Je zit een beetje bij de kneusjes dit jaar, XL. Zelfs ik zit al in de driecijferige scores.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:19 schreef XL het volgende:
Heb je nu alles verbeterd en sta ik nog steeds zo laag? hmmm, jammer
En zelfs een uitgelezen mogelijkheid op de 1e stek gemist....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef franklop het volgende:
Ach kan je de game nog wel serieus nemen als Szura tweede staat in de jaarranking?
Monte Carlo (10/04)quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Rome is het volgende toernooi. De stad van de oudheden. XL is dus zwaar in het voordeel hier.
Vorig jaar dat toernooi dat ik toen heb geregeld volgens mij na 3 picks.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
In Johannesburg was iedereen er bij pick 4 uit.
Ja, maar dat was een korter toernooi met minder picks.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
In Johannesburg was iedereen er bij pick 4 uit.
6/10 vs. 4/7, dan zit je nu verder in het toernooi.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een korter toernooi met minder picks.
Dat mag inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef tennisboy het volgende:
Dit weekend ben ik een weekend weg dus kan ik geen pick posten.
Kan ik maandag voor de hoogst geplaatste speler gaan die speelt?
Ik moest lachen, ga ik nu naar de hel?quote:Het is weer zover: GRAVEL! De restanten van de huizen in Oost-Japan zijn ingezameld, verscheept en in Roemenië vermalen tot de favoriete ondergrond van notoire gravelrukkers als Ambrosius, BeamofLight en wimderon (in willekeurige alfabetische volgorde).
Ja maar je kunt het ongedaan maken door 2 glazen water uit Fukushima te atten, ze moeten daar nog veel water kwijt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ga ik nu naar de hel?
Bij deze danquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:02 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Oke mooi.
Kan jij dit misschien voor mij doen?
Dus deze, swa.quote:Op zondag 10 april 2011 01:14 schreef Szura het volgende:
Is altijd beginnen op maandag.
Om verwarring te voorkomen
helaasquote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef FedExpress het volgende:
Wat risico om mee te beginnen:
Pick 1: Giraldo
Volgens mij staat Nieminen-Benneteau op het punt van beginnen.quote:
Is dat op tijdquote:Op maandag 11 april 2011 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Pick 1 Benneteau dan maar... puur blind
Ik heb nergens naar gekeken maar goed... regels zijn regels dus als ik 15 seconden te laat was so be itquote:Op maandag 11 april 2011 19:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dat op tijd
Het staat namelijk 1-0 nu
In before the lockquote:Op maandag 11 april 2011 19:15 schreef Szura het volgende:
Volgens mijn berekeningen postte je 50 seconden voor aanvang
Eigenlijk is het verbazingwekkend dat er nog mensen zijn die mij durven te volgen nadat ik een goede pick heb gedaan. 2 picks op rij is echt een unicum voor mij in de laatste 2 jaar.quote:
Ik zie nu pas dat jij hem ook hebtquote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef XL het volgende:
[..]
Eigenlijk is het verbazingwekkend dat er nog mensen zijn die mij durven te volgen nadat ik een goede pick heb gedaan. 2 picks op rij is echt een unicum voor mij in de laatste 2 jaar.
Ja, ik dacht: Ik doe een keer met de pick of the day mee, misschien kom ik dan wat verder.... maar dat zal wel betekenen dat ik het hele deelnemersveld jinxquote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij hem ook hebt
Maar ik slaap er toch nog een nacht over
Gravel is wel z'n minst slechte ondergrond hoorquote:Op maandag 11 april 2011 19:32 schreef XL het volgende:
Die Millot.... een derde van zijn punten omdat hij een challenger in de stille zuidzee heeft gewonnen
Als je geen nieuwe jojomen4 wordt is het prima!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef San_Andreas het volgende:
hmm, allemaal leuke fokkers hier, misschien moest ik ook maar eens meedoen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:35 schreef rhubarb het volgende:
Call me nuts. Dag 3: Daniel Gimeno-Traver
Geluk? Kennis van zaken zeg ik!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:43 schreef franklop het volgende:
De Almagro'tjes hebben geluk, Gonzalez verprutste 4 MP's, waarvan 3 op een rij op service van AlmagroHij hyad er zelf maar 8 nodig om te winnen
Statistisch gezien moest er een grote pick gaan sneuvelen... en aangezien ik op een stokbrood zit ben ik erg blij dat het Berdych isquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:49 schreef XL het volgende:
[..]
Statistisch gezien moest er een grote pick gaan sneuvelen... en aangezien ik op een stokbrood zit ben ik erg blij dat het Berdych is
Ja, zoals de afgelopen vijf toernooienquote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet ook niet met van die praatjes komen, gewoon in stilte meedoen werkt bij jou beter.
Nee, komt goed.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 5: Murray
Zal je zien dat hij faalt.
Ik ga gewoon met je meequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:03 schreef dekouwe het volgende:
Onder het mom van No Guts, No Glory:
Dag 6 Melzer
Dag 7 Nadal
Ho Ho ik ga ook voor uitspelen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:03 schreef dekouwe het volgende:
Onder het mom van No Guts, No Glory:
Dag 6 Melzer
Dag 7 Nadal
Valt sowieso wel mee dat lef met deze nieuwe puntentelling wordt beloond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef luckass het volgende:
Lef wordt weer niet beloond vandaag.
Wel eindelijk weer eens een acceptabel resultaat geboekt na AO.
Je krijgt toch wel exponentieel veel punten naarmate je verder komt hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Valt sowieso wel mee dat lef met deze nieuwe puntentelling wordt beloond.
Weinig van gemerkt tot nu toe.
quote:
quote:Ik heb er nog eens twee bier over nagedacht
za 30 april 2011 23:53u door XL
Maar volgens mij is funky cold medina van tone-loc en niet van de la soul
En dan nog ... deze jongen stond vanmiddag lekker op de ouwe Markt in downtown Enschede te genieten van Gods rustdag en Gods heilige tijdverdrijf (bier en voetbal in het lentezonnetje)quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dan nog ... deze jongen stond vanmiddag lekker op de ouwe Markt in downtown Enschede te genieten van Gods rustdag en Gods heilige tijdverdrijf (bier en voetbal in het lentezonnetje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |