Het ironische is: die kans is vast nog groot ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He getver, daar wil je toch nog niet dood in gevonden worden?
Ik zie je meer als een broerquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, zit teveel in je friendzone...
Is ze een 2e MissB aan het worden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, zit teveel in je friendzone...
Geen idee, ken missB verder niet. Heb haar alleen maar een voorstel gedaan, omdat het kan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ze een 2e MissB aan het worden?alle mannen in de friendzone drukken zodat ze geen kans meer maken?
Ohja? Zoals?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van dat ik dingen niet kan laten
Op zijn nederlands, het kan altijd goedkoperquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
Mijn mening wordt gevraagd over het sponsoren van een rubriek tijdens een groot concours. Ik weet absoluut niet wat gemiddelde tarieven zijn voor dat soort dingen
Hoe moet ik nu een mening geven?
Zeggen dat je het niet weet? Beter dat dan willekeurige bedragen noemen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
Mijn mening wordt gevraagd over het sponsoren van een rubriek tijdens een groot concours. Ik weet absoluut niet wat gemiddelde tarieven zijn voor dat soort dingen
Bij mij resulteert dat meestal in een officiële klachtquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van dat ik dingen niet kan laten
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
Wat is jullie relatie met het concours? Grote partner, kleine partner?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Op zijn nederlands, het kan altijd goedkoper
Ik heb idd gezegd dat ik het relatief duur vindquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Op zijn nederlands, het kan altijd goedkoper
Lekker clichéquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb idd gezegd dat ik het relatief duur vind
Er is al een bedrag genoemd, er wordt gevraagd of ik het redelijk vind.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeggen dat je het niet weet? Beter dat dan willekeurige bedragen noemen...
[..]
Bij mij resulteert dat meestal in een officiële klacht
Tot nu toe geen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Wat is jullie relatie met het concours? Grote partner, kleine partner?
Begin met een tegenbod van de helft, als ze van hun stoel vallen of de telefoon er op gooien, heb je ze beledigd
Dan doe je het niet goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij resulteert dat meestal in een officiële klacht
Damnitquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja, daarmee redt je het niet mee
Maar ik kan die gevoelens toch niet ontkennen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Bummer he! Tja moet je mij maar niet bombarderen tot broer
Daarmee redt je het niet mee?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja, daarmee redt je het niet mee
Verdrinken of verdringen, krop het maar op, verdrinken of verdringen, zo los je dat op!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik kan die gevoelens toch niet ontkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |