Vraag het hier: Datingsite-ervaringen topic #114: waar de coach in je broekje wil! of hier: Versieren op latere leeftijd #29 Vindt hij/zij me leuk of niet? of hier: [Singles] Hoe voel je de kunst van het versieren op een datingsite?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Ik voel de kunst van het versieren sowieso nietIk ben daar echt blind voor
Ik vind Fok nou niet het meest geschikte medium om dat te vragenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag het hier: Datingsite-ervaringen topic #114: waar de coach in je broekje wil! of hier: Versieren op latere leeftijd #29 Vindt hij/zij me leuk of niet? of hier: [Singles] Hoe voel je de kunst van het versieren op een datingsite?
Zijn alledrie praktisch dezelfde topics, dus eigenlijk maakt het niet heel veel uit
Dr vraagt hier iemand waar jij op dit moment in de trein zit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Ik voel de kunst van het versieren sowieso nietIk ben daar echt blind voor
Overal zitten beetje dezelfde mensen en gaat het over dezelfde zaken.. al is het hier nog het ergstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag het hier: Datingsite-ervaringen topic #114: waar de coach in je broekje wil! of hier: Versieren op latere leeftijd #29 Vindt hij/zij me leuk of niet? of hier: [Singles] Hoe voel je de kunst van het versieren op een datingsite?
Zijn alledrie praktisch dezelfde topics, dus eigenlijk maakt het niet heel veel uit
Ah! Tweede coupe van voor, eerste vierzitterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr vraagt hier iemand waar jij op dit moment in de trein zit?
En moet je nagaan hoeveel ellende het heeft gekost om dit topic open te houden destijdsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:51 schreef stbabylon het volgende:
Singles is eigenlijk niet zozeer dood, er zijn alleen nu 3 Singles, plus 2 SC's (Hvjjn en R&P SC). Eerder had je alleen Singles en R&P, paste je niet in het SC kliekje, kwam je vanzelf in Singles terecht.
Stomme andere topics
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:51 schreef stbabylon het volgende:
Singles is eigenlijk niet zozeer dood, er zijn alleen nu 3 Singles, plus 2 SC's (Hvjjn en R&P SC). Eerder had je alleen Singles en R&P, paste je niet in het SC kliekje, kwam je vanzelf in Singles terecht.
Stomme andere topics
Aah, t was afgesproken werk dus, waarom wisselen jullie niet gewoon zelf nummers uit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah! Tweede coupe van voor, eerste vierzitter
Ik had toen nog niet zo goed geoefend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit versierd, of ik had het niet door, of het was heel slecht.
Ik heb jou meerdere keren proberen te versieren, maar je zag het niet...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit versierd, of ik had het niet door, of het was heel slecht.
Ooooh, zit dat zo. Ik was de weg al kwijt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:51 schreef stbabylon het volgende:
Stomme andere topics
Nog nooit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
dan was je heel slechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb jou meerdere keren proberen te versieren, maar je zag het niet...
Ach niet iedereen is er even goed inquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er kei goed in maar die vrouwen begrijpen het nietquote:
Dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben er kei goed in maar die vrouwen begrijpen het niet
A booty shake will do fine, right?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ook nog jaDan kies je net de vrouwen die de signalen niet herkennen
quote:
1x was het zelfs zo erg dat ze me aan haar zus wilde koppelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ook nog jaDan kies je net de vrouwen die de signalen niet herkennen
Help!!!! Wat moet ik nu zeggen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ja, ik denk het wel.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1x was het zelfs zo erg dat ze me aan haar zus wilde koppelen![]()
uiteindelijk toch met de goeie naar huis gegaan
hoi?quote:
is daar geen reeks voor?quote:
Dan zeg je dat het topic daar niet voor bedoelt isquote:
hooooooiiiiii!quote:
Eten op, balkon te koud, ik ben er weer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef stbabylon het volgende:
Volgens mij, en ik kan me vergissen, is de werkdag in Nederland ongeveer voorbij. Weg snelheid.
Oh dat denk je maar, al die helden daarquote:
en dan zeggen ze dat ze vrouwen niet begrijpen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:16 schreef Tally het volgende:
En via internet heb ik wel eens gehad dat je van tevoren afspreekt dat het alleen voor de gezelligheid is.
En dan nadrukkelijk aan me gevraagd werd: Je gaat me niet proberen te versieren he?!?!
Nee geen probleem hoor. En achteraf gepikeerd is dat je het niet hebt geprobeerd
Inderdaad. Diezelfde kerelsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ze vrouwen niet begrijpen?
Niet ergquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
Hoe erg is het als ik nu gewoon het liefst een dutje zou gaan doen?
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
maar waarom versierde je me niet dan?quote:
Gewoon doen, ik heb net ook ff op bed gelegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
ik zou het gewoon doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
Dat hadden we zo afgesproken!!!!!!!!! Nee is neequote:
Ik heb FC en Crysis gespeeld, en vond het eigenlijk allebei totaal niet leuk. Maar veel plezier. Ik hou het vanavond wel bij Backyard Monsters en misschien nog wat Age of Wonders.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Eten op, balkon te koud, ik ben er weer.Zo eens Crysis 2 spelen.
Je kan gewoon afspreken en als het niet klikt is het tot ziens en als het wel klikt elkaar afmatten.quote:
Maar dan voel ik me zo'n omaquote:
Veel minder erg dan dat als ik het zou doen, zo op mijn werkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat was TOEN dus niet de bedoeling. De bedoeling was gezelligheid. Vriendschap. Zeker niet meer. Hij was bang dat ik het toch zou proberen en hij me niet zou kunnen weigerenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan gewoon afspreken en als het niet klikt is het tot ziens en als het wel klikt elkaar afmatten.
quote:
quote:
Je hebt het hier al gedeeld, dus datis geen probleem meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed punt!
Het liefst zou ik een gedeeld dutje doen nu
Ik heb FC en Crysis 1 kapot gespeeld, komt dus helemaal goed. Maar ik wacht natuurlijk vooral op Duke Nukem Forever. Bulletstorm is ook tof trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb FC en Crysis gespeeld, en vond het eigenlijk allebei totaal niet leuk. Maar veel plezier. Ik hou het vanavond wel bij Backyard Monsters en misschien nog wat Age of Wonders.
Wat stom zeg! Waarom dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kom ff klagen
kutteringtiefushoerenshitzooi.. ik moet 1 juli mn woning uit zijn
inkoppertjequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt het hier al gedeeld, dus datis geen probleem meer
Don't we allquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik wil gewoon tegen iemand aan kroelen ja!
tijdelijke verhuur enzo..quote:
Stuk of 5?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef stbabylon het volgende:
Experimentje: met hoeveel Singles zou je nog wel eens naar bed willen gaan? Theoretisch? (nummer is voldoende)
Ah dat is kut ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijdelijke verhuur enzo..maar had naar aanleiding van de vorige brief verwacht sowieso tot december te mogen blijven zitten
Ik ben ergens na mijn 24~26ste of zo compleet uitgekeken geraakt op FPS. Alleen Doom 3 speel ik nog wel eens. Maar dat is meer in gevallen dat ik mijzelf om de haverklap helemaal de tering wil schrikken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb FC en Crysis 1 kapot gespeeld, komt dus helemaal goed. Maar ik wacht natuurlijk vooral op Duke Nukem Forever. Bulletstorm is ook tof trouwens.
nulquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef stbabylon het volgende:
Experimentje: met hoeveel Singles zou je nog wel eens naar bed willen gaan? Theoretisch? (nummer is voldoende)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef stbabylon het volgende:
De meesten boeien mij niet maar zo nu en dan... Bulletstorm is echt tof. En ik wacht al vanaf mn 18e op DNF, die ga ik echt wel spelen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ergens na mijn 24~26ste of zo compleet uitgekeken geraakt op FPS. Alleen Doom 3 speel ik nog wel eens. Maar dat is meer in gevallen dat ik mijzelf om de haverklap helemaal de tering wil schrikken.
Nou jaaa, stom zeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijdelijke verhuur enzo..maar had naar aanleiding van de vorige brief verwacht sowieso tot december te mogen blijven zitten
nogal ja.. want Interveste kan me geen nieuwe woning geven tot ik eruit ben. de hoerenquote:
Oh ja HL2 heb ik ook nog op STEAM, misschien maar eens op mijn laptop knallenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:26 schreef Q. het volgende:
[..]
De meesten boeien mij niet maar zo nu en dan... Bulletstorm is echt tof. En ik wacht al vanaf mn 18e op DNF, die ga ik echt wel spelen hoor.
En HL2 was natuurlijk ook briljant. Ik wacht nog op Episode 3.
Ooit gespeeld? Die is echt geweldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja HL2 heb ik ook nog op STEAM, misschien maar eens op mijn laptop knallen
Ja, ik vind het ook stom. slaat compleet nergens op. deze woningen zijn nog keigoedquote:
1x geprobeerd, maar de engine begon lastig te doen zodra ik buiten kwam na die teleport. Daarna nooit meer gedaan.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
Alsof ik ook van elke single ga noteren in mijn hoofd of ik er seks mee wil
Je mist echt wat, beste game ooit. Zo ongeveer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1x geprobeerd, maar de engine begon lastig te doen zodra ik buiten kwam na die teleport. Daarna nooit meer gedaan.
hoeveel vrouwelijke users zijn er op fok?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef stbabylon het volgende:
quote:
Je hoeft het ook niet te noteren, maar als je er nu gewoon een paar seconden over nadenkt, schiet er dan iemand je te binnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
Zoveel singles ken ik niet. Beetje moeilijk om dan te roepen dat ik er seks mee zou willen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
TS begint?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te noteren, maar als je er nu gewoon een paar seconden over nadenkt, schiet er dan iemand je te binnen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te noteren, maar als je er nu gewoon een paar seconden over nadenkt, schiet er dan iemand je te binnen?
Nou, dat kan natuurlijk niet, want het is geen TBSquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mist echt wat, beste game ooit. Zo ongeveer.
Zou nog kunnen verschillen, ken niet iedereen in het echt en wil dat wel in het echt beoordelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef stbabylon het volgende:
Heb hem echt wel 10x helemaal doorgespeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat kan natuurlijk niet, want het is geen TBS
Maar ik zal eens kijken vanavond hoe snel het dl-ed. Wordt ws. pas morgenavond dat het binnen is dankzij de wifi van BT
Ik speel dus al vanaf mijn 11de Civilization. En er is nog nooit een seizoen voorbij gegaan dat ik het niet heb gespeeld (Civ 1 t/m 5, AC of CtP1 of 2).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb hem echt wel 10x helemaal doorgespeeld.
-->> HVJJNquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef Cue_ het volgende:
Mijn linker neusgat doet pijn ofzo.. en m'n oog ook
Precies wat ik dachtquote:
Ik denk dat iedereen dat dachtquote:
quote:
quote:
ja...maar waar denken ze mee?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Wel fijn om te horen dat Singles zo af en toe ook denken
Heel somsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Wel fijn om te horen dat Singles zo af en toe ook denken
Hebben jullie zaagsel ja?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen met hun lul.. vrouwen met zaagsel?
ik dacht dat er gewoon vet in zat...en soms plastic.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee wat het precies is, daarvoor ben ik niet slim genoeg
Vet klinkt beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht dat er gewoon vet in zat...en soms plastic.
vast heel duur vet aangezien vrouwen meestal uit hun plaat gaan als je er ongevraagd aankomtquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vast heel duur vet aangezien vrouwen meestal uit hun plaat gaan als je er ongevraagd aankomt
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vast heel duur vet aangezien vrouwen meestal uit hun plaat gaan als je er ongevraagd aankomt
Het vet verminderd in waarde als er iemand aanzit die te min is voor de vrouw. Dus ja.. logisch wel dat ze dan boos worden!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde het alleen een beetje mals houden door het te knedenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het vet verminderd in waarde als er iemand aanzit die te min is voor de vrouw. Dus ja.. logisch wel dat ze dan boos worden!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde het alleen een beetje mals houden door het te kneden
Het is dat ik bang van je kuus benquote:
quote:
ik mis info bij deze postquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:51 schreef JoeBravo het volgende:
leuk als een CD heel anders, maar wel mooier, klinkt dan je had verwacht
nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt beter bang voor mij zijn, is hij ook
homewreckerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
Ik wil met nul Singles seks. Laat dat voor eens en voor altijd duidelijk zijn.
Dommerdquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
homewrecker![]()
alleen getrouwde mannen doen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
Ik wil met nul Singles seks. Laat dat voor eens en voor altijd duidelijk zijn.
Alamo Race Track - Unicorn Loves Deerquote:
Dan weet je wat je te doen staat, trouwen zodat je weer in beeld komt bij L-E.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
homewrecker![]()
alleen getrouwde mannen doen
Dat durf ik toch niet te zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van jou willen we natuurlijk weten met wie
Wat romantisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Avond![]()
![]()
Broertje heeft hardstyle herrie opstaan
puppiequote:
Arme Cuequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand heeft hier wat over voor een zieke vrouw![]()
Stomme singles!
Je bent zelf stomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand heeft hier wat over voor een zieke vrouw![]()
Stomme singles!
2 dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef L-E het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd rival. Zoveel lekkere wijven lopen er nu ook weer niet in Singles.
PJquote:
pics or...quote:
Och.. je moet weten hoe je dat moet vragen.. Ik weet het al langquote:
Heb ik jou ooit gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb jou meerdere keren proberen te versieren, maar je zag het niet...
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och.. je moet weten hoe je dat moet vragen.. moet martelen... Ik weet het al lang
Daarom zag je het nietquote:
Och.. Rode lakens, blauwe lakens.. het blijven lakens, nietwaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
Anyways, op naar de sportschool.
Misschien tot later en anders fijne avond alvast iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Als er moeite voor gedaan moet worden is het niet belangrijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och.. je moet weten hoe je dat moet vragen.. Ik weet het al lang
hmm ja, dat gaat er hier ook wel van komen gok ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:36 schreef JoeBravo het volgende:
belastingaangifte gedaan, en nu heb ik koppijn
Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:36 schreef JoeBravo het volgende:
belastingaangifte gedaan, en nu heb ik koppijn
scheiding, verkocht huis, 2x verhuizen, etc etc etc maakt de aangifte er niet makkelijker op. Ik ben niet voor het onderste uit de kan gegaan dit jaar, ik wilde er zo snel mogelijk vanaf zijn.quote:
Een voordeel, volgend jaar zal die een heel stuk makkelijker zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
scheiding, verkocht huis, 2x verhuizen, etc etc etc maakt de aangifte er niet makkelijker op. Ik ben niet voor het onderste uit de kan gegaan dit jaar, ik wilde er zo snel mogelijk vanaf zijn.
Heeft me alsnog enkele uren gekost.
dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een voordeel, volgend jaar zal die een heel stuk makkelijker zijn
Dat zal wel niet neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel ja
zal dan alleen wel niet zoveel terugkrijgen
Wat zit jij nu weer blij te doen?quote:
Mag dat nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zit jij nu weer blij te doen?
Neen! Ben je nou helemaalquote:
Moet ik ook nog meedoen?quote:
Als je je voelt zoals ik, zou je dat niet erg vindenquote:
En waarom voel jij je zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je je voelt zoals ik, zou je dat niet erg vinden
Ze heeft nog een single vriendinquote:
wtf! Is met goud erin ofso?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Wow, of je krijgt even shampoo van ¤25! Plus de conditioner en haarmasker.
Now we're talkingquote:
Jij denkt dat er nu ook nog hoop is voor jou?quote:
Japanese cherry blossomquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij denkt dat er nu ook nog hoop is voor jou?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, wat is dit voor insubordinatie?
quote:
quote:
niet te vroeg van stapel lopen he, je hebt nog geen foto gezienquote:
Ben je weer dooie mussen blij aan het maken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet te vroeg van stapel lopen he, je hebt nog geen foto gezien
ik ging er vanuit dat je die opmerking niet had gemaakt als ze onooglijk wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof peu dat wat kan schelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat je die opmerking niet had gemaakt als ze onooglijk was
ooh nee, dat niet, ik geef geen bedorven waar aan mensen die ik mag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat je die opmerking niet had gemaakt als ze onooglijk was
Het is een fokker.. die loopt al te soppen vanaf het moment dat je zegt dat het lang haar heeft en een rokje aan heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Joe welquote:
Hee, niet zo enthousiast boefquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is een fokker.. die loopt al te soppen vanaf het moment dat je zegt dat het lang haar heeft en een rokje aan heeftIk ga dus mooi niet op die spoiler klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
Het is een fokker.. die loopt al te soppen vanaf het moment dat je zegt dat het lang haar heeft en een rokje aan heeftDamn, waar vond je die foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang blond zelfsen idd een rokje
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wel jouw typequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga dus mooi niet op die spoiler klikken
Vind je mij niet mooi?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, waar vond je die foto!
Lang blond zelfsen idd een rokje
[..]
Het is een fokker.. die loopt al te soppen vanaf het moment dat je zegt dat het lang haar heeft en een rokje aan heeftau, m'n ogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik ben al zo beursquote:
kom je achter als je op de spoiler kliktquote:
Als jij daar op de motor zit: NEE!quote:
quote:
krijg je eens wat aandacht, ga je weer jankenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
krijg je eens wat aandacht, ga je weer janken
jij volgt voetbalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef JoeBravo het volgende:
blegh, mag hopen dat 't voetbal me zo een beetje weet af te leiden, want ik schiet weer eens niet op.
En verhuurbemiddelaars die inschrijfkosten rekenen moeten dood
Ik ga niet klikkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je achter als je op de spoiler klikt
Vrouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
af en toequote:
aha. Ik zet zo blik-op-de-weg opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
af en toe
en Hon-Ned was goed te pruimen vrijdag, hopelijk Ned-Hon ook
en altijd zo'n grote mond dat je niet zo'n lief katje bent, nu je ruw bent aangepakt is t ook niet goedquote:
Je bent gewoon een softiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
Damn, ik kan jullie ook niet voor de gek houden he.
Uhuquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zult er vast om gevraagd hebben, dus niet miepen!
Die zijn daar toch veels te goed voor?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Whehe, de grijze bak buiten zetten op mijn nieuwe hakkensexy combinatie
quote:
Nee, beetje inlopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zijn daar toch veels te goed voor?
Neus dichtknijpt en meezingtquote:
quote:
TMI!!!quote:
Je weet wat ik ervan vindquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Keith afkatten, jij cultuurbarbaar
Iemand moet het doen.. Take one for the team!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan krijg ik weer de schuld he zo
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.. Take one for the team!
Ik krijg al genoeg de schuldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.. Take one for the team!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan dit er ook nog wel bij, mietje
Zeg dat tegen missquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan dit er ook nog wel bij, mietje
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet door aan wiens kant ik sta zeker?
Gek genoeg kan ik geen medelijden met je hebben, met MissB ook niet trouwensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg dat tegen miss
Je wil niet weten wat ik allemaal móet
nou, zeg het eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik geen medelijden met je hebben, met MissB ook niet trouwens
De onderkant?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik geen medelijden met je hebben, met MissB ook niet trouwens
quote:
Maar goed dat ik geen rokje aan heb danquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen rokje aan heb dan
old wiefquote:
quote:
Schoenmaat 36?quote:
Helaasquote:
quote:
L-E, ik vond je altijd zo'n schatje...quote:
Dat had je altijd al mis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
L-E, ik vond je altijd zo'n schatje...
Ik merk het jaquote:
Misschien toch maar minder wodka drinken en meer schoonheidsslaapjesquote:
Of gewoon een oudere man zoeken, steek ik tenminste jong bij afquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Misschien toch maar minder wodka drinken en meer schoonheidsslaapjes
mission: FAILEDquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of gewoon een oudere man zoeken, steek ik tenminste jong bij af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |