abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juni 2002 @ 13:43:21 #26
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4606062
quote:
Op zondag 16 juni 2002 13:39 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden komende uit een bek van een rascist!

Hoe zijn we hier terecht gekomen?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_4606746
quote:
Op zondag 16 juni 2002 03:52 schreef R@b het volgende:

[..]

Laatst nog vroeg Marokko om de huwbare leeftijd naar 15 te mogen omzetten. Gelegaliseerde pedofilie

Mohammed jongste vrouw was 9 jaar. Mohammed, de grondlegger van de islam, was dus zelf een rasechte pedo.

Niets gelegaliseerde pedofilie

Jullie vinden het raar als de huwbare leeftijd verlaagd wordt naar 15 jaar, maar ondertussen kijkt er niemand om als 13-jarige meisjes in het Westen al ontmaagd zijn.

Hoezo hypocriet?
Wel neuken, niet trouwen
Dat is het motto van Westerse jongeren en niemand stoort zich eraan. Als een land uit het midden-oosten dan huwbare leeftijd omlaag wil brengen dan is het een andere zaak opeen

pi_4606759
quote:
Op zondag 16 juni 2002 03:52 schreef R@b het volgende:

Mohammed jongste vrouw was 9 jaar. Mohammed, de grondlegger van de islam, was dus zelf een rasechte pedo.

Moet je dat nou elke keer weer zeggen? Hoe vaak heb ik je wel niet gezegd dat pedofilie iets van de tijd is? Is het niet zo dat men pas op zijn 18de trouwt sinds de 19e eeuw? Vroeger trouwde iedereen toch op zijn jongst? In de geschiedenis was het heel normaal om een jong meisje te trouwen, maar ook bijvoorbeeld om zelf als jongen van 14 al te trouwen?

Je kunt dit helemaal niet vergelijken met nu! Eikel, elke keer wanneer ik je dat probeer uit te leggen in een topic blijf je gewoon weer weg om daarna weer in een nieuw topic helemaal opnieuw erover te beginnen. Je bent net zo dom als die rokers die uitgeargumenteert zijn. Die beginnen ook weer in elk nieuw topic van voor af aan.

Pedofilie is een begrip van deze tijd knurft, en heeft verder niets met dit topic te maken.

zondag 16 juni 2002 @ 14:53:23 #29
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_4606852
er zit een wezenlijk verschil tussen die twee zaken.

Als een meisje op haar vijtiende tegen haar vriendinnen vertelt dat ze ontmaagd is (want geloof me, dertien is een zeer jonge leeftijd... daar kijken mensen hier echt wel van op) dan is de schock minder groot als ze er bij verteld dat ze het samen met haar vriendje heeft beleefd, dat ze het zelf wilde en dat haar vriendje in dezelfde leeftijdscatagorie valt.

Als een meisje van vijftien zou vertellen dat ze gaat trouwen met een man van twee-en-dertig en ze biegt op tegen haar vriendinnen dat ze het huwelijk wel degelijk de eerste nacht zal consumeren, dan is dat toch een heel andere zaak.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 16 juni 2002 @ 14:57:52 #30
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_4606901
quote:
Op zondag 16 juni 2002 14:47 schreef Youssef het volgende:

Pedofilie is een begrip van deze tijd knurft, en heeft verder niets met dit topic te maken.

pedofilie is hetzelfde als verkrachting, maar dan met minderjarigen. Het is een zieke daad die in ieder tijdsvlak als ziek word gezien.

Het begrip wat is volwassen en wat is een kind is iets dat aan de tijd waarin we leven is gebonden.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_4606903
quote:
Op zondag 16 juni 2002 14:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
er zit een wezenlijk verschil tussen die twee zaken.

Als een meisje op haar vijtiende tegen haar vriendinnen vertelt dat ze ontmaagd is (want geloof me, dertien is een zeer jonge leeftijd... daar kijken mensen hier echt wel van op) dan is de schock minder groot als ze er bij verteld dat ze het samen met haar vriendje heeft beleefd, dat ze het zelf wilde en dat haar vriendje in dezelfde leeftijdscatagorie valt.

Als een meisje van vijftien zou vertellen dat ze gaat trouwen met een man van twee-en-dertig en ze biegt op tegen haar vriendinnen dat ze het huwelijk wel degelijk de eerste nacht zal consumeren, dan is dat toch een heel andere zaak.

Voor hetzelfde geld trouwt een 18 jarige man met haar

dus...?

pi_4606969
quote:
Op zondag 16 juni 2002 14:57 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

pedofilie is hetzelfde als verkrachting, maar dan met minderjarigen. Het is een zieke daad die in ieder tijdsvlak als ziek word gezien.

Het begrip wat is volwassen en wat is een kind is iets dat aan de tijd waarin we leven is gebonden.

Ja, en daar doelt R@b duidelijk op. Hij wil een negenjarig kind van nu vergelijken met toen. Toen zoiets doorgaans heel normaal was en de meisjes kennelijk ook veel sneller volwassener waren.
pi_4607282
quote:
Op zondag 16 juni 2002 15:02 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja, en daar doelt R@b duidelijk op. Hij wil een negenjarig kind van nu vergelijken met toen. Toen zoiets doorgaans heel normaal was en de meisjes kennelijk ook veel sneller volwassener waren.

Kortom, je moet regels, teksten uit een heilig Boek in de tijdsgeest bezien.
Wat toen normaal geacht werd is dat nu niet persé.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 16 juni 2002 @ 22:54:42 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_4613660
quote:
Op zondag 16 juni 2002 15:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Kortom, je moet regels, teksten uit een heilig Boek in de tijdsgeest bezien.
Wat toen normaal geacht werd is dat nu niet persé.

Dat ben ik maar deels met je eens, maar zo verander je een hele religie denk ik, en dan verander je naar mijn idee de ware boodschap, maar dat kan aan mij liggen.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')