Zet dat maar zo snel mogelijk uit je hoofd dan.quote:
precies, het ligt ook wel deels aan mezelf dat ik er ingetuind ben. Maar ja, idd, ik negeer hem en ben ook niet van plan nog op van die idiote smsjes te reageren. Als hij normaal doet wil ik nog wel met hem praten, anders niet. Maar ik vind het ook raar hoor, dat hij alleen smst als hij geil is. Ik heb niet eens seks met hem gehad, waarom zoekt hij geen makkelijker sletje? Ik ben misschien wel makkelijk geweest in andere opzichten maar niet met seks. Ik voel me wel gekwetst dat er niet meer in zit. En ik wil echt niet meer aan hem denken maar dat lukt niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:13 schreef Chef_M het volgende:
Je maakt je eigen probleem door hem elke keer zo zijn gang te laten gaan. Gewoon tegen hem zeggen, of nu normaal tegen mij doen of opkankeren.
Edit: Opbokken bedoel ik.
Weet ik niet, niet op deze manier. Eerst wel, maar ik wilde niet te snel. Maar nu ben ik zo afgeknapt op zijn gedrag. Wie denkt hij wel dat hij is?quote:
das een goede vraag. Ja, idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:34 schreef Godtje het volgende:
Waarom geef je om hem?
Zo blijf je je het zelf aan doen. Als je iemand respect geeft waarvan je het niet terug krijgt.
Jong, sowieso nog een tiener...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:39 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
wat zou je denken als je dit las?
Nee, nee nee..quote:
Dat is meestal niet het geval bij jullie vrouwen en daar hebben we maar geluk bij. Ik kan je niet echt advies geven om meer zelfrespect op te bouwen, dat is toch echt iets wat je zelf moet uitzoeken. Mensen kunnen je tal van adviezen geven, maar het is een proces en het duurt nou eenmaal jaren. Wat je jezelf moet afvragen is of hij jouw aandacht wel waard is als hij jou alleen aanspreekt achter de schermen. Als ik een meisje leuk vind ben ik ook trots op haar en presenteer ik haar maar wat graag bij m'n vrienden. Deze jongen heeft duidelijk alleen maar interesse in seks. Dat hoeft niet te betekenen dat jij te min voor hem bent. Waarschijnlijk is hij gewoon blind voor de mooie kant van jouw persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:45 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Eind tienerjaren.
Hij is niet heel populair of heel knap. Hij heeft wel best veel vrienden enzo, en ik vond hem gewoon zo leuk, zowel zn persoonlijkheid als uitstraling en ook wel zn uiterlijk, maar dat laatste niet per sé doorslaggevend.
De laatste zin van mijn vorige post zegt precies hetzelfde, maar dan niet zo denegrerend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:48 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
wat betekent dat, dat ik iets verkeerd heb gedaan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:51 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
De laatste zin van mijn vorige post zegt precies hetzelfde, maar dan niet zo denegrerend.
Makkelijker gezegd dan gedaan... Maar sterkte ermee in ieder geval!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:59 schreef whatsupworld het volgende:
he is niet eerlijk dat hij alleen smst als het hem uitkomt.
Ok, ik stop er mee. Met hem dan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan... Maar sterkte ermee in ieder geval!
Het is nogal puberaal om altijd verliefd te willen zijn. Je kunt er niks aan doen, het is gewoon normaal. Naarmate je ouder wordt word je ook kritischer en kom je erachter wat je echt wilt in een jongen. Het komt wel goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:06 schreef whatsupworld het volgende:
het maakt me wel een beetje somber dat ik alleen ben, maar er is niemand anders waar ik gevoelens voor heb/ of iets.
Maar ik moet gewoon sterk zijn hoorAlle vrijheid als single!
ik wil dat er iemand is die echt om me geeft en waar ik ook gevoelens voor heb...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het is nogal puberaal om altijd verliefd te willen zijn. Je kunt er niks aan doen, het is gewoon normaal. Naarmate je ouder wordt word je ook kritischer en kom je erachter wat je echt wilt in een jongen. Het komt wel goed.
Je kunt niet alleen zijn. Toch is het verstandig om daar wel aan te wennen, want je wilt niet met allemaal foute jongens in bed belanden gewoon omdat je niet alleen wilt zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:08 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
het is gewoon dat ik wil dat er iemand is die echt om me geeft en waar ik ook gevoelens voor heb...
Ja idd.. maar zo ben ik ook helemaal niet hoor..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je kunt niet alleen zijn. Toch is het verstandig om daar wel aan te wennen, want je wilt niet met allemaal foute jongens in bed belanden gewoon omdat je niet alleen wilt zijn.
Terecht. Je bent gewoon zijn neukertje. Als je echt kwaliteiten had waar hij trots op kon zijn, was je wel zijn vriendin.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:53 schreef whatsupworld het volgende:
Op feestjes waar zijn vrienden bij zijn doet hij alsof hij me niet kent
Als ik een kwartje zou krijgen voor iedere vrouw die dit over zichzelf zegt..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:14 schreef whatsupworld het volgende:
Ja idd.. maar zo ben ik ook helemaal niet hoor..
Hoezo is het "niet eerlijk"? Het is overduidelijk dat hij geen relatie wil. Dan kan je dus doorscharrelen of het afkappen. Die beslissing zul je zelf moeten maken. Je kunt niet alles op hem afschuiven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:59 schreef whatsupworld het volgende:
het is niet eerlijk dat hij alleen smst als het hem uitkomt.
Dit dus maar dan waarschijnlijk ongewild. En daarbij wat is er mis met een keertje een booty call? Als je de jongen leuk vind..quote:Als ik een kwartje zou krijgen voor iedere vrouw die dit over zichzelf zegt..
Ik wil maar zeggen; zo ben je wel, je bent alleen niet zo als de gelegenheid zich niet voordoet.
Volgens mij doet vooral je ego zeer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:35 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
das een goede vraag. Ja, idd.
Ik heb echt geen idee waarom ik om hem geef.. het wordt wel steeds minder.. alleen krijg ik m niet uit mijn hoofd.
Hm, gezien hij een 'rotzak' is, is misschien deze interpretatie van mn verhaal beter:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:00 schreef deelnemer het volgende:
Hai whatsupworld, nog weinig opgeschoten.
Stiekum hoop je natuurlijk nog op een positieve wending.
Voor jou zou het dé oplossing zijn, als hij overstag ging.
De rotzak hoeft alleen maar zijn ogen open te doen om te zien hun leuk je bent, maar weigert.
Je onzekerheid is de reden dat je erin blijft hangen, ipv het los te laten.
Daar hij weinig moeite doet, is hij in ieder geval niet verliefd.
Daarom wordt het waarschijnlijk niks.
Nee, hij is helaas niet verliefd op me. Daarom vind ik het ook verwarrend dat hij dan soms een smsje stuurt. Echt, ik wil me niet zo reddeloos voelen. En hij is niet geweldig, dus waarom blijf ik erin hangen, waarom blijf ik me zo onzeker voelen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:00 schreef deelnemer het volgende:
Hai whatsupworld, nog weinig opgeschoten.
Stiekum hoop je natuurlijk nog op een positieve wending.
Voor jou zou het dé oplossing zijn, als hij overstag ging.
De rotzak hoeft alleen maar zijn ogen open te doen om te zien hoe leuk je bent, maar weigert.
Je onzekerheid is de reden dat je erin blijft hangen, ipv het los te laten.
Daar hij weinig moeite doet, is hij in ieder geval niet verliefd.
Daarom wordt het waarschijnlijk niks.
Ik snap niet echt wat je probeert te zeggen. Waarom zou ik het positief vinden dat ik niet echt van mezelf hou? Schiet ik daar wat mee op, word ik daar gelukkig van? Is het frustrerend dat ik smoor ben geweest op iemand die mij als een soort spelletje alleen voor seks zag ofzo en verder niks om me gaf? Ja. En voel ik me daar kut door? Ja. En heeft hij over mijn gevoelens heen gewalst? Ja. Misschien onbewust. Maar ik zit er nu wel mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Hm, gezien hij een 'rotzak' is, is misschien deze interpretatie van mn verhaal beter:
Als je jezelf niet veel waard vind, is het in ieder geval geen reden om hem te ditchen. Het positief vinden dat jullie dezelfde mening over jou delen is misschien wat te vergaand.
Ik wil gewoon weten waarom ik niet leuk genoeg ben voor meer dan alleen af en toe seks. En als ik dus met hem naar bed ga, dan voel ik me de volgende dag zo alleen! Daarom doe ik dat niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:23 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou ja.. Los van de beetje botte directe wijze waaop het gesteld is:
[..]
Dit dus maar dan waarschijnlijk ongewild. En daarbij wat is er mis met een keertje een booty call? Als je de jongen leuk vind..
Alleen als je dan toch niet wil dat je in bed beland buiten een relatie ofzo, dan zou ik inderdaad een ander type zoeken. Het type dat wel verliefd op je is. Maar ja dat vinden vrouwen over het algemeen minder intressant. (In het geheel gebaseerd op eigen ervaring)
Dat hij niet verliefd is, zegt niets over jou natuurlijk. Het is slechts zijn gezichtspunt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Nee, hij is helaas niet verliefd op me. Daarom vind ik het ook verwarrend dat hij dan soms een smsje stuurt. Echt, ik wil me niet zo reddeloos voelen. En hij is niet geweldig, dus waarom blijf ik erin hangen, waarom blijf ik me zo onzeker voelen?
Dat is een vrouwen verhaaltje. Als hij zou gaan voor de seks, dan is dat zijn goed recht. Als je dat niet wilt dan zeg je: "Nee". Maar wat doet iemand die verliefd is of graag een relatie wil? Die twijfelt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:42 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Is het frustrerend dat ik smoor ben geweest op iemand die mij als een soort spelletje alleen voor seks zag ofzo en verder niks om me gaf? Ja. En voel ik me daar kut door? Ja. En heeft hij over mijn gevoelens heen gewalst? Ja. Misschien onbewust. Maar ik zit er nu wel mee.
Als je er niet meer in geloofd, dan kun je het gewoon aan hem vragen. Hij weet waarschijnlijk het antwoord. Dan is misschien gelijk over.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:44 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waarom ik niet leuk genoeg ben voor meer dan alleen af en toe seks.
Jawel, maar als je een korte crush hebt, geen seks hebt gehad en je kunt niet benoemen wat er eigenlijk leuk is aan die klootzak... Dan baal je gewoon dat je hem niet kunt krijgen.quote:
Precies dat in je hoofd houden. Wie denkt hij wel dat hij is? Laat dat aan hem weten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:33 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Weet ik niet, niet op deze manier. Eerst wel, maar ik wilde niet te snel. Maar nu ben ik zo afgeknapt op zijn gedrag. Wie denkt hij wel dat hij is?
Amen.. oorbelletjes in, haartjes in de gel de lucht in, gstar onderbroekje boven de broek uit..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:09 schreef Prenzlauer het volgende:
Gefeliciteerd, je bent het stereotype domme meid. Zelf zal je altijd voor de klootzak gaan terwijl je beste vriend al jaren stapelverliefd is op je en zichzelf huilend in slaap wiegt.
Het is leuk hoor al die anekdotes en het feit dat hij zo aardig leek en veel vrienden had maar wellicht dat je de zaken eens realistisch moet bekijken en er niet altijd maar van moet uitgaan die iemand ergens wel goede bedoelingen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |