Vraag het hier: Datingsite-ervaringen topic #114: waar de coach in je broekje wil! of hier: Versieren op latere leeftijd #29 Vindt hij/zij me leuk of niet? of hier: [Singles] Hoe voel je de kunst van het versieren op een datingsite?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Ik voel de kunst van het versieren sowieso nietIk ben daar echt blind voor
Ik vind Fok nou niet het meest geschikte medium om dat te vragenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag het hier: Datingsite-ervaringen topic #114: waar de coach in je broekje wil! of hier: Versieren op latere leeftijd #29 Vindt hij/zij me leuk of niet? of hier: [Singles] Hoe voel je de kunst van het versieren op een datingsite?
Zijn alledrie praktisch dezelfde topics, dus eigenlijk maakt het niet heel veel uit
Dr vraagt hier iemand waar jij op dit moment in de trein zit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Ik voel de kunst van het versieren sowieso nietIk ben daar echt blind voor
Overal zitten beetje dezelfde mensen en gaat het over dezelfde zaken.. al is het hier nog het ergstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag het hier: Datingsite-ervaringen topic #114: waar de coach in je broekje wil! of hier: Versieren op latere leeftijd #29 Vindt hij/zij me leuk of niet? of hier: [Singles] Hoe voel je de kunst van het versieren op een datingsite?
Zijn alledrie praktisch dezelfde topics, dus eigenlijk maakt het niet heel veel uit
Ah! Tweede coupe van voor, eerste vierzitterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr vraagt hier iemand waar jij op dit moment in de trein zit?
En moet je nagaan hoeveel ellende het heeft gekost om dit topic open te houden destijdsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:51 schreef stbabylon het volgende:
Singles is eigenlijk niet zozeer dood, er zijn alleen nu 3 Singles, plus 2 SC's (Hvjjn en R&P SC). Eerder had je alleen Singles en R&P, paste je niet in het SC kliekje, kwam je vanzelf in Singles terecht.
Stomme andere topics
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:51 schreef stbabylon het volgende:
Singles is eigenlijk niet zozeer dood, er zijn alleen nu 3 Singles, plus 2 SC's (Hvjjn en R&P SC). Eerder had je alleen Singles en R&P, paste je niet in het SC kliekje, kwam je vanzelf in Singles terecht.
Stomme andere topics
Aah, t was afgesproken werk dus, waarom wisselen jullie niet gewoon zelf nummers uit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah! Tweede coupe van voor, eerste vierzitter
Ik had toen nog niet zo goed geoefend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit versierd, of ik had het niet door, of het was heel slecht.
Ik heb jou meerdere keren proberen te versieren, maar je zag het niet...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit versierd, of ik had het niet door, of het was heel slecht.
Ooooh, zit dat zo. Ik was de weg al kwijt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:51 schreef stbabylon het volgende:
Stomme andere topics
Nog nooit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
dan was je heel slechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb jou meerdere keren proberen te versieren, maar je zag het niet...
Ach niet iedereen is er even goed inquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er kei goed in maar die vrouwen begrijpen het nietquote:
Dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben er kei goed in maar die vrouwen begrijpen het niet
A booty shake will do fine, right?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ook nog jaDan kies je net de vrouwen die de signalen niet herkennen
quote:
1x was het zelfs zo erg dat ze me aan haar zus wilde koppelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ook nog jaDan kies je net de vrouwen die de signalen niet herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |