Techno Classico, de grootste oldtimer beurs/show van de wereldquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Essen?? Ken alleen essen va de motorshow
Ja, dat zal ook wel hebben meegespeeld. Neemt niet weg dat het bijzonder lelijke auto's zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Overigens zijn het Renaults met een nieuw jasje, daarom zijn ze ook zo goedkoop, een heel groot deel van de ontwikkelingskosten waren al gemaakt, dat is het duurste aan een auto.
wat heb jij een kut leven zegquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil slapen en heb het freaking koud want al mn deuren staan open met dank aan (lelijke oude) schildersEn ik moet nu eigenlijk werken, maar heb geen ziinnn!!! (as usual, hehe)
Misschien is het Hvjjn-topic wat voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil slapen en heb het freaking koud want al mn deuren staan open met dank aan (lelijke oude) schildersEn ik moet nu eigenlijk werken, maar heb geen ziinnn!!! (as usual, hehe)
Nee, want ik heb aandacht nodigquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is het Hvjjn-topic wat voor je
Toch is het bijna niet mogelijk om goedkoper te rijdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel hebben meegespeeld. Neemt niet weg dat het bijzonder lelijke auto's zijn
Dan kun je net zo goed in een C1 gaan rijdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch is het bijna niet mogelijk om goedkoper te rijdendie dingen zijn kwalitatief verbazend goed en de schrijven weinig af, ook is het onderhoud simpel en goedkoop.
Toch zou ik er nooit een kopen
Je handdoek laten vallen voor de schilders, ze zijn oud, dus krijg je zeker aandachtquote:
Niet dat soort aandachtquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je handdoek laten vallen voor de schilders, ze zijn oud, dus krijg je zeker aandacht
Ja klopt, maar die is de helft kleiner, als je de ruimte wel wil/nodig hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed in een C1 gaan rijden
En dan ga je hier een beetje lopen zeurenquote:
Kleiner dus nóg goedkoper!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die is de helft kleiner, als je de ruimte wel wil/nodig hebt.
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan ga je hier een beetje lopen zeuren
Dan juist!quote:
Ja, dat heb ik inderdaad ook gelezen en als je niet zo veel te besteden hebt, zijn het prima auto's. Maar ze zijn zo lelijk, ouderwets en bahquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch is het bijna niet mogelijk om goedkoper te rijdendie dingen zijn kwalitatief verbazend goed en de schrijven weinig af, ook is het onderhoud simpel en goedkoop.
Toch zou ik er nooit een kopen
Tis gewoon meant to bequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gimme all you lovin
Sorry dat ik zo vaak voor kwam!
Kleiner - dus goedkoper gaat niet altijd op, afschrijving heeft er bijv ook mee te maken, net als onderhoud. Ik meende dat de Dacia Logan de goedkoopste auto is die je kan kopen op dit moment. In het gebruik.quote:
Dan is het goedquote:
[..]
JaHeerlijk!!
He getver, daar wil je toch nog niet dood in gevonden worden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kleiner - dus goedkoper gaat niet altijd op, afschrijving heeft er bijv ook mee te maken, net als onderhoud. Ik meende dat de Dacia Logan de goedkoopste auto is die je kan kopen op dit moment. In het gebruik.
Levend ook nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He getver, daar wil je toch nog niet dood in gevonden worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |