Als je beetje goed je best doet, en een goede start maakt kom je ver. Heb wat mazzel gehad geef ik eerlijk toe. Maar het heeft zoch goed uitbetaald tot nu toe.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat doet 55k per jaar ex bonus en zulks? Ik ga omscholen.
Ik gun het je van harte hoor. Maar realiseer je dat dit geen regulier/marktconform salaris is. Is gewoon dik overbetaald.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:57 schreef Wicked-Game het volgende:
Als je beetje goed je best doet, en een goede start maakt kom je ver. Heb wat mazzel gehad geef ik eerlijk toe. Maar het heeft zoch goed uitbetaald tot nu toe.
Klopt, het heeft 1 gruwelijk nadeel nu...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte hoor. Maar realiseer je dat dit geen regulier/marktconform salaris is. Is gewoon dik overbetaald.
kom net binnen huppelenquote:
Jeej!quote:
Hahaha, ja met name single mannen zo te zien.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:24 schreef automatic_ het volgende:
Ooo. Mijn "lokroep" heeft meer mensen aangetrokken
J-K wil niet dusquote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, ja met name single mannen zo te zien.
Hoewel Sedan sinds kort verkering heeft met J-K heb ik vandaag begrepen.
Is dat een nieuw record denk je?quote:
Je mist je smsjes zeker?quote:
Tech, wat is dat nu?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet alle details niet, zoals gezegd hoorde ik het ook pas eerder deze avond.
Ik lig op bed en msn staat uit? Weet ff niet wat je bedoelt..quote:
jaquote:
ik zie vaker storingsberichten van kpn en vodafone voorbij komen dan dat ik ze bij T-mobile meemaak, dus ach, shit happens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |