Ik speel ook gitaar dus wie weet zou ik het eens kunnen proberen om te kijken wat het oplevert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze redenering klopt in ieder geval.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
idd, die classificering is zwans
maarem, als men "Het" niet in mij herkent
dan kan "Datgene" toch ook niet... niet afstotend werken bij mij??
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik speel ook gitaar dus wie weet zou ik het eens kunnen proberen om te kijken wat het oplevert.
Dan zet je een cd-tje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ben benaderd op basis van een foto
door een kennis van mijn "vriendin"
ja ik weet nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door deelnemer op 30-03-2011 21:34:17 ]The view from nowhere.
Je mag het ook PM'en of DM'en als je wil?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik treed nooit in detail over mijn fantasieën deelnemer. Dat vind ik te intiem.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik treed nooit in detail over mijn fantasieën deelnemer. Dat vind ik te intiem.
Fapvoer nodig?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
Je mag het ook PM'en of DM'en als je wil?
Is die meet nog niet geregeld dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:36 schreef Keep_Walking het volgende:
Zo, volgende topics gaan we alleen over de meet praten en kijken wat er nog van komt, goed?
We zijn nog niet aan begonnen.quote:
Hoe heb je haar versierd?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:16 schreef erik81 het volgende:
zo, ik heb morgen een datesushi eten met een (in mijn ogen iig
) leuk meisje
Precies! Goed bezigquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:16 schreef erik81 het volgende:
nog nietwe hebben wat heen en weer gemailed en gaan nu redelijk blanco eten. Op zich wel zo fijn, dan is er ook nog wat om over te praten
Als je elkaar eerst helemaal uithoord via msn of zo krijg je toch alleen maar verwachtingen die er niet zijn of heb je niets meer om over te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |