echt nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat mensen op de EHBO allemaal al gezien hebben. Jouw probleem is er niks bij
zeggen dat je hond best groot geschapen is waardoor hij het speeltje te ver in je keeltje duwde tijdens het pijpenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
Gelukkig zitten hier wel enkele serieuze reacties tussen. Hoe vertel ik dit in godsnaam bij de EHBO? De batterijduur is denk ik te lang om te wachten tot het voorbij is..
Heb ik ook gedaan, mijn tepels afgeschuurd. De tiefus dat zag er niet uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:55 schreef Viro het volgende:
Om TS te troosten, ik heb ooit bijna mijn eigen tepel geamputeerd![]()
Zal mijn tepel nooit meer tussen de deur gooien
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef trovey het volgende:
Niet te lag wachten met naar de EHBO gaan TS, dat ding blijft niet eeuwig in je maag zitten. Als het in je darmen zit is het wat moeilijker te verklaren dat je hem toch echt oraal hebt ingenomen.
Het ging er nogal wild aan toe en toen brak dat bandje (zichtbaar op de foto) ineens los, ik was echt bang dat ik zou stikken of iets dergelijks. Al is dit nou ook niet echt een fijn gevolg..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef teamlead het volgende:
wtf.. hoe krijg je het voor elkaar om dat ding in te slikken
Dat maar..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snel eet een tosti met laxeermiddel. Dan is ie er zo weer uit
Doet me denken;quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef TnuS het volgende:
[..]
echt niet.. ze houden een wall of shame bij.. en jij gaat erop sharr!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
Doet me denken;
http://notalwaysright.com/
al dat gif uit die batterijen stroomt langzaam dr maag in.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef xSummergirlx het volgende:
meid je bent niet meer te redden rip sharr
en haar laatste minuten verspilt deze miep met een topic makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
al dat gif uit die batterijen stroomt langzaam dr maag in.
Wat een kutleven heb je dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
en haar laatste minuten verspilt deze miep met een topic maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |