Whaoh! Die is keitof!quote:
ja, soms wel, en dan moeten ze even naar de sraasjequote:
De wattes?quote:
nu klinkt ie nog kjoet, die van mij roepen (onwetend I hope) al wel eens tieten en homoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, soms wel, en dan moeten ze even naar de sraasje
Dat valt nog meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu klinkt ie nog kjoet, die van mij roepen (onwetend I hope) al wel eens tieten en homo
en ze praten je ook naquote:
doet mijn neefje ook weleensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu klinkt ie nog kjoet, die van mij roepen (onwetend I hope) al wel eens tieten en homo
Oooooho Koen tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ze praten je ook na
Ik noemde er uit boosheid zaterdag een ''vervelend kutkind''![]()
oh en in de sraasje worden ze dan weer onstuk emaakt hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, soms wel, en dan moeten ze even naar de sraasje
later was ie het gelukkig vergeten, vroeg ie wat ik ook alweer zei, ik zei "vervelend rotkind"quote:
Ja, maar ik dus nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oh, dat??![]()
![]()
![]()
Symph vind 'm ook mooi(ok LC vind hij beter, maar toch)
Nee hoorquote:
jaja, daar gaan ze hem even heemaal maken, en dan kan 'ie weer rijtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh en in de sraasje worden ze dan weer onstuk emaakt he
Whehe, nee dat is goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
later was ie het gelukkig vergeten, vroeg ie wat ik ook alweer zei, ik zei "vervelend rotkind"
ERG slecht (NIET dus) luisteren, niet meelopen, rare dingen zeggen etc etcquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, nee dat is goedmaar wat had ie dan wel niet gedaan?
Ohhh nu weet ik waarom ik al die woorden kenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ERG slecht (NIET dus) luisteren, niet meelopen, rare dingen zeggen etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |