Gewoon biefstukjes neerzetten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet zo zeuren skatje, doe je mondje maar open.
Wie heeft het over biefstuk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon biefstukjes neerzetten.
Werkt vrij goed heb ik gehoord
We kunnen het moeilijk over jouw piemel gaan hebben hierquote:
Ja maar zo verander ik zelf nog eens in een koequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
En je houdt nog wel zo van "vleesch".
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We kunnen het moeilijk over jouw piemel gaan hebben hier
Tja hij zelf wel maar beetje raar als wij (behalve jij) dat doen hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
volgens mij had hij het daar zelf al over
Jij? Nee, dat is onmogelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:10 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar zo verander ik zelf nog eens in een koe
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja hij zelf wel maar beetje raar als wij (behalve jij) dat doen he
ik hoop niet dat ze er in haptquote:
klopt, ook nog een 10,1 inch oid.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er komen toch twee nieuwe maten of niet?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi zo, en weer een dilemma opgelost.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |