ik wil je wel sms'n, maar weet niet of smsjes terug aan komenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lig op bed en msn staat uit? Weet ff niet wat je bedoelt..
PM?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil je wel sms'n, maar weet niet of smsjes terug aan komen
Goed planquote:
Jij een iPhone? Cool! En het retro nokia dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik wil een iPhone.. en dan is T-Mobile wel de beste optie.
was T-mobile niet de aanbieder met de kloterige datalimiet bij z'n iPhone-abo's?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik wil een iPhone.. en dan is T-Mobile wel de beste optie.
Hebben ze allemaal toch al?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
was T-mobile niet de aanbieder met de kloterige datalimiet bij z'n iPhone-abo's?
Nee, dat zijn alle anderen juist. Dus vandaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:35 schreef JoeBravo het volgende:
was T-mobile niet de aanbieder met de kloterige datalimiet bij z'n iPhone-abo's?
Die mag de prullenbak in dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef automatic_ het volgende:
Jij een iPhone? Cool! En het retro nokia dan?
Daar gaat mijn vakantie adresquote:
quote:
ah, ok.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat zijn alle anderen juist. Dus vandaar.
Mja had er even eentje in bruikleen. En echt, dat ding is geweldig gewoon. Wilde eerst een HTC Desire maar vergeleken met een iPhone is dat bagger.quote:
Ook met/vanwege iPhone?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:38 schreef JoeBravo het volgende:
ach ja, zit er toch nog anderhalf jaar aan vast, dus ga me er nog niet druk over maken. Ben een redelijk tevreden T-mobile klant.
ik lag bij de 2e ronde er uit.quote:
Is niet zo'n ramp, ik heb mijn hoop nog op Google, dat werk is ook leuker en verdiende beter. Alleen BarcelO+naquote:Op maandag 28 maart 2011 23:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
ah, ok.
ach ja, zit er toch nog anderhalf jaar aan vast, dus ga me er nog niet druk over maken. Ben een redelijk tevreden T-mobile klant.
Bij mij deed alles het, tot een uurtje of 6.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
T-Mobile heeft al vanaf 3uur storing, vriend van me had ook last maar data deed het wel
Dan inderdaad maar beter niet doen. Ik ben verre van Apple fanboy, maar die iPhone is echt geniaal.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:41 schreef automatic_ het volgende:
Haha, ik heb de Desire en ik vind het prima. Ik ga express niet met een iPhone spelen
nadeel van iPhone:quote:
Mja, ik blijf er voorlopig even af denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan inderdaad maar beter niet doen. Ik ben verre van Apple fanboy, maar die iPhone is echt geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |