Nope, mijn vrouw is meer het figuur Mo, min de neptieten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef iwannabehigh het volgende:
waxmask valt op gratenpakhuizen oftewel laura
ik vind het wel sneu voor moniek, het is toch haar maatje die dan ineens het huis verlaat terwijl ze verliefd op hem was.. lijkt mee cht moeilijk en verdrietig.. ook beetje rare actie van hem... was hetdan toch allemaal nep van zijn kant?
Op Geer, Karim en sharon na mag iedereen mee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kunnen Aart en Jo dan niet meteen mee?![]()
Komt dat schrijfgerei serieus uit de la van Joanna?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef Ransjih het volgende:
geen schrijfgerei in huis, karim komt met idee van kaarsvet maar jo heeft wel papier en potlood in dr la voor mo
Voor mij mag sharon ook wel meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op Geer, Karim en sharon na mag iedereen mee!![]()
![]()
ik vind het toch iets verdrietiger voor bijvoorbeeld Gerard die al weken geen sex heeft en zijn vrouw moet missen, geen dineetje heeft gehad met choco bonbons en niet zo overduidelijk om aandacht schooit bij anderen , dat geldt ook voor veel andere bewoners. Mo is genoeg verwend, maik had er allang uit moeten zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef iwannabehigh het volgende:
waxmask valt op gratenpakhuizen oftewel laura
ik vind het wel sneu voor moniek, het is toch haar maatje die dan ineens het huis verlaat terwijl ze verliefd op hem was.. lijkt mee cht moeilijk en verdrietig.. ook beetje rare actie van hem... was hetdan toch allemaal nep van zijn kant?
Nee hoor..... Jojanka heeft absufakkingluut geen privileges! Er wordt ook toevellig geen melding van een overtreding gedaan door de regie stem......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef Ransjih het volgende:
geen schrijfgerei in huis, karim komt met idee van kaarsvet maar jo heeft wel papier en potlood in dr la voor mo
CAPS plsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt dat schrijfgerei serieus uit de la van Joanna?
En wat een hanenpoten.
Dan ga je hem maar opwachten bij schipholquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar,.........
Anders heb IK nooit de kans hem te ontmoeten
dan hadden ze zich dat maar eerder moeten bedenken en niet mee moeten doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind het toch iets verdrietiger voor bijvoorbeeld Gerard die al weken geen sex heeft en zijn vrouw moet missen, geen dineetje heeft gehad met choco bonbons en niet zo overduidelijk om aandacht schooit bij anderen , dat geldt ook voor veel andere bewoners. Mo is genoeg verwend, maik had er allang uit moeten zijn
Helemaal vergeten bij Servio en Cynthia....ocharme....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dan ga je hem maar opwachten bij schiphol![]()
Net als wij bij Gerard gaan doen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef Flashbox het volgende:
Ik hoop nu wel dat die zak aardappelen niet nog een keer terug gaat komen.
en Mo had eerder kunnen bedenken dat Maik er ooit uit gaat en ze niet eeuweig kan blijven manipuleren met haar gejankquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
dan hadden ze zich dat maar eerder moeten bedenken en niet mee moeten doen
Ik denk zelf dat als er iets op die manier gaat gebeuren dat ze straks mogen gaan kiezen tussenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ooh echt genieten als ze een bewoner mogen ruilen tegen een oude bewoner.
Laura eruit, Guido of Sophia er weer in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |