Hey, broekie, je komt net een blauwe maandag kijkenquote:
Sofia, 2e keer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
neeeeeeee gek, in SST , kom echt ff niet op haar naam
sharon, aafke, sofia, cynthia, laura, joanna ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
sofia???????quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hij is een feeder? en bij sharon valt er geen eer meer te behalen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef Ripley het volgende:
jij bent wel erg geobsedeerd over sharons gewicht waxmask. What's your issue?
Ja trechters op die bolimia kut van Laura en met hogedruk vol pompen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hij is een feeder? en bij sharon valt er geen eer meer te behalen?
come on get a life. beter wat te zwaar dan zo'n kutkarakter van joquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey, broekie, je komt net een blauwe maandag kijkenIk zeik ALTIJD op dikke mensen mits ze er zelf niks aan kunnen doen. Sharon is typisch een vraatzuchtig wezen en haar hele leven draait om eten...I'm gonna fix that....
hahahhaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey, broekie, je komt net een blauwe maandag kijkenIk zeik ALTIJD op dikke mensen mits ze er zelf niks aan kunnen doen. Sharon is typisch een vraatzuchtig wezen en haar hele leven draait om eten...I'm gonna fix that....
hmm ik bedoelde dat ze dan niks zouden zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ben je ook..kijk wat je over fokkers schrijft....
iwannabehigh
- quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 12:43 schreef trollie67 het volgende:
[..]
je volgt toch alles en je weet dat joannaaa zooooo een lieve meid is??dan weet je ook waneer dr sex is geweest..niet dat het belangrijk is...want als je aktie sex wilt,moet je niet hier kijken..behalve als je een 18 plus stop op je tv tje hebt
nou zo erg volg ik het nou ook weer niet joh..
mensen op fok zijn altijd zo fel hahah en in real life niks
internet hooligans
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
jawel joh, is allemaal al betaald, tis even uitzitten nuquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef Flashbox het volgende:
Ik geloof er geen bal meer van dat dit nog tot half mei gaat duren. Het lijkt er veel op dat ze het zelf aan het opblazen zijn bij Net5
ik krijg ook meer en meer het gevoel. Najah, kan het "echte" leven weer beginnen en weer afscheid nemen van FOKquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef Flashbox het volgende:
Ik geloof er geen bal meer van dat dit nog tot half mei gaat duren. Het lijkt er veel op dat ze het zelf aan het opblazen zijn bij Net5
Klopt,stoppen is net zo duur als doorgaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jawel joh, is allemaal al betaald, tis even uitzitten nu
Daar zullen veel mannen je tegenspreken, liever en onderdanige Jo in bed...als dat zou lukken, vast wel met een paar ferme tikken, ask Dennis...dan een dikke zeug die vies, arrogant, betweterig is...maar ieder zijn ding ja....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
come on get a life. beter wat te zwaar dan zo'n kutkarakter van jo
weetje wat het is..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef suzi1 het volgende:
dus dat moet dik voorstellen???
[ afbeelding ]
Duurder, want dan moeten ze nieuwe programmas inkopen voor de zendtijd...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt,stoppen is net zo duur als doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |