Het wordt geen hoge wand, de wand boven de huidige tegeltjes is namelijk mooi in orde. De tegels zijn alleen afschuwelijk, en ik kan / wil niet tegelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Zolena het volgende:
Zowel rvs als glas zou ik verlijmen als het een lage wand is. En als het een hoge wand is vast schroeven.
Dat is helemaal waaibomen spul.quote:
Klopt, kan je gewoon laten maken bij elke keukenzaak en bouwmarkt. NAW8 heet het bij de groothandel. Kan je ook met matglazen of RVS afwerking krijgen. Dan zit je wel in de 3 cijfers per strekkende meter geloof ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:28 schreef Markster het volgende:
zag vandaag ergens dat ze (volgens mij) gewoon een werkblad als achterwand, iemand ervaring daarmee? Vond ik er namelijk wel mooi uitzien, omdat je werkblad dan doorloopt naar de muur
geen probleem, hier keuken van 1,5 jaar, geen bovenkasten en geen tegels. Muren glad laten stucen en heb ze geverfd met schrobvaste verf (Sikkens Alphatex IQ) in ral 9010.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:54 schreef Coelho het volgende:
Wij neigen bij onze nieuwe keuken naar een gestucte achterwand die we afwasbaar overschilderen. Iemand ervaringen mee?
maar kan ik ook gewoon 2x zoveel keukenblad halen / laten maken. Dan plak ik gewoon een werkblad tegen de muurquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:45 schreef rennor het volgende:
[..]
Klopt, kan je gewoon laten maken bij elke keukenzaak en bouwmarkt. NAW8 heet het bij de groothandel. Kan je ook met matglazen of RVS afwerking krijgen. Dan zit je wel in de 3 cijfers per strekkende meter geloof ik.
Voorbeeld: http://www.karwei.nl/documents/pdf/PI-folders/maatwerkbladen (pagina 7)
Werkblad is wel ongeveer 4 cm dik. Achterwand kost niet zoveel, die prijs die gegevens wordt hiervoor is voor maatwerk. Je hebt ze ook gewoon in de bouwmarkt staan bij de werkbladen. Rond de 35 euro voor een hele plaat volgens mijquote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef Markster het volgende:
Denk dat ikeruit ben. Koop gewoon een werkblad, die ik tegende muur plak. Makkelijk te bewerken ivm wandcontactdoosjes.
Ja, 1134,52, ex btw. Maar dat is natuurlijk een indicatie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:38 schreef Keukenachterwand het volgende:
Iemand een prijsindicatie voor de glazen keukenachterwand.. van 310 cm breed en 70 cm hoog..2x 60 cm diep (is linker en rechter muur) met daarin 1 dubbel stopcontact.
Alvast dank!
Dat wil je echt nietquote:
Bij IKEAquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:38 schreef Keukenachterwand het volgende:
Iemand een prijsindicatie voor de glazen keukenachterwand.. van 310 cm breed en 70 cm hoog..2x 60 cm diep (is linker en rechter muur) met daarin 1 dubbel stopcontact.
Alvast dank!
Heb je dit ook gedaan?quote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef Markster het volgende:
Denk dat ikeruit ben. Koop gewoon een werkblad, die ik tegende muur plak. Makkelijk te bewerken ivm wandcontactdoosjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |