abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94922120
het hoeft niet allemaal in een keer hoor ;)
gewoon een beetje.

wb de relatie: het kan zinvol zijn je heil te zoeken in praktische oplossingen. hier bv doet hubbie de was (na een incidentje met mijn rode en zijn witte spulletjes :X ) en ik de badkamer en de wc (na een incidentje met een zeiknatte wc nadat hij schoongemaakt had. nee, het droogt niet vanzelf op) :s)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:54:21 #42
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_94930010
Therapie kan je goed helpen. Aan je verleden kun je niets meer doen, maar wel aan je toekomst.
Accepteer wie je bent en werk aan je zelfvertrouwen. Dat scheelt ook in het vertrouwen van anderen en is het makkelijker om zaken uit handen te geven.

Uit ervaring kan ik zeggen dat mensen met jouw eigenschappen heel makkelijk een burn out kunnen krijgen of overspannen raken. Geloof me, dan ben je heel ver van huis.
pi_94934063
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb in mijn leven een hoop situaties meegemaakt waarbij ik de touwtjes uit handen moest geven, en nu is het dus zo dat ik zolang ik denk dat het kan, ik de touwtjes overdreven stevig vasthou.
Misschien heb je iets aan het stukje inzicht dat je aan de hand van deze zin goed kunt zien dat je in het heden bezig bent met het willen voorkomen wat vroeger gebeurd is, maw het is een oude overlevingsstrategie. Als je dat wil veranderen kan je daar natuurlijk mee aan de slag gaan maar dan zou ik wat verder kijken dan een internet forum :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')