Zet dat maar zo snel mogelijk uit je hoofd dan.quote:
precies, het ligt ook wel deels aan mezelf dat ik er ingetuind ben. Maar ja, idd, ik negeer hem en ben ook niet van plan nog op van die idiote smsjes te reageren. Als hij normaal doet wil ik nog wel met hem praten, anders niet. Maar ik vind het ook raar hoor, dat hij alleen smst als hij geil is. Ik heb niet eens seks met hem gehad, waarom zoekt hij geen makkelijker sletje? Ik ben misschien wel makkelijk geweest in andere opzichten maar niet met seks. Ik voel me wel gekwetst dat er niet meer in zit. En ik wil echt niet meer aan hem denken maar dat lukt niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:13 schreef Chef_M het volgende:
Je maakt je eigen probleem door hem elke keer zo zijn gang te laten gaan. Gewoon tegen hem zeggen, of nu normaal tegen mij doen of opkankeren.
Edit: Opbokken bedoel ik.
Weet ik niet, niet op deze manier. Eerst wel, maar ik wilde niet te snel. Maar nu ben ik zo afgeknapt op zijn gedrag. Wie denkt hij wel dat hij is?quote:
das een goede vraag. Ja, idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:34 schreef Godtje het volgende:
Waarom geef je om hem?
Zo blijf je je het zelf aan doen. Als je iemand respect geeft waarvan je het niet terug krijgt.
Jong, sowieso nog een tiener...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:39 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
wat zou je denken als je dit las?
Nee, nee nee..quote:
Dat is meestal niet het geval bij jullie vrouwen en daar hebben we maar geluk bij. Ik kan je niet echt advies geven om meer zelfrespect op te bouwen, dat is toch echt iets wat je zelf moet uitzoeken. Mensen kunnen je tal van adviezen geven, maar het is een proces en het duurt nou eenmaal jaren. Wat je jezelf moet afvragen is of hij jouw aandacht wel waard is als hij jou alleen aanspreekt achter de schermen. Als ik een meisje leuk vind ben ik ook trots op haar en presenteer ik haar maar wat graag bij m'n vrienden. Deze jongen heeft duidelijk alleen maar interesse in seks. Dat hoeft niet te betekenen dat jij te min voor hem bent. Waarschijnlijk is hij gewoon blind voor de mooie kant van jouw persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:45 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Eind tienerjaren.
Hij is niet heel populair of heel knap. Hij heeft wel best veel vrienden enzo, en ik vond hem gewoon zo leuk, zowel zn persoonlijkheid als uitstraling en ook wel zn uiterlijk, maar dat laatste niet per sé doorslaggevend.
De laatste zin van mijn vorige post zegt precies hetzelfde, maar dan niet zo denegrerend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:48 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
wat betekent dat, dat ik iets verkeerd heb gedaan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:51 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
De laatste zin van mijn vorige post zegt precies hetzelfde, maar dan niet zo denegrerend.
Makkelijker gezegd dan gedaan... Maar sterkte ermee in ieder geval!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:59 schreef whatsupworld het volgende:
he is niet eerlijk dat hij alleen smst als het hem uitkomt.
Ok, ik stop er mee. Met hem dan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan... Maar sterkte ermee in ieder geval!
Het is nogal puberaal om altijd verliefd te willen zijn. Je kunt er niks aan doen, het is gewoon normaal. Naarmate je ouder wordt word je ook kritischer en kom je erachter wat je echt wilt in een jongen. Het komt wel goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:06 schreef whatsupworld het volgende:
het maakt me wel een beetje somber dat ik alleen ben, maar er is niemand anders waar ik gevoelens voor heb/ of iets.
Maar ik moet gewoon sterk zijn hoorAlle vrijheid als single!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |