SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik een goed idee !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:13 schreef Lysdexie het volgende:
28 maart 2012 is op een woensdag dus je hebt nog 2 dagen als je even jaartje lang slaapt ;p -.-'
xDquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:13 schreef Lysdexie het volgende:
28 maart 2012 is op een woensdag dus je hebt nog 2 dagen als je even jaartje lang slaapt ;p -.-'
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus ik denk ff checken hoe laat m'n tentamen is morgen.
14:30 nouja prima kan ik lekker uitslapen. Kijk ik naar de datum.... 28 maart!
Hier(TU delft) is dat geen probleem, vaak zat is het gebeurt dat mensen vertraging hadden met de trein en daardoor een uur te laat kwamen ofzo. Ze waren dus niet bij het tentamen en mochten wel gewoon herkansen zonder dat ze daar iets voor hoefde te doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:02 schreef Rainb0ws het volgende:
Bij ons heb je dat hele vak dan niet gehaald.
Want als je niet aanwezig kunt zijn bij een tentamen moet je dat van tevoren aangeven(met een excuus dat je ziek bent) en dan moet je het later inhalen (en mag je het niet meer herkansen als het slecht gaat)
ik ook maar dan met EXamenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:31 schreef Eenskijken het volgende:
ouch ik leef met je mee ts.. heb 't zelf ook wel eens meegemaakt, maar op de middelbare dus zo boeiend was het niet. je hoeft je er iig voorlopig niet meer druk over te maken.
zit ook op TU Delft en ik mag dat nooit hoe kan datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:56 schreef themole het volgende:
[..]
Hier(TU delft) is dat geen probleem, vaak zat is het gebeurt dat mensen vertraging hadden met de trein en daardoor een uur te laat kwamen ofzo. Ze waren dus niet bij het tentamen en mochten wel gewoon herkansen zonder dat ze daar iets voor hoefde te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |