Die moet ik nog steeds een keer kijken... Haarklip maar even strikken, ik ga mooi niet in m'n eentje zitten huilenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar ik betwijfel het of ik bij die film ga huilen. Ik ga denk ik wel gewoon weer My Sister's Keeper kijken. Huilen gegarandeerd.
bah bah bah maar dat maakte volgens mij die vent z'n dag weer goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, dat gebeurd dagelijks hoorDoet je echt niets meer, eerste keer is wat apart, maar je denkt er na een tijdje niet echt meer bij na. Net als met mensen wassen enzo
.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer kijken... Haarklip maar even strikken, ik ga mooi niet in m'n eentje zitten huilen
Adelequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Om dat nummer moet ik ook elke keer huilen.En toch blijven luisteren omdattie zo mooi is.
Waar gaat die over?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar ik betwijfel het of ik bij die film ga huilen. Ik ga denk ik wel gewoon weer My Sister's Keeper kijken. Huilen gegarandeerd.
Het einde jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg, dat is ook gewoon een trieste film wel.Wel mooi eind.
Gaat wel goed, met jou?
Dat is wel naar soms, van die mannetjes die dolgelukkig zijn dat een stagiaire van 20 ze komt helpen met wassen ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:27 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
bah bah bah maar dat maakte volgens mij die vent z'n dag weer goed
Eerste keer alleen gekeken en tweede keer met een vriend. Kies er liever voor om in mijn eentje te kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer kijken... Haarklip maar even strikken, ik ga mooi niet in m'n eentje zitten huilen
Weet nog niet zo goed hoe ik dat voor elkaar ga krijgenquote:
haha ik zou het echt niet kunnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is wel naar soms, van die mannetjes die dolgelukkig zijn dat een stagiaire van 20 ze komt helpen met wassen ofzoStelletje smeerlappen.
Trusten aightie. Wij houden ook van jou.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:29 schreef aight1 het volgende:
he ik ben slapen
weltrusten
hou van jullie xxx
Gestoord van jezelf?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het einde jaMaar net voor het einde jankennnnn pfoe. Ben blij dat ik in mijn eentje keek.
Met mij wel ehhhh ja oké. Ik word alleen een beetje gestoord van mezelf maar da tmaakt niet uit.
Met een vriend is niet zo stoer natuurlijk he om dan samen te zitten huilenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerste keer alleen gekeken en tweede keer met een vriend. Kies er liever voor om in mijn eentje te kijken [ afbeelding ]
Trusten, slaap zacht aightieboyquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:29 schreef aight1 het volgende:
he ik ben slapen
weltrusten
hou van jullie xxx
wij houden ook van jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:29 schreef aight1 het volgende:
he ik ben slapen
weltrusten
hou van jullie xxx
Daar moest ik al aan denken jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weet nog niet zo goed hoe ik dat voor elkaar ga krijgen
Omg..ga kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar gaat die over?
[..]
Het einde jaMaar net voor het einde jankennnnn pfoe. Ben blij dat ik in mijn eentje keek.
Met mij wel ehhhh ja oké. Ik word alleen een beetje gestoord van mezelf maar da tmaakt niet uit.
neequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef napoleonfour het volgende:
als ik mijn lenzen inslik zal ik dan beter zien?
Ach, mensen zijn vaak wel heel blij en dankbaar als je ze geholpen hebt, dat is dan wel tofquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
haha ik zou het echt niet kunnen
sowieso dat is een feitquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef napoleonfour het volgende:
Ja ik haat het soms zo om een vrouw te zijn hè. Moeilijk doen blablabla. Ik wil mijn gedachten stop kunnen zetten.quote:
proberen gwnquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef napoleonfour het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |