QFTquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vond hem voor zijn hersenbloeding beter
T'leven heeft mooie mijlpalenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Falco het volgende:
[..]
QFT
Tevens derde Tong-topic waar ik vanavond op reageer
Zoveel kennis is moeilijk om in te graven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Tong, waarom kwam je hier vrijdag niet mee? De wedstrijd in Hongarije was veel toepasselijker.
Maar wel een heerlijk voetbalmoment wat een tijdje later vergald werd door een Belg G.G.
Ja de afloop was minder. Ik kon het toen niet meer aanzien. Liep naar de keuken om de beelden te vermijden. Hoorde dat George Grun scoorde. Marco Ruud en Frenkie mochten pas 2 jaar later schitteren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Tong, waarom kwam je hier vrijdag niet mee? De wedstrijd in Hongarije was veel toepasselijker.
Maar wel een heerlijk voetbalmoment wat een tijdje later vergald werd door een Belg G.G.
Heb net nog de beelden teruggezien, ongelofelijke houthakker was die GG ook, elk kopduel de linker elleboog klaar voor een tik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja de afloop was minder. Ik kon het toen niet meer aanzien. Liep naar de keuken om de beelden te vermijden. Hoorde dat George Grun scoorde. Marco Ruud en Frenkie mochten pas 2 jaar later schitteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |