abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:41:07 #301
262650 kitao
prikplaatje
pi_94913873
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:33 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

zo werkt de economie nu 1 maal ... als jij een auto koopt waar je 5 jaar aan afbetaald ... koop jij dan ook na 3 jaar een andere en vind jij het dan normaal dat je 2 leningen betaald (de eerste occassie verkopen kan bij een auto maar niet bij een kerncentrale)

Dus ja ik vind dat ergens wel logisch ... wat niet weg neemt dat ik het geen goede investering vind ... en ik ook liever 1000 windmolens in zee had zien staan ... maar uit zakelijk en economisch standpunt kan ik me voorstellen dat het alleen verantwoordelijk is een investering te doen als je ze ook minstens break even laat draaien ... anders ga je als bedrijf falliet ...

Tepco is een prive onderneming, geen staatsbedrijf ... en ja die keuze kan je wel bekritiseren ... dan ben ik het zeker met je eens maar je kan niet gaan zeggen dat het raar is dat een zaak investeerd en zijn investering minstens wil terug verdienen.
ik vind het niet normaal omdat bij dit soort installaties ouwe troep gewoon niet door de beugel kan.
en als ze het binnen 30 jaar niet eruit kunnen halen dan is dat jammer, veiligheid staat voorop.
wat er gebeurt als enkel het economische belang telt daar zijn die japanners nu hardhandig achter gekomen.
eigen schuld zou ik zeggen.
megalomaniac
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')