnetje
HAHAHAHAquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:54 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Naa ik ben niet zo een internetheldwel heb ik donderdag een date met een verpleegster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |